2011-03-17, 22:20
Medlem
CherylTweedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Strummer
Satan vad det spårar och klockan är bara 10! Martin höll nyss i Rodneys kuk.
Hångel mellan Simon och Peter

Har det hänt något mer med Patrik och Annie eller låtsas de som att ingenting hände?
2011-03-17, 22:25
Medlem
srsbsnss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CherylTweedy
Hångel mellan Simon och Peter

Har det hänt något mer med Patrik och Annie eller låtsas de som att ingenting hände?

Satan asså, sluta retas och berätta allt som händer på 24/7 hela tiden!! Blir ju så jäkla avis!!!

Fick de in mycket öl idag eller? Så som alla skriver är det ju skit spårat.

Är det bara jag som tycker att Katerina är sjukt egoistisk och bara tänker på sig själv förresten? Och varje gång hon inte gillar något börjar hon tjuta om att hon vill hem som ett litet jävla barn som inte får som hon vill. Fan va förbannad jag blir på henne, "hatat" henne hela tiden men under tiden de vart i sjukstugan har det bara blivit värre och värre. Dags att kärringen åker hem.
2011-03-17, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristofer.
Lägg märke till hur den överjävligt jobbiga Christian ALLTID ska upprepa meningar som den andra han biktar sig med säger..

"Ha det bra Sverige - Ha det bra Sverige"

Varje gång.

Lite tråkigt ändå att man vet om att gurkan ska vinna redan nu..

Det hela ligger ju i att han är osäker i sig själv och har aldrig någon egen uppfattning eller åsikt om nått.

Men han är bra på att dansa...
Senast redigerad av gnusen 2011-03-17 kl. 22:31.
Medlem
apw1975s avatar
De tog pissprov på alla där inne, men det blandades i samma dunk.
Då kan väll inte snuten ta prover för narkotika....

Edit:
De får ju ifs reda på om det finns spår av något inom gruppen...
Senast redigerad av apw1975 2011-03-17 kl. 22:32.
Medlem
Kristofer.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srsbsns
Är det bara jag som tycker att Katerina är sjukt egoistisk och bara tänker på sig själv förresten? Och varje gång hon inte gillar något börjar hon tjuta om att hon vill hem som ett litet jävla barn som inte får som hon vill. Fan va förbannad jag blir på henne, "hatat" henne hela tiden men under tiden de vart i sjukstugan har det bara blivit värre och värre. Dags att kärringen åker hem.

Eller hur, så jävla fjantigt när hon låtsades få kväljningar i sjukstugan.. "oh jag spyr" men varje gång gurkan hämtade något att spy i så mådde hon bättre, fake fake fake, att hon inte ens försökte är så jävla dåligt.
2011-03-17, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristofer.
Eller hur, så jävla fjantigt när hon låtsades få kväljningar i sjukstugan.. "oh jag spyr" men varje gång gurkan hämtade något att spy i så mådde hon bättre, fake fake fake, att hon inte ens försökte är så jävla dåligt.
bara jag som tycker hon är sjukt porrig? (förutom hennes dialekt då...) men annars, och hon är lärare tydligen? 30+ ? gaadd daaammm jag diggar henne som fan iaf, en av de bättre där inne.

Transan har en SJUKT tajt kropp också och på TV ser hon ok ut (kanske anurlunda i verkligeheten däremot) haha e jag skadad???

RIKTIGT kul att se christian träna, såg ut som han visste va han gjorde!! hahaah hans armar gick nästan av där!!
Senast redigerad av kokkuli 2011-03-17 kl. 22:53.
2011-03-17, 22:58
Medlem
TheBITs avatar
"Det är bara tjejer som har röstats ut, det känns inte jämställt alls" - annie.

Gud, kan hon bara vara tyst? Vad har jämställdhet med saken att göra?
2011-03-17, 23:00
Medlem
smash-s avatar
Ja täpp igen munnen på Katerina bara för en jävligt fin kropp har hon, i mitt tycke iaf.
2011-03-17, 23:03
Medlem
eroms avatar
Nu nämnde Christian och Rodney att dom är "Bröder från söder" och "Ingen vet här inne". Och just precis nu så skrek Rodney i kameran "you dont have a fucking clue".

Det borde stärka till 100% att dom känner varandra sen innan?
2011-03-17, 23:04
Medlem
Kan det inte bara tända till mellan sara och martin nu!
2011-03-17, 23:14
Medlem
Antifogs avatar
Det har ballat ur ordentligt nu vilket är en fröjd att se. In med mer sprit så kanske det blir en legendarisk afton av det hela

Ska bli kul att se hur de har klippt det till morgondagens avsnitt.
2011-03-17, 23:18
Medlem
banquets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilla79
Vad är det som är äckligt med det? Sonia är en människa, precis som alla andra.
Jag gissar att du tyckte det var äckligt för att du stör dig på överviktiga människor.
Rätt eller fel?

Jag tyckte hon var störthärlig då hon gjorde det!
Att jag "Stör mig på överviktiga människor" är väl lite att ta i. Tjockisar kan vara lika roliga, trevliga, fula, korkade eller sköna som vilka människor med normalt BMI som helst. Jag finner dock det otroligt motbjudande med kroppshyddor som sätts i gungning och sedan stannar i gungning. Svallvågor. Celluliter. Hål i låren.

Sonia har ett väldigt sött ansikte och verkar väl vara en reko kvinna. Hon är som du säger människa och har väl lika stor potential som gemene man att leva hälsosamt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in