2011-03-03, 22:30
  #481
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gottmospaheden
Besökte Sète och Marseille nu i höstas.

Sète: Helt undebar liten hamnstad (eller vad man nu fan ska kalla det), riktigt fint, varmt och ett jävla nattliv för att vara så litet. Jag minns inte att jag såg en större andel färgade personer än vad jag ser i Sverige (man går ju inte direkt och räknar?).

Marseille: Höll mig enbart i området runt Saint-Charles, en riktig storstad som andades liv och spänning! Såg inga "negergäng" som hotade vita och spelade bongotrummor som Fbkuksrasisterna i tråden minsann har sett... Killen som ägde vandrarhemmet vi sov på var själv från nordafrika (tror det var algeriet), han hade bott i Sverige och pratade en del svenska faktiskt, riktigt skön typ. Han tog inga hutpriser, och han betedde sig som en normal person. Förutom han så bodde det en Japan och en alger i samma vandrarhem, de var riktigt trevliga de med. Algeren studerade (men vafan, han är ju från algeriet! De kan väl inte läsa annat än koranen), sekulär och studerar business på någon jävla skola i Marseille.


Åk till marseille, riktigt fint och underbart. Söker ni vandrarhem, bo isåfall på London Connection, så kan ni snacka skit med den svensktalande ägaralgeren..


Både Sète och Marseille är sköna ställen att hänga på, Paris i all ära, men syd-Frankrike är verkligen nice!!






Citera
2011-03-03, 22:32
  #482
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dill_inger
"Du
Niggerlover, hur många niggers har du varit tillsammans med?

Jag ser igenom din fasad, vi vet alla varför du försvarar dem.

SVERIGE TILL SVENSKARNA, FRANKRIKE TILL FRANSMÄNNEN.

Inga FRÄMLINGAR."


Det här kom som privat meddelande fran Tonaldin efter mitt senaste inlägg. Vill bara säga att du och dina anhängare, ni skapar det helvetet ni själva lever i varje dag. För mig kvittar det, men jag tycker synd om er. Därfor intresserar jag mig.

Om du bara skulle vaga sta pa dina egna fötter och se pa verkligheten utan din tuffa kompisars asikter... Den dagen, da blir världen vackrare för dig. Det vill jag lova.

PS.

Är en "riktig" svensk kille, med "riktig" fransk flickvan.




Detta är tragiskt och sjukligt beteende.
Citera
2011-03-03, 23:06
  #483
Medlem
gottmospahedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaSkurt
Både Sète och Marseille är sköna ställen att hänga på, Paris i all ära, men syd-Frankrike är verkligen nice!!







Absolut! Fick sån jävla mersmak sedan jag var där sist.. Minns att det var fan 30 grader och sol i mitten av september, satt nere vid båthamnen i Marseille och käkade frukost.. Ångrar att jag inte besökte kapellet dock.. Det stora på berget.
Citera
2011-03-04, 00:16
  #484
Medlem
Cxccxcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peace-fairness
helt rätt åt Frankrike, ett land som koloniserade, berikade sig själv på och förstörde utvecklingen av flera Afrikanska länder...nu får man ta smällen. Som man bäddar får man ligga. Hade europeiska länder inte exploaterat Afrika under 1900-talet hade många länder med sannolikhet varit utvecklade och haft resurser nog att hantera sina problem själva. Istället var länderna i misär och många flydde.

Citera
2011-03-04, 00:18
  #485
Medlem
Cxccxcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine.Atrebatum
Håller med till viss del. Men förtjänar även arabiska storstäder och länder att degeneras oc tillintetgöras också, menar du? Araberna var ju knappast snälla mot afrikanerna menar jag.

Ja, det ar precis det han ville ha sagt, "karma" vet du, karma.
Citera
2011-03-04, 00:20
  #486
Bannlyst
Lite roligt att folk erkänner att invandringen av de IQ befriade parasiterna från Afrika och Mellanöstern enbart är ''payback'' för kolonialismen.

Man erkänner indirekt att invandringen är skadlig och förstör Frankrike men man menar att det är ''rätt åt dem'' på grund av kolonialismen, alltså har negrerna och araberna full rätt att gängvåldta franska kvinnor som revansch och att misshandla och mörda fransmän på löpande band.

Fransmännen har en arvsskuld enligt er och därmed har negrerna all rätt att göra vad de vill med de vita franska kvinnorna, ty en gång i tiden våldtog fransmän kvinnor i Afrika och nu måste den kåta svarta besten våldta franska kvinnor som revansch....

Men detta förklarar inte alla negrer som gängvåldtar svenska och norska kvinnor...kanske arvsskulden gäller ALLA vita kvinnor? Även i länder som inte hade kolonier och slavar?
__________________
Senast redigerad av Tonaldin 2011-03-04 kl. 00:25.
Citera
2011-03-04, 00:36
  #487
Medlem
handlar inte alls om payback!

Frankrike hade inte fungerat utan dom svarta och nordafrikanerna så enkelt är det!

