2015-07-13, 03:54
Medlem
Samma sak med London, känns som man är i pakistan. Pakistanierna bara fördärvar. Engelska folket och franska folket är dom första som kommer ryka i framtiden.

Ironiskt att så många engelska män offrade sina liv under WW2 för att ge bort sitt land till främlingar.
Tror många av dom vrider sig i graven.
Citera
2015-07-13, 06:17
Bannlyst
Det intressanta är ju rasfrågan, den som är så känslig att faktiskt nämna eftersom alla under åren mer eller mindre har blivit så hunsade.

Invandrarna kan ju vara hur lugna och välanpassade som helst. Men det är ändå en rasmässig invasion och det gamla Europa som försvinner. Det var där vi trivdes per automatik därför att våra grannar var vita, var samma folk / stam som vi själva var / är.

En vit i ett område (här, inte i Afrika) med hundra svarta, det är en besegrad människa som får vara beredd livet ut på att bli förlöjligad. Idioten som förlorade sitt land - till hälften självmant.
Citera
2015-07-13, 10:00
Medlem
Invandrarna håller sakta men säkert på att förvandla sina områden till kopior av sina hemländer, detta börjar till och med vänstern fatta nu med bra artiklar om hedersförtycket i förorterna.

Från början trodde man allt skulle gå så lätt och alla skulle anamma den svenska modellen
Senast redigerad av kroppskultur 2015-07-13 kl. 10:02. Anledning: stavfel
Citera
2015-07-13, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JevlaTomteVerkstad

Ironiskt att så många engelska män offrade sina liv under WW2 för att ge bort sitt land till främlingar.
Tror många av dom vrider sig i graven.

Det stämmer bra det.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1229643/This-isnt-Britain-fought-say-unknown-warriors-WWII.html
Citera
2015-07-13, 10:52
Medlem
Snart i Sverige också för den naiva svensken förstår ju ingenting.
Citera
2015-07-13, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reflector
Det stämmer bra det.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1229643/This-isnt-Britain-fought-say-unknown-warriors-WWII.html

Mycket bra artikel. Jag blir vansinnig av att våra pensionärer ska tvingas snåla och skrapa, medan Abdullah och hans tio barn får allting gratis, stora lägenheter, extra bidrag för fan och hans jävulskap, fri tandvård. Jag tycker det är orättfärdigt. Jag kan se att England och Frankrike har ett visst ansvar för sina gamla kolonier, men Sverige hade nån lite skruttig koloni och bara till namnet, jag kan inte förstå varför vi är skyldiga att ge bort allt vi har, vår trygghet, vår livsstil, allt det vi uppskattar med vårt land + våra pengar till otacksamma, bortskämda välfärdsparasiter.

Det är också oerhört tydligt att "the do-gooders" aldrig bor nära mångkulturen. De tror att mångkultur handlar om att kunna köpa billiga tomater på Möllan och att vi får hit en massa spännande nya maträtter. Jag kan hålla med om att det var så ca 1992. Men nu är det inte så mer.
Citera
2015-07-13, 13:46
Medlem
Men hur går det för abdullah o abdullinha när de kommer upp
i pensionsåldern o de vuxna barnen blivit swedenized när det
gäller att ställa upp för sina föräldrar?
Citera
2015-07-13, 19:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bammerz
Mycket bra artikel. Jag blir vansinnig av att våra pensionärer ska tvingas snåla och skrapa, medan Abdullah och hans tio barn får allting gratis, stora lägenheter, extra bidrag för fan och hans jävulskap, fri tandvård. Jag tycker det är orättfärdigt. Jag kan se att England och Frankrike har ett visst ansvar för sina gamla kolonier, men Sverige hade nån lite skruttig koloni och bara till namnet, jag kan inte förstå varför vi är skyldiga att ge bort allt vi har, vår trygghet, vår livsstil, allt det vi uppskattar med vårt land + våra pengar till otacksamma, bortskämda välfärdsparasiter.

Det är också oerhört tydligt att "the do-gooders" aldrig bor nära mångkulturen. De tror att mångkultur handlar om att kunna köpa billiga tomater på Möllan och att vi får hit en massa spännande nya maträtter. Jag kan hålla med om att det var så ca 1992. Men nu är det inte så mer.

Nej stormakterna kan sätta punkt de också. De ska inte gå under idag pga historiska oförrätter. Koloniseringen var inte genomond heller. Den förde med sig teknisk utveckling och europeisk organisation till Afrika.
Citera
2015-07-13, 21:04
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deski
Men hur går det för abdullah o abdullinha när de kommer upp
i pensionsåldern o de vuxna barnen blivit swedenized när det
gäller att ställa upp för sina föräldrar?

De har hunnit spränga sig själv åt IS innan dess.
Citera
2015-07-14, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Nej stormakterna kan sätta punkt de också. De ska inte gå under idag pga historiska oförrätter. Koloniseringen var inte genomond heller. Den förde med sig teknisk utveckling och europeisk organisation till Afrika.

Klart att kolonisationen var väldigt bra för de underutvecklade länderna. Det var när de vita gav sig av som problemen började. De reder inte ut det själva, vilket är tragiskt, men sant. Det är som att ge barn makten.

Så trodde jag inte förr att det var, men det framstår allt mer tydligt för mig nu när jag ackumulerat massor av kunskap och insikter.
Citera
2015-08-13, 18:20
Medlem
Kulturberikning i Paris

http://petterssonsblogg.se/2015/08/13/kulturberikning-i-paris/
Citera
2015-12-31, 21:54
Medlem
60.000 jobbar med säkerheten i Frankrike
Även i Wien i Österrike har rykten om att en europeisk huvudstad kommer att attackeras lett till högre säkerhetsnivåer. Polisen i staden kommer att ha grundligare säkerhetskontroller, vara inställda på kritiska lägen och aktivt leta efter tomma väskor.

I Frankrikes huvudstad Paris har den traditionella fyrverkeriuppvisningen vid Champs-Élysées ställts in och 11.000 poliser och brandmän kommer att patrullera stadens gator. Sammanlagt 60.000 poliser och andra kommer att jobba med säkerheten i landet.

http://www.svt.se/nyheter/utrikes/terrorhot-dampar-nyarsfirandet-runt-om-i-varlden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in