2011-03-11, 02:27
Medlem
Orkar inte skriva om alla s det fr bli om dom som syns och hrs mest.

Simon Danielsson: Den bsta i huset. rligaste och roligaste killen. Helt klart min favorit och hoppas att han tar hem segern. Det frtjnar han ltt! Aldrig hrt han snacka skit om ngon (skvaller=inte skitsnack).

Nicky Frantassiev: Tycker mest synd om killen, alla har mrkt vilken mytoman han r och ignorerar honom s fort han kommer nra. Taskigt men jag frstr dom. Annars vldigt social och trevlig om han vill. Blir dock ltt uttrkad om han inte fr uppmrksamhet och chans till att dra sitt hittep-snack.

Gurkan Gasi: Skit rolig, snll, delar med sig, osv osv. Finns skitmkt bra med killen. Men att han leker dum fr att verka rolig r bara strande. Tycker det r ganska uppenbart nr han blir ljlig. Han vet att han r omtyckt bland tittarna och r sker att han kommer till final. Snackar mkt skit om andra gr han ibland ocks.

Roza Kahi: Ogillar henne skarpt. Skit jobbig brud som leker svr men r nd p varenda kille. Hon var helt ok i glashuset dock, men frndrades s fort hon kom in. Hon fick fr mkt luft, och tror hon r skitsnygg osv vilket gr henne nnu fulare. Det roliga var att hon frskte f alla att se ner p Gurkan, men misslyckades grovt! Hoppas hon ryker snart.
Senast redigerad av jeow 2011-03-11 kl. 02:29.
2011-03-11, 03:23
Medlem
efterbliven.svensks avatar
Har precis betalat 249kr fr ssongen p 24/7 och har inte ens fljt det.... men har s jvla lite gra just nu s jag fr hoppas att det blir nn rddning nn trkig kvll/natt under dessa dagar de pgr
2011-03-11, 03:52
Medlem
mindthegaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mladdz
Kan man inte se avsnitten gratis?
har ju fan inte kanalen..
www.bigbrother.se
alla avsnitt lggs upp dr.
2011-03-11, 04:07
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardier
Det stmmer bra ja!
Hur mnga var man i huset den sista veckan? Som det ser ut nu s skulle man ju bli ett par stycken om antalet deltagare vore rtt.

Ja jag tycker ocks det knns som fr f...jag har missat lite men vart har han Tobbe frn rebro tagit vgen?
2011-03-11, 04:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at3ist
Sovjeterna gasade inte ihjl judar p lpande band, kan vara en orsak.

Citat:
Ursprungligen postat av ling1
Nej, de ddade folk p andra stt. Frgan r ju om det verhuvudtaget r rtt att anvnda sig av Gulag-lger i underhllningssyfte. Jag hade inte strt mig det minsta om de bara hade tagit bort de politiska symbolerna och kanske slngt p ryssen en mer neutral uniform. BB-produktionen har nog inte tnkt till nr de valde att utrusta sitt slavlger med hammaren och skran, de reflekterade nog inte ver vad som faktiskt hnde i Soviet och mnniskorna som faktiskt satt i lgren

Tnkte faktiskt ge en liten update, s jag tackar fr att ni citerade mitt inlgg.

Jag har nnu inte ftt ngot svar ifrn BB och jag tror faktiskt inte jag kommer f ngot. Isfall tnkte jag kontakta Aftonhoran som r knda fr att skriva snyfthistorier.

Personligen struntar jag faktiskt i det, men p samma gng str jag mig p att dem anser att det r mer rtt att anvnda sig av ryska gulag-lger som ett skmt samtidigt som det fregick samma typ av skit dr som i de tyska lgren.
2011-03-11, 09:28
Medlem
ling1s avatar
http://nyheter24.se/noje/filmtv/5393...de-hora-av-sig

jag vet inte vad jag ska sga om det dr, men jag hoppas att han skmtar.
2011-03-11, 09:50
Medlem
Haha s jvla kul, hoppas ocks battlen filmas. Kan tnka mig att han vill gra bort Nicky eller ngot. Fr han kan ju inte p allvar tycka han var bra?

Och angende fnglgret gillar jag inte heller det konceptet. Fr det gr inte komma ifrn att det var fruktansvrt mnga som dog dr. Men som sagt s knner svenskarna oftast till det som hnde i och runt Tyskland.
2011-03-11, 09:51
Medlem
Tournis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ling1
http://nyheter24.se/noje/filmtv/5393...de-hora-av-sig

jag vet inte vad jag ska sga om det dr, men jag hoppas att han skmtar.

Tror det finns en del ironi i det dr. Skmdes skallen av mig nr jag hrde rappen igr, tycker synd om Nicky rligt talat. Dock s tror jag Nicky kommer g lngt fr att alla fjortistjejer kommer lgga sin rst p han.
2011-03-11, 10:13
Medlem
Sndergasads avatar
Varfr har inte senaste avsnittet kommit ut p Bigbrothers hemsida? Brukar det ta s hr lng tid? Har fr mig att frra avsnittet kom ut en timma efter sndning.
2011-03-11, 10:15
Medlem
Har bara kollat ngra avsnitt nu de sista och alla dom avsnitten har varit vldigt sega att komma upp. Dagen efter ngon gng.
2011-03-11, 10:54
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Söndergasad
Varfr har inte senaste avsnittet kommit ut p Bigbrothers hemsida? Brukar det ta s hr lng tid? Har fr mig att frra avsnittet kom ut en timma efter sndning.
Sg att dom skrivit p sin facebook att de nya avsnittet spkar och hade inte viljat komma upp p sidan n, men dom jobbar p de. Som allt annat..
2011-03-11, 11:30
Medlem
JizzieJinxs avatar
Sista delen av avsnittet igr var sjukt kul d Nicky helt pltsligt gjorde en helomvndning frn sin roll som stureplansprofil och brjade spela rollen som Sveriges Eminem. Hela skdespelet han satte upp skulle frestlla den utstttes roll i samhllet, ett problembarn som inte fr ngot std ngonstans ifrn. Sen rappade han ngra rader p slutet, samtidigt som han tittade in i kameran med trfyllda gon och hoppades p att ngon ltproducent skulle f upp gonen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in