2011-03-21, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmill
Lyckades ta en bild på en av tjejerna när dem ligger ned och ser jag rätt att hon inte har några trosor?

http://data.fuskbugg.se/skalman02/4d...cf923_derp.png

Hon har trosor bara att dom inte syns av allt fläsk.
2011-03-21, 22:30
Medlem
tetras avatar
Fy fan vilket jobbigt avsnitt, dax att byta ut alla tjejer utom sara.
2011-03-21, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rappelius
Ut med hon tjock vad nu heter
Chokladflodan Sonia.

Seriöst, vafan är det med människan? Vill Roza har info om en händelse ska hon väl fan ha rätt till att få det. Idiottjockis...
Medlem
tjenaretjenares avatar
hon katerina är nog en rätt svag människa egentligen.. inte så stark som hon tror att hon är, sen tar hon energi och ger trötthet. Ingen som vet vilken skola hon jobbar på och vilka ämnen hon undervisar i?

transvestiten börjar också bli jävligt jobbig med...
Medlem
FimpenAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av growboss
Jag antar att du menar Minela? Ja hon var het, hetast av dom 3 i alla fall!
Hon är riktigt lössläppt, ligger med allt och alla.
2011-03-21, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rappelius
Ut med hon tjock vad nu heter
Haha. Så jävla klockren kommentar.

Ont: Hoppas att Vanessa blir den som får lämna.
2011-03-21, 22:33
Medlem
Jävla Katarina, hon bråkar sen ber hon om förlåtelse. Hela tiden.

Det är som när hundägare slår sin hund, sen börjar krama om den och pussa den förlåt. För att sedan slå den igen...

Hade jag varit där inne hade jag nog inte slutat reta henne och bara skrattat henne i ansiktet när hon skrek mig i ansiktet.
2011-03-21, 22:33
Bannlyst
Fan är grejen med Roza? Hon bråkade med Nicky hela jävla tiden, och sa att hon aldrig mer ska prata med honom eller vara vän med honom. Och nu sitter hon och bölar så hårt så att hon inte kan prata?

Mano? Bipolär?

Antingen tar hon av sig kläderna jävligt snabbt eller slänger ja själv ut den slynan. Jävla psykfall...
2011-03-21, 22:34
Medlem
Mappmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tetra
Fy fan vilket jobbigt avsnitt, dax att byta ut alla tjejer utom sara.

Sara tillför ju noll komma nollnoll förutom att vara småsnygg (för grov haka för mig). Nymfomanbruden i oasen däremot kan nog bjussa på bra tv!

Håller f.ö med om att Roza växer i jämförelse med tjejerna i oasen. När man trodde att botten var nådd...
2011-03-21, 22:38
Medlem
Hatar katarine så himla falsk, så fort hon bråkar slickar hon röv och ljuger. Så himla äcklig. Vanessa så sjukt äckelful, hur kan man vilja bo med henne? Hon har ju inte ens en bikini som passar utan man tvingas se hennes äckliga butcrack!
2011-03-21, 22:39
Medlem
Chilifoefans avatar
Riktigt roligt klippt i kvällens avsnitt, när man först ser Roza storböla i flera minuter, sedan visar dom lite vad som kommer efter pausen, då sitter hon exakt likadant och bölar
2011-03-21, 22:39
Medlem
Roza har inte fått cigg "Vi lever som djur här" klagar i den där bikten som någon jävla fjortis och Sonia rullar på med hennes "fattaru, jag tar inte skit" Hopplösa båda 2!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in