2012-01-10, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettback
I andra trådar bjäbbar du om att ha höga krav och äta med två bestick. I den här är du en stolt slampa. Fy fan för att råka ut för ett så instabilt sliddjur.

Och i samma tråd sa att jag att tänkt med fittan ibland. Då går det alldeles utmärkt med bara en vacker kuk. Men pungdjuret jag lever med ska givetvis äta med rätt bestick. Gaffeln i vänster hand. Viktigt. Inte sleva i sig.
Citera
2012-01-10, 14:11
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av high1
Men blablabla.

Jag har legat med runt 200.
Jag gillar sex, jag är kåt.
Ingen ser ner på mig. Ingen kallar mig slampa.
Jag har erfarenhet. Jag lär mig nya saker.
Folk ser upp till mig för att jag lever mitt liv.

R E S P E K T

//Kvinna, 25 år
Ingen kallar dig slampa när du är i närheten, men du kan vara så säker på att folk talar illa bakom din rygg. Tror inte många ser upp på dig, varken tjejer eller killar, om jag ska vara ärlig.
Citat:
Ursprungligen postat av borgarbracka
Och i samma tråd sa att jag att tänkt med fittan ibland. Då går det alldeles utmärkt med bara en vacker kuk. Men pungdjuret jag lever med ska givetvis äta med rätt bestick. Gaffeln i vänster hand. Viktigt. Inte sleva i sig.
Har du sådana krav så måste du ha förståelse för de killar som vill ha en tjej som inte levt som slampa de senaste fem åren.
Citera
2012-01-10, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Har du sådana krav så måste du ha förståelse för de killar som vill ha en tjej som inte levt som slampa de senaste fem åren.
Hur menar du nu? Är det mig du pratar om? Jag har levt som sambo de sju senaste åren. Med en man som vet hur man använder bestick. Och vilken vuxen människa frågar ett ligg hur många som varit på besök tidigare?
Citera
2012-01-10, 14:25
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Hur menar du nu? Är det mig du pratar om? Jag har levt som sambo de sju senaste åren. Med en man som vet hur man använder bestick. Och vilken vuxen människa frågar ett ligg hur många som varit på besök tidigare?
Jag menar inte dig personligen, utan tog bara något exempel. Om man på fullaste allvar kan dumpa en person man dejtar för att personen finner det lättare att äta med endast gaffel så ska man också kunna dumpa en person som legat med för många. Det finns väldigt många vuxna människor som resonerar så här, det är ingen mognadsfråga, utan har att göra med vilken sorts uppfostran man fått och vilka värderar man har.
Citera
2012-01-10, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Jag menar inte dig personligen, utan tog bara något exempel. Om man på fullaste allvar kan dumpa en person man dejtar för att personen finner det lättare att äta med endast gaffel så ska man också kunna dumpa en person som legat med för många. Det finns väldigt många vuxna människor som resonerar så här, det är ingen mognadsfråga, utan har att göra med vilken sorts uppfostran man fått och vilka värderar man har.

Det här är OT, är det inte? Men är det inte dags att du faktiskt läser de texter vi diskuterar i trådarna? Jag bemötte det som stod i den där lustiga generaliseringen om sliddjur. Och att du sedan hakar upp på just bruket av bestick säger kanske något om dig?

OnT: Nej, jag vet verkligen inte hur många jag har legat med. Jag har aldrig räknat.
Citera
2012-01-10, 14:53
Medlem
SportTacs avatar
Citat:
OnT: Nej, jag vet verkligen inte hur många jag har legat med. Jag har aldrig räknat.

Det kanske tog slut på antal fingrar att räkna på
Citera
2012-01-10, 15:00
Medlem
Ni måste chill the life. Kan hända att du är full och forgot what happed. Sen du kom på vad som hände togheter på toilet. Skit i att counta.
Citera
2012-01-10, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SportTac
Det kanske tog slut på antal fingrar att räkna på

Äsch, jag är bra på siffror. Men jag har ändå struntat i att räkna. Men visst, skulle jag använda fingrarna skulle de ta slut.
Citera
2012-01-10, 15:21
Medlem
SportTacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wickedsickk
Ni måste chill the life. Kan hända att du är full och forgot what happed. Sen du kom på vad som hände togheter på toilet. Skit i att counta.

