2011-04-03, 14:47
Bannlyst
Tolerans på detta byggs upp löjligt fort så ni vet
Citera
2011-04-03, 23:32
Medlem
ABrownies avatar
Nu har jag iaf lagt en provbeställning, får se om jag håller på det eller om jag vågar testa.

Väldigt irriterande att det inte går att hitta någon bättre information, jag fattar ju att RC droger generellt sliter bra mycket på kroppen men man bör ju ändå vara något selektiv i vad man petar i sig.
Men men, något gram lär man ju inte dö av... (famous last words?).
Citera
2011-04-04, 07:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ABrownie
Nu har jag iaf lagt en provbeställning, får se om jag håller på det eller om jag vågar testa.

Väldigt irriterande att det inte går att hitta någon bättre information, jag fattar ju att RC droger generellt sliter bra mycket på kroppen men man bör ju ändå vara något selektiv i vad man petar i sig.
Men men, något gram lär man ju inte dö av... (famous last words?).
Ta det lungt mannen men något gram dör du förhoppningsvis inte av. Jag har under helgen stoppat i mig nästan 10g av detta genom näsa mun o röv, kroppen mår skit jag mår skit orkar knappt gå. Totalt haveri, känner mig förgiftad

Jag som trodde detta var ofarligt, det är ju lagligt
Citera
2011-04-04, 07:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stonedead
Ta det lungt mannen men något gram dör du förhoppningsvis inte av. Jag har under helgen stoppat i mig nästan 10g av detta genom näsa mun o röv, kroppen mår skit jag mår skit orkar knappt gå. Totalt haveri, känner mig förgiftad

Now that's some famous last words

10g utav mephedrone hade troligtvis fått dig att må precis lika dåligt, antagligen tjack också. Är huvudet dumt får kroppen lida.
Citera
2011-04-04, 08:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sol123
Now that's some famous last words

10g utav mephedrone hade troligtvis fått dig att må precis lika dåligt, antagligen tjack också. Är huvudet dumt får kroppen lida.
Ja man e inte alltid så smart Blöder ur näsa mun o röv nu. Fan vad ynklig man blev Får nog åka till mamma och få mat
Citera
2011-04-04, 09:07
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:

Bra, då vet vi att 10g på 72 timmar är overkill. Tack för att du offrade dig för knarkarvetenskapen.
Citera
2011-04-04, 10:38
Medlem
ABrownies avatar
Citat:

Fy fan, att peta i sig 10 gram av en RC som i princip är helt okänd vad gäller biverkningar men troligtvis kardiotoxisk är jäkligt riskfyllt, tur att höra att du lever iaf.
Håll oss uppdaterade om ditt tillstånd.
Citera
2011-04-04, 12:28
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABrownie
Fy fan, att peta i sig 10 gram av en RC som i princip är helt okänd vad gäller biverkningar men troligtvis kardiotoxisk är jäkligt riskfyllt, tur att höra att du lever iaf.
Håll oss uppdaterade om ditt tillstånd.

Lätt hänt med droger som har så kort rustid antar jag...
Citera
2011-04-04, 13:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Lätt hänt med droger som har så kort rustid antar jag...
Ja det blir lätt att "jag tar lite till"

Har slutat att skita och hosta blod nu men näsa brukar ju ta lite tid att återhämta sig. Mår lite bättre i kropp men fortfarande orkeslös och ont, inte som en vanlig AT på tjack.

Allt detta gjorde jag för er på FB
Citera
2011-04-04, 13:46
Medlem
PenisJuices avatar
Hehe, right :P
Citera
2011-04-04, 15:33
Medlem
Addict.s avatar
Ge gärna en lite längre beskrivning av ruset och dosering Stonedead. Finns väldigt dåligt med info om detta på forumet och inte mindre hela internet.
Vore grymt med en tripprapport om du pallar!
Citera
2011-04-04, 16:41
Medlem
Unniss avatar
Får man tjackballe av detta pulver?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in