2011-03-05, 10:54
Medlem
Lunaticxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adjoub
I det nya bb ska tittarna rösta på¨den man vill ha kvar istället för att som innan rösta på den man vill ha ut. Detta sägs vara något som gör att folk generellt ringer mer.

Så alla som inte fick några röster eller som fick minst röster blir nominerade eller?? Annars spelar det ju ingen roll för att då kan jag säga att jag vill ha kvar honom bara för att han ska bli nominerad.
2011-03-05, 10:58
Medlem
Midnights avatar
Jag fattade inte vad som hände igår.

Hur fick Cilla reda på att Katarina hade nominerat henne? Hon kom ut från bikten som jag förstod det och började skrika. Det kan ju knappast ha varit BB som berättade det för Cilla eller?

Jag har inte tyckt illa om Cilla innan men fr.o.m. igår sjönk hon i mina ögon. Va hon höll på. Har ni tänkt på att när hon är osams med någon försöker hon alltid få det till att de andra är kapabla till att skada henne? Hon verkar ju helt labil och riktigt äckligt falsk som likt en unge söker sympati genom att grina.

Näst efter henne hatar jag horan, Sanna!
2011-03-05, 10:58
Medlem
adjoubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunaticx
Så alla som inte fick några röster eller som fick minst röster blir nominerade eller?? Annars spelar det ju ingen roll för att då kan jag säga att jag vill ha kvar honom bara för att han ska bli nominerad.
Nomineringarna funkar på samma sätt som förrut, Det är bara nu när vi tittare ska röst som det gäller.
2011-03-05, 11:17
Medlem
Ingen som vet vad den där technolåten heter som dom spelade i början av gårdagens, fredagens, avsnitt?
2011-03-05, 11:22
Medlem
Multifunktionells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyppa
Ingen som vet vad den där technolåten heter som dom spelade i början av gårdagens, fredagens, avsnitt?

Tror det var Justice - Genesis, hoppa in 40 sekunder i låten så känner du nog igen dig. Eller är jag helt fel ute?
2011-03-05, 11:52
Medlem
MathiasVonCremes avatar
Har inte följt Big Brother så mycket men hur ofta får de sprit, och hur mycket?
2011-03-05, 11:59
Medlem
sparv3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasVonCreme
Har inte följt Big Brother så mycket men hur ofta får de sprit, och hur mycket?

Sällan, och inte tillräckligt mycket.

Det måste bli mer kaos.
2011-03-05, 12:50
Medlem
Slynan Roza är så jävla usel, hon har spridit skit om Jimmy Guliano (from Paris to Milano) och samtidigt gått runt och sagt jättefina saker om Sophie, exakta motsatsen till vad vi som checkade Glashuset tyckte, så skevt..

Bäst var under i gårdagens program när Roza blev helt stum..

"Den här Jimmy har vi ju konstaterat är helt dum i huvudet, men hur var den andra tjejen?" - Rodney
"Hon var jättesnäll och jätteskön" - Roza
"Vem sa att Jimmy var dum i huvudet?" - Gurkan
"Men åsikter han har fått" - Roza
"Men man behöver inte säga dum i huvudet" - Gurkan
"Men jo men, jag tycker det" - Roza
"Neeeeej, det är du som är dum i huvudet, fucking jävla snorunge"- Gurkan

Haha, Roza blev så tyst...
2011-03-05, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Slynan Roza är så jävla usel, hon har spridit skit om Jimmy Guliano (from Paris to Milano) och samtidigt gått runt och sagt jättefina saker om Sophie, exakta motsatsen till vad vi som checkade Glashuset tyckte, så skevt..

Bäst var under i gårdagens program när Roza blev helt stum..

"Den här Jimmy har vi ju konstaterat är helt dum i huvudet, men hur var den andra tjejen?" - Rodney
"Hon var jättesnäll och jätteskön" - Roza
"Vem sa att Jimmy var dum i huvudet?" - Gurkan
"Men åsikter han har fått" - Roza
"Men man behöver inte säga dum i huvudet" - Gurkan
"Men jo men, jag tycker det" - Roza
"Neeeeej, det är du som är dum i huvudet, fucking jävla snorunge"- Gurkan

Haha, Roza blev så tyst...

Ah, att jag missade det. Jag har 24/7 men såg inte just det... Att ingen har det inspelat... Eller BB kanske lägger upp ett klick på deras hemsida, vem vet?
2011-03-05, 13:16
Medlem
DeiMos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PBF
Ah, att jag missade det. Jag har 24/7 men såg inte just det... Att ingen har det inspelat... Eller BB kanske lägger upp ett klick på deras hemsida, vem vet?

Det var på avsnittet som gick igår, äckligt hur hon går och sprider rykten om Jimmy när han var bästa.

JIMMY LIVE JUST NU!!
http://www.bigbrother.se/1.2033539/2...in_favorithunk
Senast redigerad av DeiMo 2011-03-05 kl. 13:26.
2011-03-05, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeiMo
Det var på avsnittet som gick igår, äckligt hur hon går och sprider rykten om Jimmy när han var bästa.

JIMMY LIVE JUST NU!!
http://www.bigbrother.se/1.2033539/2...in_favorithunk
Kommer du ihåg hur långt in i klippet?
2011-03-05, 13:31
Medlem
Wooryas avatar
Jag vet inte om den här frågan är OT men lite frågor om Martin...

Pluggar han i Lund? Tyckte jag hörde honom nämna igår att han festat på Vischan....är inte det en nation i Lund?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in