Problem med svenskan?

Citat:
Äsch, jag är bra på siffror. Men jag har ändå struntat i att räkna. Men visst, skulle jag använda fingrarna skulle de ta slut.

Promiskuösa fruntimmer!
Citera
2012-01-10, 15:55
Medlem
SynerOnes avatar
OT#1: Jag är kille, 31 år gammal. Har haft ett 50-tal sexpartners, vet inte exakt, räknar inte. Jag har haft ett 15-tal förhållanden som sammanlagt tagit upp 14 år av mina ca 17 års erfarenhet av "branschen". Så då har jag alltså haft sex med ca 15 tjejer i relationer, plus 30-35 st fördelade på 3 års singelliv. Det känns hyfsat normalt för en kille i min ålder.

Nu till saken, det var ju ändå TJEJERS svar vi skulle diskutera.

Jag hade ett förhållande med en 10 år yngre tjej, som när vi träffades, hade haft över 50 sexpartners. Hon blev av med oskulden när hon var 14 år och hade ett förhållande under 4 1/2 år tills hon var 20. Sen ett till förhållande på ca 4 månader innan vi träffades. Alltså, hon hann då med ca 50 killar på sammanlagt 2 1/2 år som singel. Det tycker jag är hyfsat skabbigt för en tjej på strax över 20 år..

De flesta tjejer jag träffat har varit ärliga när jag frågat, och snittantalet partners hos dem har oftast legat runt 10-20 personer. Dessa tjejer har då varit i blandade åldrar från ca 18-35 år. Det stör mig inte alls. Känns också helt normalt. Att en tjej på 21 år, förvisso helt rubbad i allmänhet, knullat över 50 killar på ett par år, är däremot RIKTIGT äckligt. Så är du en tjej i 20-årsåldern som legat med runt 50 pers, så ska du veta att du är äcklig.

OT#2: Nej, jag är ingen lammköttsjägare, har varit med 2 tjejer i 20-årsåldern. Båda var mycket sämre i sängen än vad de inbillade sig, så det är inget man ger sig in i fortsättningsvis heller. Tycker lite synd om unga tjejer idag, det verkar bara vara att agera hål á la porrfilm som gäller. Ta emot i alla hål och gå och duscha, typ. Är det killarna som är så porrskadade och kräver det, eller har tjejerna själva studerat porr och fått intrycket av att det är så man bygger en bra grund till ett lyckat förhållande?
Senast redigerad av SynerOne 2012-01-10 kl. 16:08.
Citera
2012-01-10, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SynerOne
Textvägg.
Känner du dig som en man nu när du dragit dina knullhistorier i en tråd om kvinnors sexualvanor?
Citera
2012-01-10, 16:42
Medlem
Nu brukar jag aldrig fråga brudarna hur många de legat med eftersom jag ser det som helt irrelevant. Bryr mig egentligen inte ens när det gäller brudar som man ämnar inleda förhållande med eftersom mitt ego säger att jag trots allt är bättre än alla deras tidigare ligg. Naturligtvis fel, men säkert bra rent psykologiskt. Jag har däremot som kille fått frågan några gånger. Speciellt då av tjejer och jag bestämde mig för ca 10 år sedan att alltid svara 34 stycken. Den siffran var inte sann då, och det är naturligtvis inte sann idag heller. Dessutom förstår jag inte hur det ens är möjligt att försöka hålla räkningen eller som någon tjejkompis en gång sa att hon hade legat med 14 stycken och hon kunde namnet på samtliga. Kanske är möjligt om man har bra minne eller tom kände alla dessa snubbar lite bättre än bara genom en snabbis i tvättstugan.

Jag har ingen aning om hur många kan knullat och ser inte heller något intresse att räkna ut någon siffra. Tjejer verkar tycka detta är mer viktigt, men om jag skulle svara dem något i stil med: Någonstans mellan 200-400 kanske? skulle de med säkerhet tycka jag var dum i huvudet.

Varför är detta så noga. Sex är ju enbart sex, och knappast något mått på hur bra man är som människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in