Sen är det så att många "invandrare" om man nu ska kalla folk som levt där i generationer är fattigare och mer diskriminerade i samhället. Franska polisen är exempelvis väldigt provocerande jämfört med tex den svenska polisen (I Frankrike har jag blivit stoppad av polisen FLERA gånger men aldrig i Sverige). Finns också väldigt mycket Le Pen propaganda som skadar Frankrike och definitivt bidrar till ett hat mot "vita fransmän". Sedan får vi inte glömma att många i förorten känner sig osäkra med Sarkozy vid makten.
Citera
2011-03-04, 00:38
  #488
Medlem
Cxccxcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonaldin
Lite roligt att folk erkänner att invandringen av de IQ befriade parasiterna från Afrika och Mellanöstern enbart är ''payback'' för kolonialismen.

Man erkänner indirekt att invandringen är skadlig och förstör Frankrike men man menar att det är ''rätt åt dem'' på grund av kolonialismen, alltså har negrerna och araberna full rätt att gängvåldta franska kvinnor som revansch och att misshandla och mörda fransmän på löpande band.

Fransmännen har en arvsskuld enligt er och därmed har negrerna all rätt att göra vad de vill med de vita franska kvinnorna, ty en gång i tiden våldtog fransmän kvinnor i Afrika och nu måse den kåta svarta besten våldta franska kvinnor som revansch....

Men detta förklarar inte alla negrer som gängvåldtar svenska och norska kvinnor...kanske arvsskulden gäller ALLA vita kvinnor? Även i länder som inte hade kolonier och slavar?


Det vi vill ha sagt AR foljande: (Har man begot oratt samt fororsakat massmord skall man saledes stalla till svars enligt.)

Har man da inte blivit stalld till svars pa grund av ett eller flera anledningar, ja du - det ar da det sa kallade" karma" kommer in i bilden

Citera
2011-03-04, 00:41
  #489
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Housni
handlar inte alls om payback!

Frankrike hade inte fungerat utan dom svarta och nordafrikanerna så enkelt är det!

Sen är det så att många "invandrare" om man nu ska kalla folk som levt där i generationer är fattigare och mer diskriminerade i samhället. Franska polisen är exempelvis väldigt provocerande jämfört med tex den svenska polisen (I Frankrike har jag blivit stoppad av polisen FLERA gånger men aldrig i Sverige). Finns också väldigt mycket Le Pen propaganda som skadar Frankrike och definitivt bidrar till ett hat mot "vita fransmän". Sedan får vi inte glömma att många i förorten känner sig osäkra med Sarkozy vid makten.
Polisen kanske ser att 90 % av brottslingarna är araber och negrer och därför koncentrerar de sig på sådana människor?

Så bara för att de känner sig diskriminerande måste de gängvåldta franska kvinnor och köra upp flaskor i vaginan och liknande på dem vilket sker relativ ofta i Frankrike (alltid negrer som gör det).

Det handlar om att invandrarna i Frankrike har förklarat krig mot fransmännen, därför tvingas polisen ta till hårda metoder mot dessa invandrare.

Araberna och Afrikanerna bidrar väldigt lite till Frankrike som är positivt, de kostar bara massa pengar och begår typ alla brott där, enda de bidrar med är en del bra fotbollsspelare, men det är knappast värt det dem kostar.
Citera
2011-03-04, 00:43
  #490
Medlem
Mår illa av hur jävla många som försvarar mångkulturen och ödeläggelsen av vår Europeiska kultur.
Ni borde arkebuseras och eran släkt torteras. Men ett hopp är iaf uppe; Byt ut endast ett fåtal politiker i EU-toppen och USA så har vi ett krigsmaskineri som världen aldrig någonsin sett maken på.

En dag kommer västvärlden resa sig. Denna korta period av fred vi har haft i Västvärlden kommer ta slut med ett stort brak väldigt snart.
Citera
2011-03-04, 00:44
  #491
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cxccxc
Det vi vill ha sagt AR foljande: (Har man begot oratt samt fororsakat massmord skall man saledes stalla till svars enligt.)

Har man da inte blivit stalld till svars pa grund av ett eller flera anledningar, ja du - det ar da det sa kallade" karma" kommer in i bilden

Ja och då menar du att karman sker idag då araber och negrer våldtar, misshandlar, rånar och mördar fransmän varje dag.

Hur länge och hur många franska offer krävs det innan ni blir nöjda och belåtna?

Men varför beter sig blattarna likadant i Sverige och Norge då? Förtjänar alla vita samma behandling som karma eller?

Betyder det att Ryssland förtjänar alla terrordåd från tjetjenerna då Ryssland erövrat och mördat tjetjener en gång i tiden?
Citera
2011-03-04, 00:47
  #492
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Charlesfemma
Mår illa av hur jävla många som försvarar mångkulturen och ödeläggelsen av vår Europeiska kultur.
Ni borde arkebuseras och eran släkt torteras. Men ett hopp är iaf uppe; Byt ut endast ett fåtal politiker i EU-toppen och USA så har vi ett krigsmaskineri som världen aldrig någonsin sett maken på.

En dag kommer västvärlden resa sig. Denna korta period av fred vi har haft i Västvärlden kommer ta slut med ett stort brak väldigt snart.

Nej, det gör de inte, men de vill samtidigt, inklusive mig själv inte ha med knäppgökar och nazister att göra och att dessa någon gång skall få inflytande Ta Tonaldin ovan som exempel bara. Är han bra reklam för "er"? Nazist som vill ligga med negresser och få barn med de. Är detta inte höjden av förvirring och idioti? Hur många till av er nazister är så här må tro, när allt verkar kretsa sexualiteten hos nazister? Det finns ju även fler på FB med denna läggningskombination.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in