2011-03-02, 06:11
Medlem
Mr.knowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KulAid
Hej!
Igår var jag i Paris och besökte lite olika sevärdigheter som Eiffeltornet, Notre-Dame etc.

Något jag dock inte ville se var alla svarta jag såg. Trodde att jag kommit till Nigeria.
Åkte tåg/tunnelbana under hela dagen och under min färd såg jag ca 70% svarta, 25% araber och 5% vita.
Jag trodde jag skulle få se fransmän med baskrar men det enda jag såg var invandrare.... Blev så j*vla lack. Hade högre tankar om Paris.
Under resans gång såg jag också ett tjugo-trettiotal förorter som var tre, fyra gånger så stora som rosengård (bor i malmö). Jag såg även en massa block som var helt övergivna och förstörda, vissa såg väldigt brännskadade ut. Tågen och tunnelbanan var väldigt ofräsch.

Jag vill aldrig mer åka till Paris efter denna upplevelsen. Kunde lika bra åkt till Afrika om det inte vore för Eiffeltornet.

Paris är en förlorad stad.

Någon som varit i Paris och kan dela med sig av sina upplevelser där?
Tror ni att den vita fransmannen kommer försvinna snart?
Har invandrarna redan tagit över Frankrike?

Hälsningar
Jag älskar Paris, riktigt älskar kan jag säga.
Man ser det man vill se!

KolonialistisktStat.
Som man bäddar få man ligga.
Portugal har också många svarta på grund av sina kolonier i Afrika.

Men älskar Paris.
Det finns otroligt många vita i Paris, men är man emot något så ser man bara det man tycker e negativ!
Citera
2011-03-02, 06:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av choclate
Jag känner inte alls igen mig i den negativa beskrivningen av Paris. Det är inte alls fullt med invandrare utan bara vanligt folk. Nog finns det förorter med problem, men inte i själva Paris.

Du behöver inte ens bo särskilt centralt eller på något fint hotell. Till och med nån km utanför Le Périphérique (ringvägen runt Paris) är det helt okej områden, längre bort än så har jag ingen erfarenhet av.

Du kan lugnt ta med din flickvän dit, Paris är skitfint!
För att du är färgblind eller svart själv??
Citera
2011-03-02, 06:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MegaSkurt
Antar att du redan vet att Frankrike har den största andelen muslimer, de flesta från de norra delarna av afrika, i Europa. Dvs. de du talar om här nu, lär de flesta av dem faktiskt vara franska medborgare!

Jag har bott där i åtta år, bor kvar i France, dock inte Paris längre, och väldigt många av mina vänner här nere är från Marocko, Algeriet osv.
Inte procentuellt
Citera
2011-03-02, 06:29
Medlem
Mr.knowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaSallskapet
Smällen för vilken förstörd utveckling? Det fanns och har aldrig funnits någonting på den afrikanska kontinenten av värde som negroiderna skapat eller upprätthållit. Européer införde infrastruktur (vägar, el, vatten) och anlade sjukhus, skolor och inrättade myndigheter. Således blomstrade flertalet europeiska kolonier tills de vita av barmhärtighet och PKskäl släppte ifrån sig makten.

I övrigt har jag konstaterat att Paris inte är något man besöker. Bara massa negroider och andra av suspekt rasligt ursprung som stirrade ut en fullständigt. Jag är tacksam att jag var i min fars sällskap och att det patrullerade någon form av militär med synliga vapen, det var en klart obekvämt scenario där det kändes som att man hamnat på ett lagöst Haiti snarare än en europeiskt huvudstad. Det värsta var dock insikten att man betraktade Sverige om ett par år. Sjukt surrealistiskt men det ökade kampviljan att verka för nationalismen här i Nordeuropa.
Vita skapade infrastruktur med Afrikanska rikedomar och byggde ett supernation med afrikanska rikedomar och avslutade med sätta ditt blodtörstiga diktatorer som var väst-vänliga.

Det är inte konstigt att de stirrade på dig, för du stirrade själv som man märker i dina kommentarer!
Citera
2011-03-02, 06:37
Bannlyst
Citat:
Jag låter tiden utvisa om du har koll eller bara snackar skit.

