2013-02-18, 20:46
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valiumvalium
Fick tag på en 5a igår istället för en skuld.

Det kanske är kul första 12 timmarna, men att efter detta försvinner allt välmående.

3.4dmmc är nästintill verkningslöst och efter detta värdelöst.

Ja det är en stor dos som gäller, att fylla på är bara att glömma!
Citera
2013-02-18, 20:49
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Hur är detta IV utan tolerans egentligen? Kunde inte skjuta när jag hade detta hemma.
Citera
2013-02-18, 21:21
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Är det inte detta ruset som varar i ungefär 40 minuter? Minns att jag drack mitt piss för att fylla på ruset..

Mvh
Citera
2013-02-18, 21:29
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Är det inte detta ruset som varar i ungefär 40 minuter? Minns att jag drack mitt piss för att fylla på ruset..

Mvh
Jo det är nog möjligt, i princip alla katinoner har ju kort rus. Den enda gången jag fick egentlig effekt av detta var när jag blandade med mxe och det var så jävla awesome, men slut på typ 30 min, sedan var det bara vanligt mxe-rus. Resten av påsen körde jag morgonen efter men fick inte mer än ett potentiellt svagt dopaminvälmående som likagärna kunnat vara placebo. kan det ha varit tolerans som var så enorm efter en dos kvällen innan? Eller var ruset så subtilt att jag inte märkte av det särskilt mkt utan mxe?
Citera
2013-02-19, 15:40
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Hur är detta IV utan tolerans egentligen? Kunde inte skjuta när jag hade detta hemma.
Jag skulle avråda från att skjuta då detta är frätande som in i helvete. Jag fick blåsor på läppen och tungan efter att ha shottar denna substans. Näsan fick sig en redig känga också när jag snortade, kändes som att snorta krossat glas,
Citat:

Mvh

Haha hade då så lite pulver så du dack ditt piss?
Själv fick jag ett rus som minst varade i 2 timmar. Du måste ha fått en dålig batch eller snålat med doseringarna?

Det var 400mg + doser som gällde för att komma någonstans.
Citera
2013-02-19, 16:15
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Jag skulle avråda från att skjuta då detta är frätande som in i helvete. Jag fick blåsor på läppen och tungan efter att ha shottar denna substans. Näsan fick sig en redig känga också när jag snortade, kändes som att snorta krossat glas,

Själv fick jag ett rus som minst varade i 2 timmar. Du måste ha fått en dålig batch eller snålat med doseringarna?

Det var mitt första CS rus hade aldrig känt något liknande innan men tror jag hade 200mg bombade allt, blev så kär, livet var så bra, kunde snacka med alla. Sen la ruset sig och jag insåg det var en falsk värld Haha aldrig mer dricka piss iaf!
Citera
2013-02-19, 16:31
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Det var mitt första CS rus hade aldrig känt något liknande innan men tror jag hade 200mg bombade allt, blev så kär, livet var så bra, kunde snacka med alla. Sen la ruset sig och jag insåg det var en falsk värld Haha aldrig mer dricka piss iaf!

Haha ja det låter ju inte så gott! Men jag vet att man gärna fyllde på med mer! Så jag kan förstå din desperata handling, haha!
Senast redigerad av Hysteri90 2013-02-19 kl. 16:32. Anledning: Stavfel
Citera
2013-02-19, 17:28
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90

Fick du blåsorna i munnen omedelbart efter intag eller var det efter ruset?

Har inga planer på att någonsin ta detta igen, bara undrade. meph är ju också frätande. blodet rör ju på sig så det brukar inte bli frätskador, däremot om man missar gör det jävligt jävligt ont om det är en starkt frätande substans.
Citera
2013-02-24, 21:21
Medlem
Nazipolizeis avatar
Tjena goda Fb:are!

Tänkte beställa lite skit från en snubbe och tänkte då passa på 1g 3.4DMMC.
Är inte riktigt säker än om det är värt priset och så. Antar att det är klassat nu, och priset har gått upp, till vad ungefär?

Någon som har tagit IV och kan berätta lite om hur det var. Hur mycket ska man ta osv?
Såg att vissa tyckte de va nice att blanda med andra droger, t.ex. 4mec, men nu är de ju klassat och om jag ska va ärlig så har jag inte haft koll på RC-världen på flera år.
Sååå, om man vill köra lite 3.4DMMC, kan man blanda med lite sub, eller moffe eller liknande? benso antar jag bara drar ner effekten och tjack blir väll farligt i och med risken för serotegensyndrom..

Eller är det någon som har tips på någon annan skön RC som man kan beställa smidigt och lätt? Helst som kombinerar ruset. (som jag förstod det som att det bara varar 2H och inte går att återdosera, låter ju inte direkt lovande om man ska ut å festa t.ex. fast för en mysig hemma kväll så hmm ja varför inte. Kan säkert va skit nice)

Tack på förhand!
Citera
2013-02-24, 21:46
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Fick du blåsorna i munnen omedelbart efter intag eller var det efter ruset?

Har inga planer på att någonsin ta detta igen, bara undrade. meph är ju också frätande. blodet rör ju på sig så det brukar inte bli frätskador, däremot om man missar gör det jävligt jävligt ont om det är en starkt frätande substans.

Det var dagen efter som jag märkte av det.
Jag hade shottat en massa 3,4dmmc och snortat en del 4-mec, så jag var rätt så skev och märkte inget under ruset iaf.
Citera
2013-02-24, 21:49
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazipolizei
Tjena goda Fb:are!

Tänkte beställa lite skit från en snubbe och tänkte då passa på 1g 3.4DMMC.
Är inte riktigt säker än om det är värt priset och så. Antar att det är klassat nu, och priset har gått upp, till vad ungefär?

Någon som har tagit IV och kan berätta lite om hur det var. Hur mycket ska man ta osv?
Såg att vissa tyckte de va nice att blanda med andra droger, t.ex. 4mec, men nu är de ju klassat och om jag ska va ärlig så har jag inte haft koll på RC-världen på flera år.
Sååå, om man vill köra lite 3.4DMMC, kan man blanda med lite sub, eller moffe eller liknande? benso antar jag bara drar ner effekten och tjack blir väll farligt i och med risken för serotegensyndrom..

Eller är det någon som har tips på någon annan skön RC som man kan beställa smidigt och lätt? Helst som kombinerar ruset. (som jag förstod det som att det bara varar 2H och inte går att återdosera, låter ju inte direkt lovande om man ska ut å festa t.ex. fast för en mysig hemma kväll så hmm ja varför inte. Kan säkert va skit nice)

Tack på förhand!

Substansen är enbart under utredning än så länge.
Jag tyckte ruset satt i drygt 5-6 timmar. Doser runt 300-500mg, oralt.
Återdosering gör en endast pigg och stissig.
Senast redigerad av Hysteri90 2013-02-24 kl. 21:49. Anledning: Stavfel
Citera
2013-02-26, 15:54
Medlem
Nazipolizeis avatar
va ligger priset på denna substans på då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in