2011-02-15, 13:49
Medlem
GanjaFarfars avatar
Kul att se att schlynorna själva sätter stämpeln "slampa" på sig för att dem har legat med över 10 pers
Det bevisar ju att dem allra flesta känner sig smutsiga av att ha legat med många olika men att dem inte vågar erkänna det öppet..
Citera
2011-02-15, 14:04
Medlem
Diablesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Kul att se att schlynorna själva sätter stämpeln "slampa" på sig för att dem har legat med över 10 pers

Tänk så praktiskt, besparar oss det jobbet.
Citera
2011-02-15, 14:26
Medlem
Grus-Kalles avatar
Visst är det bra att få sin nyfikenhet stillad, men det är bättre att låta bli att ställa frågor man inte kan tåla möjliga svar på...dvs försök att gissa vad frågeställaren vill ha för svar och lämna det. Jag har nog aldrig frågat någon tjej hur många hon varit med, det brukar komma fram ändå om det är fem, 50 eller 500. Ibland (sällan) har jag blivit förvånad över att någon som verkar ha övat mycket inte har visat sig speciellt läraktig...
Citera
2011-02-15, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gretchan
Helt seriöst, håller folk verkligen koll på hur många de har legat med?
Varför gör man det?

Varför inte? Visst är inte sex en stor grej i mina ögon, spelar ingen roll hur många någon har legat med, men det är ju ändå sex. Jag vill ändå ha viss koll på vilka jag har varit med.

Till topic. Förut brukade ämnet komma upp ofta under festerna så det är ju en del som fått höra den riktiga siffran men numera svarar jag aldrig ärligt på det. För att jag har slampat runt? Nej. Helt enkelt eftersom det är min ensak, ingen annan behöver veta den exakta siffran. Om det ligger i närheten av 10 svarar jag det. Och "runt 10" låter väl egentligen bra, det är det allra vanligaste svaret vid såna frågor, och då menar jag inte att bara tjejer svarar det - tvärtom.
Citera
2011-02-15, 14:55
Medlem
Mussiguds avatar
Eftersom att JAG inte skäms över antalet jag har legat med så ljuger jag inte om det.

Man ljuger endast om det är för att man skäms över det, varför skulle man annars ljuga om det?

Jag vet att min kompis dragit till med den där "Några stycken" eller "Runt tio"

Hennes kille vet inte ännu hur många hon legat med!
Citera
2011-02-15, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussigud
Eftersom att JAG inte skäms över antalet jag har legat med så ljuger jag inte om det.

Man ljuger endast om det är för att man skäms över det, varför skulle man annars ljuga om det?

Jag vet att min kompis dragit till med den där "Några stycken" eller "Runt tio"

Hennes kille vet inte ännu hur många hon legat med!

Och?
Citera
2011-02-15, 15:45
Medlem
Tror det bara är en slump eftersom man ofta ser ner på kvinnor som legat med många, varför säga just 10? Tror knappast det är någon slags konsperation.
Citera
2011-02-15, 16:10
Medlem
schmutss avatar
Det är därför man aldrig frågar, eftersom dom alltid ljuger.
Varför ska man fråga? För att man tycker inte hon är lika smutsig om man har haft fler än henne.
(Gillar tjejer med sexuell erfarenhet och tycker det är lika ok för dem, som för killar, att ha haft många partners.)
Citera
2011-02-15, 16:12
Medlem
damparnes avatar
Ingen svarar väl ärligt på en sådan fråga? Och vem fan går runt och räknar hela tiden?
Citera
2011-02-15, 16:15
Medlem
tror nog det räknas mer exakt i dom yngre åldrarna. Faser hit och faser dit
Citera
2011-02-15, 16:17
Medlem
Mussiguds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeeMeNow
Och?

Kaxigt!

Hade ingen speciell mening med det jag skrev sist, bara det att hon fortfarande ljuger om han frågar.
Citera
2011-02-15, 16:18
Medlem
Vad spelar det för roll hur många sexpartners man har haft. Varför ska folk rota i sådant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in