2011-03-02, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaxigkatt
http://www.youtube.com/watch?v=KxcT572iGLo

Värt att se, otroligt skrämmande alltså.

Mycket bra video. Den visar Paris sanna ansikte. Invandringen har spårat ut totalt. Sjukt att regeringen tillåter muslimerna blockera gator pga böner. Sickness.
Senast redigerad av KulAid 2011-03-02 kl. 15:53.
Citera
2011-03-02, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slooth
du!! det gör det visst!

visa det då ? copy paste
Citera
2011-03-02, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dawlish
Mm, juste, och du åker till Egypten för att uppleva araberna, inte pyramiderna.

När man åker till Egypten förväntar man sig att det ska vara araber där, och en del turister. Man förväntar sig inte att endast se blonda blåögda norrmän där. Då hade man ju inte tyckt det var något speciellt om man inte får se deras kultur, folkslag, traditioner, moskéer etc. När man åker till Paris/Frankrike vill man se fransmän och deras kultur, och inte araber/afrikaner med sin kultur.
Citera
2011-03-02, 15:53
Medlem
Kamph0rans avatar
Jag var i Paris en gång och hamnade mitt i en sån där flock som sätter sig på vägen och ber till någon pedofil.

Man måste ha riktigt låg IQ för att ens överväga att sätta sig i flock och be till någon som inte existerar mitt på en bilväg.

Dom kom i korståg och ropade "ASHMA AHA TA KA BASHMA!" ungefär, sen ställde dom sig 10-15 stycken i bredd och fyllde på bakifrån tills det blev ett långt led. Sedan skrek någon något och då satte sig alla. Jag stod rätt nära när detta skedde och blev kallad massa ord på deras språk, dom lät arga. Så backade undan lite och skulle filma, då börjar dom springa emot mig så då begav jag mig.

Har inte åkt utomlands sen dess.
Citera
2011-03-02, 15:56
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KulAid
Mycket bra video. Den visar Paris sanna ansikte. Invandringen har spårat ut totalt. Sjukt att regeringen tillåter muslimerna blockera gator pga böner. Sickness.

Inte i närheten av så illa som när de statsanställda gnäller om något (demonstrerar)... Vad är det de demonstrerar emot där? Vill någon riva deras moské eller?
Citera
2011-03-02, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KulAid
Hej!
Igår var jag i Paris och besökte lite olika sevärdigheter som Eiffeltornet, Notre-Dame etc.

Något jag dock inte ville se var alla svarta jag såg. Trodde att jag kommit till Nigeria.
Åkte tåg/tunnelbana under hela dagen och under min färd såg jag ca 70% svarta, 25% araber och 5% vita.
Jag trodde jag skulle få se fransmän med baskrar men det enda jag såg var invandrare.... Blev så j*vla lack. Hade högre tankar om Paris.
Under resans gång såg jag också ett tjugo-trettiotal förorter som var tre, fyra gånger så stora som rosengård (bor i malmö). Jag såg även en massa block som var helt övergivna och förstörda, vissa såg väldigt brännskadade ut. Tågen och tunnelbanan var väldigt ofräsch.

Jag vill aldrig mer åka till Paris efter denna upplevelsen. Kunde lika bra åkt till Afrika om det inte vore för Eiffeltornet.

Paris är en förlorad stad.

Någon som varit i Paris och kan dela med sig av sina upplevelser där?
Tror ni att den vita fransmannen kommer försvinna snart?
Har invandrarna redan tagit över Frankrike?

Hälsningar

Tja,

F d kolonialmakter som Frankrike, Storbritannien, Holland, Belgien etc får skylla sig själva om deras länder blir sönder bombade av invandrare.

Länder som Sverige, Finland, Tyskland etc har inte, enligt mig, samma skyldighet rent moraliskt att ta emot invandrare men nobelt att de gör det.
Citera
2011-03-02, 15:58
Medlem
i-can-flys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pokergud1
Jag som har besökt både rom och Paris under en veckas tid var kan säga att det är ganska STOR skillnad imo.

Negrer och araber syns inte alls lika mycket i Italien på samma sätt, kan iof ha med att italienare är i grunden inte alls like mycket "vi gillar olika" som vi i nord Europa. Då rasistiska attacker och liknande mot t.ex (mest) romer är väldigt vanligt där.

När jag var där och en gatusäljare kom fram till mig och försökte sälja på italienska vilket jag inte förstår och stog där och försökte hänvisa zigenaren att dra , så kom det snabbt upp två stycken italienska män och skrek på zigenaren och sedan varnade mig för dom och att jag verkligen INTE skulle köpa något.

