Citat:
Ursprungligen postat av Benny.Monsterkuk
Minns att jag hade en lite virrig föreläsare, jag och några vänner brukar koordinera pappersflygplansanfall mot honom (först hade vi två personer som tillverkade av gamla häften osv. sen gav de ut till sina grannar som delade vidare sen hade vi en "general" som bestämde när vi alla skulle kasta

). Var väldigt kul.
Sen brukar vi också skrika saker som "ÖÖÖH" "ÅÅÅÅEH" "NEEEEÄ" när han vänder ryggen till men han bryr sig inte
Nejdå. Brukar nästan vilja att folk ska se när jag gör det iaf, jag brukar också göra det på lektioner när jag gick i grundskolan och gymnasiet (dolde såklart för lärarna) och fick många kommentarer typ som "ofta flashback

" och "haha du är sjuk

"
Fast det var inte så galet, mest patetiskt.
Jag har visserligen inte så mycket roligare att komma med.
Vi hade exkursion för någon månad sedan och då skulle en lärare stå och prata i ca tjugo minuter vid en strand. Läraren står med ryggen mot vattnet och efter fem minuter så dyker det upp ett svanpar som närmar sig stranden. Det visar sig att de inte alls gillar att läraren står på deras strand, så de spenderar fem-tio minuter med att picka och småbita läraren i benen.
Efter ett tag så kom närmade det sig fler svanar och stridsrop utbyttes medan pickandet blev allt aggressivare.
Det dröjde inte länge innan vi flyttade på oss, när då svanarna fick vara själva på stranden så åkte de efter någon halvminut ut i vattnet igen.