2012-10-31, 23:14
Medlem
Ultimats avatar
Någon som har testat både 3,4-dmmc och 3-MMC, vilket tycker ni har bäst rus?
Citera
2012-11-01, 14:55
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultimat

3-mmc, överlägset.

Mvh
Citera
2012-11-01, 15:55
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultimat
Jag minns inte om jag prövat 3,4 men jag känner igen sifferkombon (den är ju rätt orginell) och om det är den jag tänker på så fick jag NULL rus öht.

3-mmc är ju skitmysigt testat 100 mg iv vid ett tillfälle och ska absolut köpa mer vid tillfälle, varit slut varje gång jag haft spenderbyxorna på mg.
Citera
2012-11-02, 10:38
Medlem
creepyones avatar
haha så den här gammla tråden kom till liv. minns förra sommarn då det konsumerades stora mängder av 3,4 men vad hände igentligen sen med denna RC?

Så vitt jag vet så har den väl inte blivit klassad men ändå så har den bara dött ut lixom :/ iofrösig så va det en vidrig RC och minst ut sagt förjävlig att dra i snoken samt att dett behövdes ta mig fan en bomb på ca 500+ för att man skulle få en go kick men när det väl kickade så kickade det faktiskt ganska så gött. Only the down side va att ruset satt i ca 40-50 min högst men nån form av härlig afterglow i typ 2 tim sen vare slut ALLA påfyllningar där efter gjorde bara att man vart skev i huvet och mådde allmänt skick usch kan inte fatta att jag tryckte så mycket av den skiten känndes minst sagt skadligt för kropp och knopp.

Men men är det fortfarande några som andväder detta prep idag eller är det en död marknad trots att det inte har en klassning på sig?
Citera
2012-11-02, 13:41
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
haha så den här gammla tråden kom till liv. minns förra sommarn då det konsumerades stora mängder av 3,4 men vad hände igentligen sen med denna RC?

Så vitt jag vet så har den väl inte blivit klassad men ändå så har den bara dött ut lixom :/ iofrösig så va det en vidrig RC och minst ut sagt förjävlig att dra i snoken samt att dett behövdes ta mig fan en bomb på ca 500+ för att man skulle få en go kick men när det väl kickade så kickade det faktiskt ganska så gött. Only the down side va att ruset satt i ca 40-50 min högst men nån form av härlig afterglow i typ 2 tim sen vare slut ALLA påfyllningar där efter gjorde bara att man vart skev i huvet och mådde allmänt skick usch kan inte fatta att jag tryckte så mycket av den skiten känndes minst sagt skadligt för kropp och knopp.

Men men är det fortfarande några som andväder detta prep idag eller är det en död marknad trots att det inte har en klassning på sig?

Jag själv provade på denna substans 3-5ggr, och jag tyckte den hade sina unika drag.
En bra startdos var 500-750mg ungefär, så upplevde jag det iaf.
Men jag uppmuntrar ingen till dessa doser då allt är individuellt.

Ruset varade ungefär 2 timmar för mig om jag inte minns fel. Det var en perfekt "titta på film drog". Man blev mysig och tung i kroppen, kändes som man hade ett värmt täcke om hela kroppen.

Jag minns att ruset slog sakta men säkert. Upcomen var seg, men jag gillade bara det faktiskt.
Jag hade inte så höga förväntningar i början, men det ruset var över förväntningarna såsom jag minns det.

Jag kommer ihåg en kväll när min sambo låg och försökte sova, medans jag satt vid datorn och hade slängt i mig 750mg ungefär. När det väl slog på så minns jag att jag sjönk ner i stolen samtidigt som jag mer eller mindre stönade för att det var så skönt. Allt ångest försvann, och musiken lät så mycket bättre.

Dagen efter fick jag höra att min sambo trodde jag hade runkat när jag gav ifrån mig "stönet/stönen" Men påslaget var bara så lugnt och skönt, ögonen blev tunga och flimmrade en stund, och jag mådde underbart.
Så jag fick förklara att jag bara hade mått så bra, och att det var därför jag lät som jag gjorde, haha.

Edit: Dock så verkade substansen jävligt frätande då man inte kunde snorta den knappt utan att det rann tårar. Kändes värre än att snorta Etylfenidat. Kändes som man snortade krossat glas i princip.

Minns också att jag fick en svullnad dagen efter en 3,4 DMMC natt. halva överläppen hade svullnat upp som jag hade fått flertal getingstick där. Det såg hysteriskt Wierd ut.

Antagligen fick jag dom Skadorna i munnen pga av att jag hade tagit en sked in munnen slickat av rester på, eller att jag shottade substansen, utan att skölja ner med vatten efteråt.

