OT#1: Jag är kille, 31 år gammal. Har haft ett 50-tal sexpartners, vet inte exakt, räknar inte. Jag har haft ett 15-tal förhållanden som sammanlagt tagit upp 14 år av mina ca 17 års erfarenhet av "branschen". Så då har jag alltså haft sex med ca 15 tjejer i relationer, plus 30-35 st fördelade på 3 års singelliv. Det känns hyfsat normalt för en kille i min ålder.
Nu till saken, det var ju ändå TJEJERS svar vi skulle diskutera.
Jag hade ett förhållande med en 10 år yngre tjej, som när vi träffades, hade haft över 50 sexpartners. Hon blev av med oskulden när hon var 14 år och hade ett förhållande under 4 1/2 år tills hon var 20. Sen ett till förhållande på ca 4 månader innan vi träffades. Alltså, hon hann då med ca 50 killar på sammanlagt 2 1/2 år som singel. Det tycker jag är hyfsat skabbigt för en tjej på strax över 20 år..
De flesta tjejer jag träffat har varit ärliga när jag frågat, och snittantalet partners hos dem har oftast legat runt 10-20 personer. Dessa tjejer har då varit i blandade åldrar från ca 18-35 år. Det stör mig inte alls. Känns också helt normalt. Att en tjej på 21 år, förvisso helt rubbad i allmänhet, knullat över 50 killar på ett par år, är däremot RIKTIGT äckligt. Så är du en tjej i 20-årsåldern som legat med runt 50 pers, så ska du veta att du är äcklig.
OT#2: Nej, jag är ingen lammköttsjägare, har varit med 2 tjejer i 20-årsåldern. Båda var mycket sämre i sängen än vad de inbillade sig, så det är inget man ger sig in i fortsättningsvis heller. Tycker lite synd om unga tjejer idag, det verkar bara vara att agera hål á la porrfilm som gäller. Ta emot i alla hål och gå och duscha, typ. Är det killarna som är så porrskadade och kräver det, eller har tjejerna själva studerat porr och fått intrycket av att det är så man bygger en bra grund till ett lyckat förhållande?