2011-03-21, 22:41
Medlem
Mappmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rappelius
Roza har inte fått cigg "Vi lever som djur här" klagar i den där bikten som någon jävla fjortis och Sonia rullar på med hennes "fattaru, jag tar inte skit" Hopplösa båda 2!

Jag måste säga att jag faktiskt kände lite med henne i kvällens avsnitt. Skadad axel, Nicky borta och skuldkänslor, inga cigg och en jäkligt pressad situation... förstod reaktionen på något sätt.

Därmed inte sagt att hon är mindre dålig, men jag kan förstå att det blir "för mycket".
2011-03-21, 22:43
Medlem
"Rozas gråtfest" haha till och med TV11 gör narr av henne.

SHUT THE FUCK UP fan vad jobbig springer runt i varje rum och till varje person och bölar som om hennes mamma dött, jende.
2011-03-21, 22:45
Medlem
bringeroflights avatar
Vilket roligt avsnitt!
Rozas panik med hypervetilering i bikten och tjej bråket till på köpet. När Katerina och Vanessa pratade ut på verandan stod Annie och hoppade vid sidan om
2011-03-21, 22:45
Medlem
Herr Reporters avatar
Nu ska man ju inte kasta diagnoser efter folk sådär men Roza uppvisar en hel del borderlinedrag när hon sitter där med sin separationsångest och är ett hysteriskt vrak. Efter att ha behandlat Nicky som skit och nedvärderat honom för det mesta men växelvis varit väldigt klängig och uppmärksamhetssökande.

Oavsett, skitjobbig människa som jag inte orkar kolla på nå mer!
2011-03-21, 22:49
Medlem
Mr.Johanssons avatar
Nu får det fan vara nog. Här kommer min lista med kort förklaring kring vilka som ska ut!

1 & 2: Sonia och Vanessa. Båda av dem tror att dem är snyggast i huset samtidigt som dom verkar oerhört dryga, tråkiga och allmänt omogna. Att Vanessa sen skall visa tänderna hela tiden och i stort sätt inte kan uttala en HEL svensk mening utan hälften skall vara engelska gör inte saken bättre.

3: Roza. Fjortisfanskap! Kan inte hantera en motgång och i samband med alkoholintag brast det. Fjortisfylla så det skriker om det.

* Hoppas fan inte att någon av dom 3 nya tjejerna kommer in, ingen av dem verkar ju vara varken smart, snygg eller rolig. Vad fan ska dem tillföra? Släng in en riktig jävla joker a la "glamourmodell"!
2011-03-21, 22:50
Medlem
Chrille Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bringeroflight
Vilket roligt avsnitt!
Rozas panik med hypervetilering i bikten och tjej bråket till på köpet. När Katerina och Vanessa pratade ut på verandan stod Annie och hoppade vid sidan om

Avsnittets höjdpunkt. Herregud vilket blockmongo. Vad fan går hon på?
2011-03-21, 22:51
Medlem
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Reporter
Nu ska man ju inte kasta diagnoser efter folk sådär men Roza uppvisar en hel del borderlinedrag när hon sitter där med sin separationsångest och är ett hysteriskt vrak. Efter att ha behandlat Nicky som skit och nedvärderat honom för det mesta men växelvis varit väldigt klängig och uppmärksamhetssökande.

Oavsett, skitjobbig människa som jag inte orkar kolla på nå mer!

Förbannat sant, som sådan patient själv tycker jag mig också känna igen en fetobehandlad borderline. Jag skulle själv sammanfatta hela borderlinediagnosen som ett omognadsstadium såatte...

edit: instabil personlighetsstörning. punkt
2011-03-21, 22:52
Medlem
zirres avatar
Roza tycker jag personligen verkar vara väldigt bortskämd och tro att hela livet kretsar runt just henne.
Hemsk människa i mina ögon. Har visserligen har jag aldrig träffat henne personligen. Men det är uppfattningen jag har fått av dessa veckor han har varit med i BB.
2011-03-21, 22:54
Medlem
Har Nicky uttalat sig sedan han åkt ur huset? Hur fan åkte han ut innan den jobbiga bruden och nörden? Förstår mig inte på hur Sverige röstar.
2011-03-21, 22:59
Medlem
GlennGlenns avatar
Upp med bilder från duschen NU!! På gratisversionen kan man endast se från den jävla vardagsrumskameran, snacka om tease.......
2011-03-21, 23:00
Medlem
tog en bild på två av tjejerna i oasen när dem duschade

http://data.fuskbugg.se/skalman02/tutt.png

Edit:http://data.fuskbugg.se/skalman02/namnlsr.png
Senast redigerad av emmill 2011-03-21 kl. 23:05.
2011-03-21, 23:02
Medlem
simon är ju förjäävla rolig, hahahaa synd att inte alla bara drack och HADE KUL som honnom som normalla människor?? utan drama gråt skrik bråk.. bara ROLIGT!!! klart den roligaste i huset...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in