2011-04-07, 19:56
Medlem
PenisJuices avatar
Min utvärdering;

Tråkig substans. Obefintligt rus även vid doser på över 700mg. eller så har rc-e en riktig skitbatch.
Citera
2011-04-07, 20:33
Medlem
UKCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Min utvärdering;

Tråkig substans. Obefintligt rus även vid doser på över 700mg. eller så har rc-e en riktig skitbatch.

Instämmer.

Testade en bomb på 400mg. ~30 min senare en lina på 200mg.
Väntade ungefär en kvart och tog sedan 200mg 4-MEC.

Kände inte mycket alls av DMMC't, men när 4-MECet slog på så blev det lite trevligt en halvtimme eller sådär. Mycket besviken då jag läst att det skulle vara rejäl eufori i detta.

Grundade med alkohol som vanligt.
Också mitt var från RC-E.

Vill inte klandra RC-E för något då många verkar tycka att det är bra grejer de får. Är väl olika från person till person hur man upplever substanserna helt enkelt.
Citera
2011-04-07, 20:42
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UKC
Instämmer.

Testade en bomb på 400mg. ~30 min senare en lina på 200mg.
Väntade ungefär en kvart och tog sedan 200mg 4-MEC.

Kände inte mycket alls av DMMC't, men när 4-MECet slog på så blev det lite trevligt en halvtimme eller sådär. Mycket besviken då jag läst att det skulle vara rejäl eufori i detta.

Grundade med alkohol som vanligt.
Också mitt var från RC-E.

Vill inte klandra RC-E för något då många verkar tycka att det är bra grejer de får. Är väl olika från person till person hur man upplever substanserna helt enkelt.

Visst, det finns ju de som tycker 4-mec är bra också. Jag föredrar TFMPP på egen hand trots att det har ett för nervigt rus. Får se om jag kan hitta nåt annat att mixa det med.
Citera
2011-04-07, 21:12
Medlem
Ni som beställt från RC-E kan ni vara snälla och säga vad ni tyckte om det, vad som är bäst snorta lr bomba(injicerar inte), hur bra det är jämfört med 4-mec typ...
Citera
2011-04-07, 21:32
Medlem
Freddrostarrs avatar
Citat:
Min utvärdering;

Jag håller med ha nog tagit 600mg bomber men inget hände alls....Ska prova och köra en gubbe nästa gång
Citera
2011-04-07, 23:12
Medlem
ABrownies avatar
Citat:
Min utvärdering;

Fan vad trist att höra...
Har själv 2 gram från RC-e som kom med posten idag och hade en del förhoppningar på den här substansen.

Dom som har pratat gott om det tidigare i tråden har ju om jag förstått det rätt beställt från en annan sida, så det skulle ju kunna vara RC-e som fått en dålig batch.
Citera
2011-04-07, 23:42
Medlem
Är det någon som vet något om RC-E´s nuvarande batch, får nämligen mitt på Måndag.
Citera
2011-04-07, 23:45
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-iny
Är det någon som vet något om RC-E´s nuvarande batch, får nämligen mitt på Måndag.

läs
Citera
2011-04-08, 06:05
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABrownie
Dom som har pratat gott om det tidigare i tråden har ju om jag förstått det rätt beställt från en annan sida, så det skulle ju kunna vara RC-e som fått en dålig batch.

Kan vi få en bekräftelse på detta, så vi vet om det är bedömningarna eller rent av batcherna som skiljer?

Och ni som testat RC-E's batch får gärna beskriva ruset mer ingående, inducerar den sömnlöshet, hög puls etc?

Inrikesshoppar känns som det enda alternativet nu sedan den nya lagen trädde i kraft.
Citera
2011-04-08, 09:05
Medlem
Skevskadas avatar
Tycker att denna substans är definitionen av lagom.
Lagom rus, lagom AT, lagom allt.
Det enda man skulle kunna klaga lite på är rustiden.

Hade inga större problem att sova de gånger jag testat.
Sista doserna togs ~3 timmar innan sänggående.
Citera
2011-04-08, 10:15
Medlem
ABrownies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
Kan vi få en bekräftelse på detta, så vi vet om det är bedömningarna eller rent av batcherna som skiljer?

Och ni som testat RC-E's batch får gärna beskriva ruset mer ingående, inducerar den sömnlöshet, hög puls etc?

Inrikesshoppar känns som det enda alternativet nu sedan den nya lagen trädde i kraft.
Dom pratade tidigare i tråden om att dom köpt 10g för ca 600 kr, och då jag vet en utrikesshop som säljer till det priset så gissar jag att det är därifrån dom köpt.

Edit. Kollade tråden nu och det var nog bara Stonedead som hade nämnt det priset.

Citat:
Ursprungligen postat av Skevskada
Tycker att denna substans är definitionen av lagom.
Lagom rus, lagom AT, lagom allt.
Det enda man skulle kunna klaga lite på är rustiden.

Hade inga större problem att sova de gånger jag testat.
Sista doserna togs ~3 timmar innan sänggående.
Beställde du från en utrikes eller inrikesshop och vilka doser tog du?
Senast redigerad av ABrownie 2011-04-08 kl. 10:39.
Citera
2011-04-08, 15:29
Medlem
Skevskadas avatar
Inrikes.
Doseringen var ca 1.2g utspritt över en kväll.
200-250mg per bomb ungefär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in