Tills dess, för er som klarar av att möta andra kulturer utan att gå i taket, missa inte Paris, minst en gång i livet måste man besöka denna mångkulturella fantastiska metropol!!

Om jag ska besöka det för att se mångkullturella så kan jag likaväl stanna hemma, i got it right here utanför fönstret, och det är inget trevligt för nerverna.
Citera
2011-03-02, 07:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.knowledge
Jag älskar Paris, riktigt älskar kan jag säga.
Man ser det man vill se!

KolonialistisktStat.
Som man bäddar få man ligga.
Portugal har också många svarta på grund av sina kolonier i Afrika.

Men älskar Paris.
Det finns otroligt många vita i Paris, men är man emot något så ser man bara det man tycker e negativ!

Nej. Alltså, du menar att böne-negrerna och spökplumparna finns i Portugal bara för att de hade kolonier förr?

Gick deras koloniserande ut på att dra hem alla negrer till Portugal?

Hahaha.

I verkligheten så är de våldtagna i Portugal, pack strömmar okontrollerat in - där snackar vi "som man bäddar får man ligga", rent politiskt. Deras demokrati är ju mycket yngre än den vi har här, dessutom. Mer sårbar.

Det är väldigt enkelt att ta sig in i Portugal, det är dessutom relativt nära Afrika.

England har ju inte ens koll på folkbokföringen, de vet inte ens hur många negrer som lever i deras land utan uppehållstillstånd. Gissar att det är så i Portugal också, negrerna simmar över och sedan livnär de sig på drogförsäljning etc. (De säljer knark öppet på gatorna i Portugal.)

Frankrike, Portugal och England koloniserade. Men Sverige då? Grekland? Osv...

Grekland har bäddat, tydligen, men hur mycket har de koloniserat?

Stämmer inte, du snackar skit. Det hör helt enkelt inte till saken.

Du älskar Paris, men negrer/muslimer i grupp ställer alltid till med problem, oberoende av hur mycket du älskar mångkulturen i Paris.

Jag vågar påstå att världen hade varit en MYCKET lugnare plats om vi slapp alla dessa jävla idioter till religiösa/eller kriminella MENA-fanskap.

Det hela är enkelt: MENA-folket är per capita obildade; obildade religiösa stenåldersmänniskor är farliga, mycket farliga. Att de råkar vara Afrikner/MENA är kanske en slump, men nu är det så de ser ut och nu är det så här de beter sig i grupp, destruktivt.

I Paris har man förstått att man bör hålla sig undan de efterblivnas zoner. "No whites - zone", eller vad den kallades här.

Hela projektet har totalt fallerat just därför att man aldrig insåg vilka resurser som behövs för att medvetandegöra- och utbilda stenåldersidioten. Dessa primitiva bråkstakar måste ju för fan skolas och kanske tvångsinterners på psykhem INNAN man kan släppa ut dem i det moderna samhället.

Så, våra PK-nissar och Frankrikes politiker trodde att de skulle bli glada och söka jobb; de trodde helt enkelt att dessa vildar skulle fungera ungefär så som de själva skulle ha fungerat om de fick uppehälle, skydd och nya möjligheter i ett nytt land.

Förorterna i Paris är ju som en obemannad kriminalvårdsanstalt. Eller som den där "Escape from New York." Låter överdrivet, men näst intill. I filmen befinner de sig på en Ö som har bortsprängda broar samt murar på andra sidan vattnet, SYND att det inte ser ut så i Rosengård/Paris förorter + resten av misärområdena.

Kanske något vi borde satsa på här?
Senast redigerad av KooperativSkog 2011-03-02 kl. 07:27.
Citera
2011-03-02, 07:14
Medlem
Drozds avatar
Riktigt skabbigt - trots alla turister - är det vid tunnelbanestationen Anvers som leder till den berömda basilikan Sacré-Coeur på Montmartre. Massor med skräpaffärer och skräpfolk av varierande kulör längs Boulevard de Rochechouart. Där får man sig en multikulturell kalldusch utan att behöva uppsöka ghettona.
Citera
2011-03-02, 07:25
Medlem
elefantbajs2100s avatar
Vi hamnade i Marseille när vi var på tågluff för ett par år sedan. Vi var två blonda och en lite mörkare.

