Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-03-04, 12:07
Medlem
Arbetar som aktiemäklare i Stockholm. Ställ frågor om vad som helst som rör jobbet, livsstil etc eller vad som helst.

Av rädsla för att bli outad finns risken att jag inte kan svara så specifikt på vissa av frågorna, men skickar i så fall PM som jag utgår ifrån respekteras.

Om det visar sig att jag har svårt att svara på merparten av frågorna får vi väl lägga ner tråden

Men vi testar! Kör hårt
2011-03-04, 12:09
Medlem
Skulle vara kul och veta vad en normal månadslön ligger på för dig? Även om det förekommer mycket narkotika
2011-03-04, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaQzaQ
Skulle vara kul och veta vad en normal månadslön ligger på för dig? Även om det förekommer mycket narkotika

Jag har en fast lön på ca 100.000 / mån. Får även bonus årsvis som varierar, men den är inte provisionsbaserad (dvs någon procentsats för vad man "drar in" etc).

EDIT: Nej inte så mycket narkotika, har bara stött på det en gång i jobbet (i London). Antingen är folk jävligt bra på att dölja det, eller så är det mest en myt. Det är inte samma sak som det var på 80-talet. De flesta i branschen är kring 40 år, så många har nog "lagt av".
2011-03-04, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doooh
Arbetar som aktiemäklare i Stockholm. Ställ frågor om vad som helst som rör jobbet, livsstil etc eller vad som helst.

Av rädsla för att bli outad finns risken att jag inte kan svara så specifikt på vissa av frågorna, men skickar i så fall PM som jag utgår ifrån respekteras.

Om det visar sig att jag har svårt att svara på merparten av frågorna får vi väl lägga ner tråden

Men vi testar! Kör hårt

Hur ser en dag ut för dig?

Vilken skola läste du i, vilken utbildning tog du? Hade du bra betyg? Behövdes det kontakter? vilket företag jobbar du åt? Är du dum?
2011-03-04, 12:15
Medlem
Sallaads avatar
Vad har du för utbildning?
2011-03-04, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ginhev
Hur ser en dag ut för dig?