2011-02-15, 02:39
Medlem
ordinarypeoples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Det var inte det vi diskuterade...

*gnugg i ögonen*
Nehe? Förklara då med en 100-liner vad som diskuteras?
Citera
2011-02-15, 02:41
Medlem
10 låter ju jävligt bra, säger dom det så har dom legat med minst det dubbla inom sveriges gränser sen alla runt medelhavet räknas inte. Efter 25 frågar aldrig nån nån om ur många för det är alltid fler än vad du vill höra. Själv tycker jag det suger med tjejer som typ legat med 5 för de mår dåligt över att inte fått slampa av sig om nån frågar mig s¨är jag alltid oskuld
Citera
2011-02-15, 03:04
Medlem
själv tror jag att tjejer ljuger jävligt mycket om hur många dom nuppat med,,,

min tjej vågar inte erkänna hur många hon nuppat med men hennes syrra säger att det är väldigt många hon nuppat med...

tjejer erkänner inte hur många dom nuppat med på grund av att dom inte vill bli kallad hora och så men säger dom 5 så är det 15 är det 10 så är det 3 gånger så mer
Citera
2011-02-15, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exztraan
själv tror jag att tjejer ljuger jävligt mycket om hur många dom nuppat med,,,

min tjej vågar inte erkänna hur många hon nuppat med men hennes syrra säger att det är väldigt många hon nuppat med...

tjejer erkänner inte hur många dom nuppat med på grund av att dom inte vill bli kallad hora och så men säger dom 5 så är det 15 är det 10 så är det 3 gånger så mer

Och för killar 3 gånger mindre kanske?
Citera
2011-02-15, 03:39
Medlem
Mulodramas avatar
Kanske för att dom har haft sex med runt tio! Eller kanske dom ville säga runt nio men kunde inte uttala t:et i tio. Kanske har dom en regel där dom dividerar allt med 10, alltså har dom knullat 100.

Dom kan ju också bangat 10 hundar och trott det var det du menade när du fråga om sexpartners.

Sen kan dom bara ljuga också.
Citera
2011-02-15, 04:35
Bannlyst
De tjejer jag KÄNNER svarar alltid ärligt. Dock är det ingenting jag har frågat folk jag känner lite svagt. Och jag frågar nog inte den frågan till någon jag inte känner tillräckligt väl för att hon skulle svara ärligt på det heller! Men enligt min erfarenhet så säger de sanningen. Likadant med killarna i min umgängeskrets. (Dock är de rätt slampiga, och när det snackas om det så brukar det vara i tal som slutar på en 0a eller en 5a!)
Citera
2011-02-15, 06:42
Medlem
hannnahs avatar
Citat:
Bara jag, eller får jag känslan av att tjejer ofta svarar "typ tio/runt tio" på den här frågan?

Varför just tio? Jag har hört det flera gånger och ofta får jag känslan av att det är ljug.

Är det nåt speciellt med den här siffran eller är allt detta bara nåt jag fått för mig?

Till 2010 så var det 9. Nu blir det 10. OCh jag är en sådan som räknar

Kan vara så att man tänkter efter lite efter den 8de och 9de. "fan vill inte ströknulla" eller "jag behöver fler krav!" Då blir det att man hellre väljer en 10de med krav. Och för att man just ställt krav på denna som också uppfyller de, så håller det och så är siffran 10 kvar.
Citera
2011-02-15, 07:17
Medlem
Forbliranonyms avatar
Ingen tjej jag har träffat har svarat så, Antingen mer eller mindre bara.
Citera
2011-02-15, 08:54
Medlem
ayayeyeys avatar
Citat:
Bara jag, eller får jag känslan av att tjejer ofta svarar "typ tio/runt tio" på den här frågan?

Varför just tio? Jag har hört det flera gånger och ofta får jag känslan av att det är ljug.

Är det nåt speciellt med den här siffran eller är allt detta bara nåt jag fått för mig?

Svenska tjejer knullar runt som fan, till skillnad från svenska killar som generellt sett ofta inte gör det.
Svenska tjejer blir gång på gång förförd av Casanovan som sedan dumpar henne, men hon blir hellre dumpad än att knulla med svensson-killen.

Sammanfattning:

Svensson-tjejen knullar runt som aldrig förr, blir sviken gång på gång av Casanovan.

Casanovan knullar runt som aldrig förr.

Svensson-mannen, inte sällan är oskuld till han är 30 år, eller på sin höjd har han haft två sexpartner under hela denna period.

När mannen nått 30 år, har fast jobb, är trygg och levt i celibat i 6 år då hans första förhållande avslutades, träffar han sin svenska tjej som är 28 år, som sedan tidigare haft 7 förhållanden, plus lika många älskare.

Klart som fan att hon måste ljuga, vem vill ha en madrass till flickvän?
Senast redigerad av ayayeyey 2011-02-15 kl. 09:01.
Citera
2011-02-15, 09:02
Medlem
Gretchans avatar
Helt seriöst, håller folk verkligen koll på hur många de har legat med?
Varför gör man det?
Citera
2011-02-15, 09:17
Medlem
Fantomsmaertas avatar
Citat:

Om du får känslan att någon ljuger kanske du har klampat in på mark du inte har rätt att vara på.
Citera
2011-02-15, 09:26
Medlem
kramgo-rambos avatar
tjejer som ligger med många killar bidrar till att vi killar får ligga mer, därför skall denna kategori av flickor kallas stjärnor, inget annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in