Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-03-08, 19:55
Awaiting Email Confirmation
ensamtfikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Technetium
Korta inlägg där du lyckas dölja att du egentligen inte har något att skriva. Gör kvinnorna en tjänst, bekräfta inte tesen och mina synpukter i den här tråden. Du sänker kvinnorna generellt genom att bidra med intelligenslåga inlägg av ännu en kvinna.

Vaxa naglarna och diskutera politik med hon som förlänger dem istället? Ni kan ju diskutera Linda Rosings solbränna i gymnasiet och komma fram till helt otroliga slutsatser? Rakhyveln, hur är det med den? Du kan ju använda den och kanske suga ut en man till på hans kåthet?

Jag har det bästa rådet om du börjar komma upp i åren och din skönhet inte längre bara är där som en oundviklig gåva: Gå ut med att du plötsligt insett att du är bisexuell och få en väninna med på detta (bara ett spel, inte på riktigt) och dra ut på krogen och antyd detta. Gör tomma kyssar med henne och diskutera livligt, generöst och demonstrativt; du blir minst dubbelt så mycket mer intressant bland männen.

Pojke du svarade inte på mitt tidigare inlägg åt dig. Detta hoppas jag inte är en kvinna vs. man tråd? Jag paktar inte med någon, så jag får ifrågasätta allas kommentarer oavsett kön, såsom du själv gör.

Med dig slipper jag ju skriva min egen själv biografi sedan. vad var det du sa? "inlägg där du lyckas dölja att du egentligen inte har något att skriva" Hmm...
Citera
2011-03-08, 19:56
Bannlyst
Citat:
Korta inlägg där du lyckas dölja att du egentligen inte har något att skriva. Gör kvinnorna en tjänst, bekräfta inte tesen och mina synpukter i den här tråden. Du sänker kvinnorna generellt genom att bidra med intelligenslåga inlägg av ännu en kvinna.

Vaxa naglarna och diskutera politik med hon som förlänger dem istället? Ni kan ju diskutera Linda Rosings solbränna i gymnasiet och komma fram till helt otroliga slutsatser? Rakhyveln, hur är det med den? Du kan ju använda den och kanske suga ut en man till på hans kåthet?

Jag har det bästa rådet om du börjar komma upp i åren och din skönhet inte längre bara är där som en oundviklig gåva: Gå ut med att du plötsligt insett att du är bisexuell och få en väninna med på detta (bara ett spel, inte på riktigt) och dra ut på krogen och antyd detta. Gör tomma kyssar med henne och diskutera livligt, generöst och demonstrativt; du blir minst dubbelt så mycket mer intressant bland männen.

Hahaha du blir bara dummare för varje sekund som går. Köp ett par till glasögon vettja!
Citera
2011-03-08, 20:00
ensamtfikons avatar
Jag tycker du ska göra skriva en bok åt dina små missnöjen . Å VÄNTA Dick Masterson gjorde redan det. Förstår att du är så grinig.
Citera
2011-03-08, 20:13
Medlem
Citat:
Jag svarar dig som är dyslektiker. "Överäns" med vad du märkt i verkligheten så är min och många andras upplevelse en helt annan. Jag ser att dels är det inom politik och naturvetenskap ganska få tjejer som över huvud taget skriver på det här forumet. Dessutom är det de skriver på sannslöst mycket lägre nivå än killarnas. Jag har svarat vissa tjejer på I&I-avdelningen där vissa helt enkelt inte förstått alls vad jag menat. Man får uttrycka exakt allt i klartext, utan några som helst underförstådda inslag.

Det verkar ha undgått dig hur tjejer ofta behandlas här på Flashback... Det är inte alla som har lust att kasta pärlor för svin. Bodil Jönsson är klokare än jag t.o.m. och därför ser du inte henne här...
Citera
2011-03-08, 20:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Du är en man som tror att du inte blir stoppad av polisen för att du har dina glasögon på dig utan styrka så jag säger inget mer än så.

Du måste vara riktigt korkad som tror att du vet att polisen i hans fall inte påverkas av hur personen ser ut? En glasögonorm tror jag högst sannolikt i en sporadisk kontroll blir mindre intressant än en förare som sitter med rakat huvud, solglasögon och i övrigt ger ett betydligt tuffare intryck.

Du verkar helt ärligt inte förstå de mest självklar samband.
Citera
2011-03-08, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymxxx
Du måste vara riktigt korkad som tror att du vet att polisen i hans fall inte påverkas av hur personen ser ut? En glasögonorm tror jag högst sannolikt i en sporadisk kontroll blir mindre intressant än en förare som sitter med rakat huvud, solglasögon och i övrigt ger ett betydligt tuffare intryck.

Du verkar helt ärligt inte förstå de mest självklar samband.

Okej så tonade glasögon ökar risken att man fastnar i en kontroll enligt dig. Jaha du.

Det roliga är att det här är en tråd där det inledningsvis sägs att kvinnor har ofattbart intelligens. Det är ju fint att det kommer in några män och bevisar att de är helt pantade då. Som sagt det finns många fler riktigt korkade individer som är män än kvinnor och denna tråd och det citerade inlägget torde väl vara ett fullgott bevis för det. Underbart!
Citera
2011-03-08, 23:34
Medlem
Cerseis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillyRubin
Säger boken något om varför det är så att det är MÄN det handlar om då, och inte kvinnor som "förstår varandra" och "ger bort chefsjobbet till kompisar"? En ren slump eller?

