jag vet inte vad jag ska sga om det dr, men jag hoppas att han skmtar.
OMG... Tycker fan riktigt synd om killen som skmmer ut sig p det viset...
Riktigt komiskt nr man ser Katta som frsker gunga huvudet i takt med hans rap... Problemet r att det finns ingen takt att gunga till
Fattar inte att ngon i huset bara kan ta ner honom p jorden for once... Jag skulle fan g runt med rronproppar om jag va inne med killen och tvingades hra hans lgner hela tiden...
Jag kollar rtt mycket p 24/7 och undrar om det finns mjlighet att ni fixar s jag slipper hra Roza? Skulle kunna tnka mig att betala extra fr en sdan tjnst.
Mvh Mannen med migrn
Svar frn supporten.
Hej!
hehe kan tyvrr inte gra ngonting t det.
Med vnlig hlsning
Erik
----------------------------------------
Kundsupport
BigBrother
Peter Orrmyr: r inte frtjust i honom, men han vxer en aning i mina gon. Dock vldigt lngsamt. Tycker han knns verlgsen, och jag uppfattar honom som osker trots sin "hga" lder. Simon Danielsson: h, Simon! Gr det hata honom? S go, varm, snll och rolig. Som en bjrn. Sonia Kamau: Tror inte hennes pstdda "bitch-attityd" stmmer, jag tycker att hon verkar vldigt snll och gullig. Godhjrtad! Nicky Frantassiev: Vilsen, men jag tror han r gullig innerst inne. Men det mrks att han r omogen. Christian Lundgren: Man hr ju inte s mycket av honom, men han verkar vara jttesnll. Dock tror jag han lskar alkoholen lite fr mycket... Katerina Kazelis: Ja, ni. Stackars hennes femteklass? Hatar hennes dialekt, och hon skriker och fr humrsvngningar. Men hon kan vara rolig att kolla p. Sanna Redster: Hon knns lite avtrubbad p ngot stt, kan inte frklara. Bara fnissar och ler liksom, gillar inte sdana brudar. Men hon verkar snll. Rodney DaSilva: h, Rodney! Min favorit. Han m vara lite svinig, men han str fr den han r och det r huvudsaken. Han r helt sig sjlv vilket jag lskar, skiter i vad andra tycker men r nd vldigt snll. Han bryr sig om alla. lskar mnniskor som bara R. Frresten r han skitsnygg! Annie Almen: ven fast hon knappt syns s verkar hon vettig, och hon knns vldigt omhndertagande. Trkig dock. Sara Jnsson: Verkar sympatisk, dock vldigt trkig. Skulle inte sakna henne om hon kte. Hon har fr mycket integritet fr att platsa i BB tycker jag. Vanessa Lopez: Snll, lugn och sympatisk. Det gillar jag. Dock gillar jag inte nr hon snackar engelska, haha... Martin Granetoft: Lg sjlvknsla. Han sjunker i mina gon p grund av det. Han verkar liksom vilja bevisa allt hela tiden. Dock blir han bttre och bttre med tiden. Gurkan Gasi: Sjukt rolig och originell mnniska, och som plus i kanten r han otroligt dmjuk och snll. Gillar han skarpt, och det mrks att de andra gr det ocks. Roza Kahi: Otroligt omogen. Det enda positiva med henne r att hon har skinn p nsan. Patrik Edvardsson: Trkig, men verkar vara lojal och schysst.
jag vet inte vad jag ska sga om det dr, men jag hoppas att han skmtar.
Jag dr s pinsamt. Han mste vara den pinsammaste personen i hela BB... Eller vad tycker ni? Som ngon skrev, BB's (riktigt dliga) Eminem. Han frsker s hrt med ngon form av image som han inte lever upp till, och aldrig kommer gra heller.
Hon gr det svrt fr folk att f ngot eget val, hon tror att hon r s populr men det r egentligen ingen som egentligen vill vara med henne frutom Nicky verkar det som.
Sonia sa precis "Jag tnker nog att jag ter mer n vad jag egentligen gr" Tycker att hon ter hela tiden och borde hon inte vga lite mindre om hon t mer sllan...
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!