2011-02-15, 10:12
Medlem
Diablesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amsterdaim
Nej. Jag svarar ärligt hur många det är. Exakt siffra.

Ser framför mig hur du likt ett ultrapedagogiskt barnprogram för räkning över antal sexpartenrs genom att rita den aktuella siffran i stort färglatt format på väggen.

Amsterdaim:
- Fem! Fem kukar hittills.
Citera
2011-02-15, 10:20
Medlem
jag har varit med runt 10 killar... Det svarar jag alltid på den frågan och sen är det bra med det...

Runt 10 är den perfekta siffran sen att det möjligtvis är fler det behöver ju inte killen veta...

Jag vill inte bli associerad med att jag är nån slampa fast visst eftersom jag legat med runt 10 så tycker nog folk det ändå... Hur man än gör så är man en slampa i andra ögon..
Citera
2011-02-15, 10:34
Medlem
carrooouws avatar
Haha, i min umgängeskrets kan 3 av 4 tjejer säga "typ 10" för att det är sant. Vi har också haft 10 som ett lite "stopp-nummer". Killen som blir nummer 10 borde man mer eller mindre hålla fast vid, för då är man uppe på två-siffrigt.
Det spelar ofta ingen roll om man har haft sex med 4, 7 eller 8. 10an blir annorlunda, då kan man vara uppe på slampsteget om man fortsätter.
Sedan är det dock kul att vi alla tre faktiskt har hittat våra drömprinsar (förutom en som "bara dejtar" sin mer eller mindre drömprins)... och dessa har varit nummer 9, 10 och 11, alltså "runt 10".
Citera
2011-02-15, 11:00
Medlem
Jag gör alltid såhär..

Hon svarar runt 10.

Jag säger 10? Äsch du ljuger... alltså du kan säga sånt till mig jag dömer inte.. Jag tycker det är roligare att veta sanningen för det blir mer att prata om..

Svagt kommer ordet fram sen

49 :$

BAM
Citera
2011-02-15, 12:02
Medlem
Amsterdaims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diabless
Ser framför mig hur du likt ett ultrapedagogiskt barnprogram för räkning över antal sexpartenrs genom att rita den aktuella siffran i stort färglatt format på väggen.

Amsterdaim:
- Fem! Fem kukar hittills.

Precis!! Man måste ju vara ärlig och exakt ju!
Citera
2011-02-15, 12:26
Medlem
brisingrs avatar
Hallå, ingen som hört den gyllene regeln?

Tjejers antal sexpartners multipliceras med tre och killars divideras på hälften/3.
Citera
2011-02-15, 12:27
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madene
jag har varit med runt 10 killar... Det svarar jag alltid på den frågan och sen är det bra med det...

Runt 10 är den perfekta siffran sen att det möjligtvis är fler det behöver ju inte killen veta...

Jag vill inte bli associerad med att jag är nån slampa fast visst eftersom jag legat med runt 10 så tycker nog folk det ändå... Hur man än gör så är man en slampa i andra ögon..

För mig är en tjej som inte "har koll" och säger runt tio slampigare än en som säger 15. Vadå runt tio, har du ingen koll på vad du gör på fyllan eller är du så pass slampig att du tappat räkningen och kör på en "bra siffra"?

Har jag någonsin druckit öl? Typ inte
Citera
2011-02-15, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst.Hugo
För mig är en tjej som inte "har koll" och säger runt tio slampigare än en som säger 15. Vadå runt tio, har du ingen koll på vad du gör på fyllan eller är du så pass slampig att du tappat räkningen och kör på en "bra siffra"?

Har jag någonsin druckit öl? Typ inte

Så det låter bättre och säga 13 då som det är? Nja med exet sa jag 6 st och han tog det relativt bra eller nej han tyckte det var för många... Ähh snart går jag ut med att jag är oskuld...
Citera
2011-02-15, 12:32
Medlem
joees avatar
Spelar det någon roll hur många dom haft sex med?
Citera
2011-02-15, 12:38
Bannlyst
Fråga aldrig för du vill aldrig veta, dom tjejer som inte slampat runt kommer självmant berätta detta för dig.

För dom som inte berättar multiplicera med 5 minst.
3? haha ja en Amerikansk 90-tals siffra som jag sett/hört många gånger men Svenskorna är bra mycket slampigare så den är bara att bortse från.
Citera
2011-02-15, 13:44
Medlem
ayayeyeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kramgo-rambo
tjejer som ligger med många killar bidrar till att vi killar får ligga mer, därför skall denna kategori av flickor kallas stjärnor, inget annat.

Om du är bra med tjejer, alltså lite av en casanova, ja, om inte, nej.
Citera
2011-02-15, 13:45
Medlem
ayayeyeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joee
Spelar det någon roll hur många dom haft sex med?

Ja självklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in