Det har precis med det att göra som jag skrev? kvinnor har svårare att nå toppositioner eftersom det inte går att förneka att männen anses (eller anser sig själva?) vara mer kompetenta. Kvinnor kan uppnå en viss position och sen är det stopp. Återigen, män med makt att tillsätta positioner tillsätter andra män eftersom de förstår varandra och "är likadana" detta har bland annat att göra med hur det ser ut i omgivningen idag där man har svårigheter att förutspå vad som ska hända i en organisation, och att man därför vill ha viss trygghet i sitt arbete. Det är inget konstigt med det. Det hade varit tvärtom om kvinnor hade suttit i ledningen...
Citera
2011-03-09, 01:08
ensamtfikons avatar
Citat:
Du låter bitter och verkar ha ett allmänt tråkigt liv. Jag gissar på att du är en kärring som inte har någon skönhet kvar och som alltmer börjar avundas männen som faktiskt mår betydligt bättre när de kommer upp i åren än kvinnor. Om inte annat har männen fler och djupare intresse i saker, medan kärringar skvallrar i telefonen.

Vi förstår att det är svårt för dig att leva med de här problemen. Det finns hjälp. Tyvärr finns det ingen hjälp här på FB; du har sålunda kommit helt fel. Vi ber dig därför ödmjukt att logga ut och finna den hjälpen någon annan stans.

Du börjar bara bli pinsam nu när du inte ens vet vad du pratar om, vad fick du all den där informationen från? Om du ser ner så mycket på oss kvinnor kan du stanna hemma med din pojkvän. Gör inte mig något.
Citera
2011-03-09, 01:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ensamtfikon
Du börjar bara bli pinsam nu när du inte ens vet vad du pratar om, vad fick du all den där informationen från? Om du ser ner så mycket på oss kvinnor kan du stanna hemma med din pojkvän. Gör inte mig något.

Jag är inte lagd åt det hållet lilla gumman. Vurma om din mångkultur istället, och fyll i ett häfte på Arbetsförmedlingen om hur man på en tredagarskurs botar en psykopatisk våldtäktsman från Irak. Ni kvinnor kan: Köra ett land käpprätt åt helvete.

Jag vet också varför ni kör landet åt helvete. För ni har inte byggt landet. Är det inte tragiskt att som kvinna veta att varenda tekniskt uttnyttjande ute i samhället så är det konstruerat och utvecklat av män? Är det inte deprimerande att vara ett barn hela livet som inte förstår sig på något av det den ser? Kvinnor är ju barn.
Citera
2011-03-09, 01:27
ensamtfikons avatar
Citat:
Jag är inte lagd åt det hållet lilla gumman. Vurma om din mångkultur istället, och fyll i ett häfte på Arbetsförmedlingen om hur man på en tredagarskurs botar en psykopatisk våldtäktsman från Irak. Ni kvinnor kan: Köra ett land käpprätt åt helvete.

Jag vet också varför ni kör landet åt helvete. För ni har inte byggt landet. Är det inte tragiskt att som kvinna veta att varenda tekniskt uttnyttjande ute i samhället så är det konstruerat och utvecklat av män? Är det inte deprimerande att vara ett barn hela livet som inte förstår sig på något av det den ser? Kvinnor är ju barn.

Om du inte är lagd så är du ju tydligen pedofil, rasist är han också. Hur mycket hus har du byggt, lilla gubben.
Citera
2011-03-09, 01:31
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:

+1

Det är lätt att käfta om "oväsentligheter" när man är är van vid att rasera istället för att bygga upp. Värstingen på stan som drar runt och slår sönder butiksfönster och svenska kvinnor har väldigt mycket gemensamt.
Citera
2011-03-09, 01:45
ensamtfikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffnipples
+1

Det är lätt att käfta om "oväsentligheter" när man är är van vid att rasera istället för att bygga upp. Värstingen på stan som drar runt och slår sönder butiksfönster och svenska kvinnor har väldigt mycket gemensamt.

Vilka "oväsentligheter"? Jag är bara förvånad över dessa trångsynta utlägg som bara mer och mer lägger denna tråd åt att det är min stort som är den dominerande. Du som verkar veta så mycket om mitt förstörande kan ju säga mig vad jag gör för fel så jag kan hjälpa denna stackars värd som är dömd att vara i halverad kompetens på grund av min kvinnosort. Just svenska kvinnor nu också? Jag känner mig träffad av ditt påhopp jag som är så skör och inte ved hur man sätter i en sladd i ett uttag. Era inlägg innan var ändå ett försök till lite faktabaserat matreal men nu kommer era inavlade åsikter fram. Jag förstår inte varför du inte gifter dig med TC när kvinnor är så äckliga? Sex är ju enligt TC överskattat så ni kanske är purkna män som inte fått slicka fitta på ett tag, det är inte mitt fel, och inte kvinnans fel. :'(
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in