2011-03-11, 02:27
Medlem
Orkar inte skriva om alla så det får bli om dom som syns och hörs mest.

Simon Danielsson: Den bästa i huset. Ärligaste och roligaste killen. Helt klart min favorit och hoppas att han tar hem segern. Det förtjänar han lätt! Aldrig hört han snacka skit om någon (skvaller=inte skitsnack).

Nicky Frantassiev: Tycker mest synd om killen, alla har märkt vilken mytoman han är och ignorerar honom så fort han kommer nära. Taskigt men jag förstår dom. Annars väldigt social och trevlig om han vill. Blir dock lätt uttråkad om han inte får uppmärksamhet och chans till att dra sitt hittepå-snack.

Gurkan Gasi: Skit rolig, snäll, delar med sig, osv osv. Finns skitmkt bra med killen. Men att han leker dum för att verka rolig är bara störande. Tycker det är ganska uppenbart när han blir löjlig. Han vet att han är omtyckt bland tittarna och är säker att han kommer till final. Snackar mkt skit om andra gör han ibland också.

Roza Kahi: Ogillar henne skarpt. Skit jobbig brud som leker svår men är ändå på varenda kille. Hon var helt ok i glashuset dock, men förändrades så fort hon kom in. Hon fick för mkt luft, och tror hon är skitsnygg osv vilket gör henne ännu fulare. Det roliga var att hon försökte få alla att se ner på Gurkan, men misslyckades grovt! Hoppas hon ryker snart.
Senast redigerad av jeow 2011-03-11 kl. 02:29.
2011-03-11, 03:23
Medlem
efterbliven.svensks avatar
Har precis betalat 249kr för säsongen på 24/7 och har inte ens följt det.... men har så jävla lite å göra just nu så jag får hoppas att det blir nån räddning nån tråkig kväll/natt under dessa dagar de pågår
2011-03-11, 03:52
Medlem
mindthegaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mladdz
Kan man inte se avsnitten gratis?
har ju fan inte kanalen..
www.bigbrother.se
alla avsnitt läggs upp där.
2011-03-11, 04:07
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardier
Det stämmer bra ja!
Hur många var man i huset den sista veckan? Som det ser ut nu så skulle man ju bli ett par stycken om antalet deltagare vore rätt.

Ja jag tycker också det känns som för få...jag har missat lite men vart har han Tobbe från Örebro tagit vägen?
2011-03-11, 04:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at3ist
Sovjeterna gasade inte ihjäl judar på löpande band, kan vara en orsak.

Citat:
Ursprungligen postat av ling1
Nej, de dödade folk på andra sätt. Frågan är ju om det överhuvudtaget är rätt att använda sig av Gulag-läger i underhållningssyfte. Jag hade inte stört mig det minsta om de bara hade tagit bort de politiska symbolerna och kanske slängt på ryssen en mer neutral uniform. BB-produktionen har nog inte tänkt till när de valde att utrusta sitt slavläger med hammaren och skäran, de reflekterade nog inte över vad som faktiskt hände i Soviet och människorna som faktiskt satt i lägren

Tänkte faktiskt ge en liten update, så jag tackar för att ni citerade mitt inlägg.

Jag har ännu inte fått något svar ifrån BB och jag tror faktiskt inte jag kommer få något. Isåfall tänkte jag kontakta Aftonhoran som är kända för att skriva snyfthistorier.

Personligen struntar jag faktiskt i det, men på samma gång stör jag mig på att dem anser att det är mer rätt att använda sig av ryska gulag-läger som ett skämt samtidigt som det föregick samma typ av skit där som i de tyska lägren.
2011-03-11, 09:28
Medlem
ling1s avatar
http://nyheter24.se/noje/filmtv/5393...de-hora-av-sig

jag vet inte vad jag ska säga om det där, men jag hoppas att han skämtar.
2011-03-11, 09:50
Medlem
Haha så jävla kul, hoppas också battlen filmas. Kan tänka mig att han vill göra bort Nicky eller något. För han kan ju inte på allvar tycka han var bra?

Och angående fånglägret gillar jag inte heller det konceptet. För det går inte komma ifrån att det var fruktansvärt många som dog där. Men som sagt så känner svenskarna oftast till det som hände i och runt Tyskland.
2011-03-11, 09:51
Medlem
Tournis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ling1
http://nyheter24.se/noje/filmtv/5393...de-hora-av-sig

jag vet inte vad jag ska säga om det där, men jag hoppas att han skämtar.

Tror det finns en del ironi i det där. Skämdes skallen av mig när jag hörde rappen igår, tycker synd om Nicky ärligt talat. Dock så tror jag Nicky kommer gå långt för att alla fjortistjejer kommer lägga sin röst på han.
2011-03-11, 10:13
Medlem
Söndergasads avatar
Varför har inte senaste avsnittet kommit ut på Bigbrothers hemsida? Brukar det ta så här lång tid? Har för mig att förra avsnittet kom ut en timma efter sändning.
2011-03-11, 10:15
Medlem
Har bara kollat några avsnitt nu de sista och alla dom avsnitten har varit väldigt sega att komma upp. Dagen efter någon gång.
2011-03-11, 10:54
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Söndergasad
Varför har inte senaste avsnittet kommit ut på Bigbrothers hemsida? Brukar det ta så här lång tid? Har för mig att förra avsnittet kom ut en timma efter sändning.
Såg att dom skrivit på sin facebook att de nya avsnittet spökar och hade inte viljat komma upp på sidan än, men dom jobbar på de. Som allt annat..
2011-03-11, 11:30
Medlem
JizzieJinxs avatar
Sista delen av avsnittet igår var sjukt kul då Nicky helt plötsligt gjorde en helomvändning från sin roll som stureplansprofil och började spela rollen som Sveriges Eminem. Hela skådespelet han satte upp skulle föreställa den utstöttes roll i samhället, ett problembarn som inte får något stöd någonstans ifrån. Sen rappade han några rader på slutet, samtidigt som han tittade in i kameran med tårfyllda ögon och hoppades på att någon låtproducent skulle få upp ögonen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in