Så anledningen till att folk slutade med denna mysiga drog var att den verkade alldeles för frätande, samt att man inte kunde återdosera med något vidare resultat

Edit2: samt var det lite för dyrt också.
Senast redigerad av Hysteri90 2012-11-02 kl. 14:06. Anledning: Edit
Citera
2012-11-02, 14:04
Medlem
Hysteri90s avatar
Dubbelpost.

Mod vänligen ta bort post.
Citera
2012-12-27, 14:39
Medlem
oskyldigtanklagads avatar
600mg bombades för 10 minuter sedan. Återkommer om jag kommer ihåg.. Nu ska det spelas TV-spel!

EDIT
Fy fan såhär en liten stund senare. Känns som bomull Kan inte prata, livet är underbart.
Senast redigerad av oskyldigtanklagad 2012-12-27 kl. 15:12.
Citera
2013-01-09, 18:48
Medlem
oskyldigtanklagads avatar
Ännu en update.

Fick en ny batch, som var lite gulaktig av kranen idag. Har precis bombab 800mg (tog en näsa pent á 250mg för 2 timmar sen också, ska jag tillägga)

Återkommer!
Citera
2013-01-09, 20:50
Medlem
jimpss avatar
Använder folk fortfarande detta? Jag tycker det är helt sjukt att den inte har klassats än, det var ju på riktigt år sedan den slog igenom... Jag har också för mig att den här substansen är känd för att ha mycket dåliga effekter på hjärtat. Sök och ni lär finna.

Har aldrig provat den här substansen själv för att tillägga det.
Citera
2013-01-09, 21:08
Medlem
WTtjackiss avatar
Jag fick 5g av något konstigt pulver under tiden jag höll på med RC stimulanter. Jag har alltid misstänkt att det skulle vara 3,4dmmc, men inte helt säker. Det var vitt, pudrigt och sved inte i näsan utan gick snarare upp väldigt mjukt och skönt. Ruset var inte starkt, utan även den mjukt och subtilt. Alltså ruset var inte tydligt alls, men det var väldigt bra endå, svårt att förklara det faktiskt.

Det kändes som att all ångest försvann först och främst, och man kände sig skarp i sinnet som av vanliga stimulanter. Minns att det hade en ganska stark återdoseringsbegäran i varefall.

Låter det som 3,4DMMC? Jag inser att jag är rätt dålig på att förklara ruset men det var många år sedan...

EDIT: Nu när jag såg någon annan skriva det, att det kändes som att man hade ett varmt täcke om kroppen - det är exakt så det kändes. Väldigt skön drog på sitt egna sätt.

Någon förklarade att det är svårt att snorta... det känner jag mig inte igen i. Jag minns att mitt pulver var rätt mjukt att snorta, och smakade inte alls som kemikalier brukar, men möjligtvis så sved det litegrann. Jag minns inte riktigt.
Senast redigerad av WTtjackis 2013-01-09 kl. 21:11.
Citera
2013-01-15, 12:04
Medlem
PownitZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTtjackis
Jag fick 5g av något konstigt pulver under tiden jag höll på med RC stimulanter. Jag har alltid misstänkt att det skulle vara 3,4dmmc, men inte helt säker. Det var vitt, pudrigt och sved inte i näsan utan gick snarare upp väldigt mjukt och skönt. Ruset var inte starkt, utan även den mjukt och subtilt. Alltså ruset var inte tydligt alls, men det var väldigt bra endå, svårt att förklara det faktiskt.

Det kändes som att all ångest försvann först och främst, och man kände sig skarp i sinnet som av vanliga stimulanter. Minns att det hade en ganska stark återdoseringsbegäran i varefall.

Låter det som 3,4DMMC? Jag inser att jag är rätt dålig på att förklara ruset men det var många år sedan...

EDIT: Nu när jag såg någon annan skriva det, att det kändes som att man hade ett varmt täcke om kroppen - det är exakt så det kändes. Väldigt skön drog på sitt egna sätt.

Någon förklarade att det är svårt att snorta... det känner jag mig inte igen i. Jag minns att mitt pulver var rätt mjukt att snorta, och smakade inte alls som kemikalier brukar, men möjligtvis så sved det litegrann. Jag minns inte riktigt.

Var det i fin pulverform när du köpte det? Min kran säljer 3,4 i kristallform som man själv får krossa.
Citera
2013-01-15, 16:09
Medlem
Psychoramas avatar
En intressant tanke: Någon som testat 3,4DMMC ihop med 3-MMC? Minns att folk brukade blanda 3,4DMMC med 4-MEC nämligen. Många gillade kombon. Det va inget jag provade själv dock men har blandat 3,4 med Ethylone en gång.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in