Citat:
Ursprungligen postat av
massepojken
Idag blir det lunch på stan med min aktiemäklare och en analytiker från samma firma. Kanske slinker det ner några öl oxå.
Tänkte bla passa på att informera herrarna om den totala förvandling som håller på att ske i Karo Bio. Givetvis är det positivt om vi kan väcka intresse och få någon stor firma att börja följa bolaget och komma med en analys framöver.
Åtminstone ska det bli intressant att diskutera saken med dom och få lite feedback.
Dessutom är vädret fint och en gratislunch är aldrig fel. Det vore nästan böter på att klaga
På återseende!
Kul att tråden börjar vakna till liv. Kan bli en kul resa detta.
Hade ett trevligt möte idag med ovan nämda herrar. Baserat på deras reaktioner på Karo Bio caset och hur vårt samtal utvecklades efter det så kan jag bara konstatera följande.
-Karo Bio kommer att bli en riktig snackis. För mig är det viktigt att se andras reaktioner på mina resonemang innan jag köper en aktie. Det är bla därför jag skriver här på flashback. Reaktionerna var precis vad jag önskade och jag inser att jag troligtvis är väldigt rätt ute.
Folk går igång hårt på Lönner, riktigt riktigt hårt. Hans resa med Meda är magisk. Folk vill inte riskera missa tåget en gång till och det kommer gynna oss som är in i aktien någorlunda tidigt. När alla plötsligt hajar vad som är på gång kommer aktien rusa.
Vi är tidigt ute, den stora massan har ingen aning om vad som är på gång i Karo Bio. Ännu!
- Denna aktie kostar inte 1.70 länge till. Det kan jag ta gift på.
Min mäklare bad mig tom ligga lågt med Karo Bio här på Flashback. Det kan han bara fetglömma
Jag börjar dock inse att det är många fler som läser aktiesnacket här på Flashback än vad jag tidigare trott.
Dessutom kan vi nog förvänta oss en analys av bolaget under hösten. Men mer om detta längre fram