Vi gick ut från tågstationen och vandrade neråt mot Marseille för att hitta lite käk och boende så småningom. Slutade med att vi tog en enkel cheezeburgare och sen flydde vi mot tågstationen igen. ALDRIG i mitt liv har jag blivit så uttittad och rädd. Svarta över allt som tittade snett på en och sa (antagligen inte så snälla) saker på franska åt en.

Väl på stationen så var det lite knepigt oh få tag på ett tåg därifrån och jag kan lova om vi blivit tvungna att gå ut på staden efter att stationen stängt, på nattetid, hade vi faneimig inte kommit levande därifrån.

Vi hittade som tur var ett tåg mot Barcelona (med några omvägar) men det var värt det, alla dagar i veckan.

Lärdom av min Europaresa f.ö vill jag påstå att här i norden så är inte svarta det "största hotet" som den vanliga svensken tycker. Mer "araber". MEN i övriga Europa så är det sjukt vad svarta är läskiga.

Samt; Det är inte lätt att vara blond, snygg och tjej i...pjaa. övriga världen utanför Norden. ALLA tittade och visslade efter min kompis och jag som kille bredvid henne var inte jätteomtyckt av övriga män kan jag meddela.
Citera
2011-03-02, 07:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av elefantbajs2100
Vi hamnade i Marseille när vi var på tågluff för ett par år sedan. Vi var två blonda och en lite mörkare.

Hmmmm...

Så, i Frankrikes näst största stad så bor det bara negrer? Kanske bara så att de gillar att hänga på "plattan" eller på "T-centralen" i "centan". De brukar ju vara så. Jag skulle ha dragit från stationen bara... Fjollor.

Men okej, bara negrer där i stort sett...

I Sverige är det mycket riktigt inte negrerna utan snarare muslimerna som är farliga, ja.

Jag har varit på två skidorter i Frankrike, Chamonix bland annat.

Fanns inga negrer där. Kan inte minnas att jag såg en enda. Inga araber heller.

Detta var ju över 10 år sedan, men ändå. Negrerna och MENA-svinen håller sig borta från skidorterna i alla fall, så åk dit nästa gång. (Kanske någon enstaka dyker upp här och där, men då är han säkert grön, de brukar sköta sig hyfsat när de är ensamma eller i klar minoritet i det aktuella området.)
Senast redigerad av KooperativSkog 2011-03-02 kl. 07:39.
Citera
2011-03-02, 07:39
Medlem
Antifogs avatar
Citat:
Jisses, var har du fått din nidbild av Paris/France ifrån?

Sannolikt lär det finnas fler av "suspekt rasligt ursprung" i Frankrike, som dessutom råkar vara helfranska medborgare, än vad det finns Svenskar på jorden....

Du får gärna mata vidare med din propaganda, men ska du åka till Paris, ta av dig skygglapparna och kom in i matchen, det är 2011 kompis!!

Skriv Frankrike för helvete! Du låter som en idiot när du ständigt skriver FRANCE. Jo tack vi vet att det heter det på franska men någon gräns måste finnas. Lägg av!

Topic: Har inte varit i Paris men antar att det finns en orsak till att Fransmännen kräver ett hårdare tag mot invandrarna och att Sarkozy och grabbarna börjat lyssna på det örat nu.
Citera
2011-03-02, 07:52
Medlem
DirectXs avatar
TS, du kanske borde läsa på lite?

Frankrike är ett av de största kolonisterna. De hade kolonier över hela världen, och så när dom avskaffade dom var det ju givetvis tillåtet för befolkningen i kollonierna att bosätta sig i Frankrike, lite som svarta kulturen i USA vilket härstammar från slavar de tog dit.

Och "förlorad", vad menar du? Vad gör det att stora delar av befolkningen är färgade?
Citera
2011-03-02, 07:55
Bannlyst
Nån som kallar sig Choklad eller liknande, häver ur sig:

Citat:
"Det är inte alls fullt med invandrare utan bara vanligt folk."

Okej, så då finns det inga invandrare i Paris? Utan bara vanligt folk?

Alla invandrare är inte "vanligt folk", det har du rätt i.

Men jag hänger inte med alls, hur definierar du "vanligt folk".
Senast redigerad av KooperativSkog 2011-03-02 kl. 08:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in