2011-03-11, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ling1
http://nyheter24.se/noje/filmtv/5393...de-hora-av-sig

jag vet inte vad jag ska sga om det dr, men jag hoppas att han skmtar.

OMG... Tycker fan riktigt synd om killen som skmmer ut sig p det viset...

Riktigt komiskt nr man ser Katta som frsker gunga huvudet i takt med hans rap... Problemet r att det finns ingen takt att gunga till

Fattar inte att ngon i huset bara kan ta ner honom p jorden for once... Jag skulle fan g runt med rronproppar om jag va inne med killen och tvingades hra hans lgner hela tiden...

... och rets webbpaige r..... www.nickypedia.se
2011-03-11, 12:03
Medlem
Pommies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duggregn
Sjukt vad lng tid det skall ta att f upp grdagens avsnitt p hemsidan d.
Det nya avsnittet r nu uppe p deras hemsida .
2011-03-11, 12:22
Bannlyst
Har en trkig nyhet att delge er.

Min frga till BB-supporten.

Svar frn supporten.

2011-03-11, 13:18
Medlem
JustTheBeginings avatar
Roza: Ja men Nicky, ingen ville prata med dig innan jag kom hit. S du ska vl vara ganska glad ver att jag kom.

*Nicky blir helt tyst ett tag* och sen byter han samtalsmne.

IN YOUR FACE NICKY!
2011-03-11, 13:53
Medlem
Peter Orrmyr: r inte frtjust i honom, men han vxer en aning i mina gon. Dock vldigt lngsamt. Tycker han knns verlgsen, och jag uppfattar honom som osker trots sin "hga" lder.
Simon Danielsson: h, Simon! Gr det hata honom? S go, varm, snll och rolig. Som en bjrn.
Sonia Kamau: Tror inte hennes pstdda "bitch-attityd" stmmer, jag tycker att hon verkar vldigt snll och gullig. Godhjrtad!
Nicky Frantassiev: Vilsen, men jag tror han r gullig innerst inne. Men det mrks att han r omogen.
Christian Lundgren: Man hr ju inte s mycket av honom, men han verkar vara jttesnll. Dock tror jag han lskar alkoholen lite fr mycket...
Katerina Kazelis: Ja, ni. Stackars hennes femteklass? Hatar hennes dialekt, och hon skriker och fr humrsvngningar. Men hon kan vara rolig att kolla p.
Sanna Redster: Hon knns lite avtrubbad p ngot stt, kan inte frklara. Bara fnissar och ler liksom, gillar inte sdana brudar. Men hon verkar snll.
Rodney DaSilva: h, Rodney! Min favorit. Han m vara lite svinig, men han str fr den han r och det r huvudsaken. Han r helt sig sjlv vilket jag lskar, skiter i vad andra tycker men r nd vldigt snll. Han bryr sig om alla. lskar mnniskor som bara R. Frresten r han skitsnygg!
Annie Almen: ven fast hon knappt syns s verkar hon vettig, och hon knns vldigt omhndertagande. Trkig dock.
Sara Jnsson: Verkar sympatisk, dock vldigt trkig. Skulle inte sakna henne om hon kte. Hon har fr mycket integritet fr att platsa i BB tycker jag.
Vanessa Lopez: Snll, lugn och sympatisk. Det gillar jag. Dock gillar jag inte nr hon snackar engelska, haha...
Martin Granetoft: Lg sjlvknsla. Han sjunker i mina gon p grund av det. Han verkar liksom vilja bevisa allt hela tiden. Dock blir han bttre och bttre med tiden.
Gurkan Gasi: Sjukt rolig och originell mnniska, och som plus i kanten r han otroligt dmjuk och snll. Gillar han skarpt, och det mrks att de andra gr det ocks.
Roza Kahi: Otroligt omogen. Det enda positiva med henne r att hon har skinn p nsan.
Patrik Edvardsson: Trkig, men verkar vara lojal och schysst.
2011-03-11, 14:06
Medlem
LaPrincipessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ling1
http://nyheter24.se/noje/filmtv/5393...de-hora-av-sig

jag vet inte vad jag ska sga om det dr, men jag hoppas att han skmtar.

Jag dr s pinsamt. Han mste vara den pinsammaste personen i hela BB... Eller vad tycker ni? Som ngon skrev, BB's (riktigt dliga) Eminem. Han frsker s hrt med ngon form av image som han inte lever upp till, och aldrig kommer gra heller.
2011-03-11, 14:20
Medlem
Carlcoolings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustTheBegining
Roza: Ja men Nicky, ingen ville prata med dig innan jag kom hit. S du ska vl vara ganska glad ver att jag kom.

IN YOUR FACE NICKY!

Vem fan vill snacka med Roza d?
2011-03-11, 14:42
Medlem
LaPrincipessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlcooling
Vem fan vill snacka med Roza d?

Hon gr det svrt fr folk att f ngot eget val, hon tror att hon r s populr men det r egentligen ingen som egentligen vill vara med henne frutom Nicky verkar det som.
2011-03-11, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustTheBegining

IN YOUR FACE NICKY!

Ja det visar ju Rozas mogenhet.
2011-03-11, 14:52
Medlem
slowmedowns avatar
Sonia sa precis "Jag tnker nog att jag ter mer n vad jag egentligen gr" Tycker att hon ter hela tiden och borde hon inte vga lite mindre om hon t mer sllan...
2011-03-11, 15:21
Medlem
Kristofer.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Struktur
Haha fifan man borde ju ha anat att RSA var gnagare. Stackars jvel.

Hon framfrde lten vldigt fint!!
2011-03-11, 15:38
Medlem
slowmedowns avatar
Ngon som vet hur lng Katerina r? Hon sa att hon vger 45 kilo vilket jag inte alls knner stmmer om hon inte r jtte kort d vill sga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in