När jag var i Paris (OCH LONDON) så är det imo mycket mer förlorat än Sverige, tycker synd om dessa, för jag tycker vi har det tragiskt här, men ack så mkt värre det är där.
Olagligt att köpa av dom vet du XD
Citera
2011-03-02, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MegaSkurt
Inte i närheten av så illa som när de statsanställda gnäller om något (demonstrerar)... Vad är det de demonstrerar emot där? Vill någon riva deras moské eller?

De vill väl ha högre bidrag o sådant. Dom har ju inte jobb eller utbildning vilket gör dem rastlösa, så demonstrationer och kravaller är väl ett sätt att fördriva tiden antar jag.
Citera
2011-03-02, 15:59
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hikohiko
Tja,

F d kolonialmakter som Frankrike, Storbritannien, Holland, Belgien etc får skylla sig själva om deras länder blir sönder bombade av invandrare.

Länder som Sverige, Finland, Tyskland etc har inte, enligt mig, samma skyldighet rent moraliskt att ta emot invandrare men nobelt att de gör det.

Vill minnas att Sverige tar emot större procent invandrare per capita än vad Frankrike gör, återigen, de "negroider" som många av er har fått för er är invandrare, är nordafrika-frassar, dvs. från de länder som varit franska kolonier, de är franska medborgare sen många decennier sedan...
Citera
2011-03-02, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peace-fairness
helt rätt åt Frankrike, ett land som koloniserade, berikade sig själv på och förstörde utvecklingen av flera Afrikanska länder...nu får man ta smällen. Som man bäddar får man ligga. Hade europeiska länder inte exploaterat Afrika under 1900-talet hade många länder med sannolikhet varit utvecklade och haft resurser nog att hantera sina problem själva. Istället var länderna i misär och många flydde.

Svenska, Danska, Norska kolonisationen ? ? ? ? Holländska var stor, men inte fan är det från deras kolonier deras invandrare och flyktingar kommer ifrån. Största delen i Holland är från liknande som Sverige: Somalia, Balkan, Mellan Östern. Visst ligger det viss logik i det du säger och Frankrike var bland de största a*en gällande sina kolonier. Bör också noteras att Frankrike köpte olja (bakvägen) när det var embargo i Irak i modern tid, och sedan tog avstånd från Invasionen direkt...hmmmm......
Man svor i Frankrike över Tjetjenien, men nu var det länge sedan....har ju trots allt löst bra deal för Danone och för försäljning av militär fartyg. Nej Frankrike förtjänar mkt, likaså england....Som man bäddar får man ligga, men likheter med Sverige, Danmark, Norge, Belgien, Holland finns det inte. Tycker även synd om Tyskland som fortfarande får lida för WW2........Snacka om att förnedra en förlorare i krig. Inte ofta det hänt i andra krig att inblandade får ge efter och vara tysta i snart 70 år.
Citera
2011-03-02, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hikohiko
Tja,

Du kan inte skylla på kolonialmakterna. Läs vad Manul Skrev.

Citat:
Ursprungligen postat av Manul
Jag är inte det minsta förvånad över att läsa det typiska PK-hyckleriet i den här tråden. Att västvärlden idag ska straffas för vad några fåtal länder gjorde för hundra år sedan är tydligen helt ok. Om vi bortser från det faktum att väst faktiskt byggde upp sina kolonier och att de svarta länder som aldrig blev koloniserade förblev underutvecklade rövhål så är det resonemanget fortfarande horribelt. Profeten Muhammed och hans hejdukar begick folkmord och otaliga våldtäkter i islams namn, betyder det att det är ok att straffa dagens muslimer för detta? Slaveri var vanligt i Afrika före och efter kolonialtiden (och är det än idag), betyder det att vi ska straffa alla afrikaner idag? Osmanska riket begick diverse illdåd och slaveri var vanligt, betyder det att det är rättvist att straffa dagens Turkiet och kringliggande länder för detta? Invandrare är kraftigt överrepresenterade i den Svenska brottsstatistiken, betyder det att det är ok för oss att kasta alla invandrare i fängelse?

Visst är det märkligt att snacket om att inte dra alla över samma kam och att du inte ska döma ut en hel grupp för vad ett fåtal gör gäller alla utom vita? Visst är det märkligt att västvärldens illdåd alltid är på tapeten, medan övriga världens illdåd antingen mörkas eller förminskas? Ett bra exempel på pk-kortslutningen är när jag informerade ett indoktrinerat fån att slaveri var vanligt i Afrika långt innan den vite mannen kom och "förstörde". Då informerade människan mig att till skillnad från den vite djävulen så var svarta snälla mot sina slavar.
Fakta och logiskt tänkande biter tyvärr inte på dessa människor.
Citera
2011-03-02, 16:02
Medlem
KickassDukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dawlish
Mm, juste, och du åker till Egypten för att uppleva araberna, inte pyramiderna.
För att göra en mer rimlig jämförelse än den du just gjorde: Man åker till Kairo för att uppleva Kairo, inte Paris. Förstår du nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in