Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-08, 15:17
  #2653
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiftpenna
Tycker du skall stanna hemma och bara se några filmer isåfall och äta bananer .
Får bli långpass på gymmet och sen diablo 3 hos en kompis. Och koffein/benso race.

http://www.youtube.com/watch?v=ab2cX...ture=endscreen

läsken är slut med, förbannat
Citera
2013-10-08, 16:39
  #2654
Medlem
RedBats avatar
Benzo och datorspel är aldrig någon bra kombo. Man ska ju ha hjärnan med i spelet så att säga..
Citera
2013-10-08, 16:42
  #2655
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedBat
Benzo och datorspel är aldrig någon bra kombo. Man ska ju ha hjärnan med i spelet så att säga..
Jag är witch doctor, jag behöver inte tänka
Citera
2013-10-08, 20:28
  #2656
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Snart bryts dagens fasta med 450g kyckling, pommes och egen ayyiiåållii, för bli efter jag fått i mig den här prottiendrinken för jag har tränat magen och mår rätt illa. Inte särskilt sugen på att äta just nu känner jag.

Mohaaha en brud gjorde bort sig lite på gymmet, det var kul. Hon liknade elopi fast större bröst mer rumpa och mer former och lite yngre. Helt enkelt en bättre uppgraderad version mot det äldre slitnare originalet.
Citera
2013-10-08, 20:59
  #2657
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
uppvärmning

bänk
5*40
5*40
5*60
5*60
5*60
5*60
vet inte varför det är så segt i bänken, går mkt bättre i hantelpressarna. kanske har slitit ut mig lite.

lutande crunches
massor vanliga och snea med vikter

triceps rep ner
5*25
5*30
5*35
5*40
5*45
haha jävlar vilken skillnad det är på stång och rep, ansträngningen att hålla ut repet i ett hammargrepp konstant p åde tyngre vikterna tar jäkla med kraft. men säger pez så säger pez så.

snebänk
5*30
5*30
5*30
5*30

enhands triceps ner per arm
5*15
5*20
5*25
5*20
5*20

hantelpress per arm
5*18
5*18
5*18
7*20
7*20

vikt 80 kg

edit: nu blir det hollywoodfruar. jag tror jag börjar bli besatt av gunilla, hon är så jävla efterbliven så jag är kär tror jag
__________________
Senast redigerad av DisposableGarbage4 2013-10-08 kl. 21:03.
Citera
2013-10-08, 22:16
  #2658
Medlem
Idroids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
edit: nu blir det hollywoodfruar. jag tror jag börjar bli besatt av gunilla, hon är så jävla efterbliven så jag är kär tror jag

Hon är ju bara för överjävlig! Maria har ju något att komma med i alla fall så att säga, Gunilla är ju bara dum i huvet.

Hur gör du för att din aiolo inte ska skära sig förresten? Brukar bli problem när jag ska göra. Handvispar du eller?
Citera
2013-10-08, 22:39
  #2659
Medlem
elopis avatar
Hahaha, du är ju så jävla slut. Joinar team Pankreatit jag med. För bövelen, gammalt slitet original Upphör.
Citera
2013-10-09, 00:26
  #2660
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idroid
Hon är ju bara för överjävlig! Maria har ju något att komma med i alla fall så att säga, Gunilla är ju bara dum i huvet.

Hur gör du för att din aiolo inte ska skära sig förresten? Brukar bli problem när jag ska göra. Handvispar du eller?
Maria är ju så jääävla seeeg hela tiden, tar ju evigheter att få fram orden, nä gunilla har koll på saker och ting. Bra hon provade yoga, det var ju riktigt kul! wieee

Jag kör ju en liten fusk variant av aioli, pga att den är extremt snabb att göra, blir alltid perfekt och lite disk.

Brukar ta en av mina shakers
1 helt ägg
rapsolja
1 matsked stark dijonsenap
1 tesked vitvinsvinäger
2 pressade vitlöksklyftor
lite vitlökspulver
salt

Ner med allt i shakern och mixa med stavmixer, ev mer olja tills rätt konsistens kommer. Skär sig aldrig och blir alltid skitgod, håller sig bra med med lock på shakern.

Citat:
Ursprungligen postat av elopi
Hahaha, du är ju så jävla slut. Joinar team Pankreatit jag med. För bövelen, gammalt slitet original Upphör.
Meheehe vafan hon var ju yngre ju! Vad ska jag säga lixom?? Jag kan inte ljuga! <3

Ooo detta jääkla team pankis vafan, ni kan väl börja EFTER 100k visningar! Efter det bryr jag mig inte men nu är vi inne på den viktiga spurten så joina den mkt mer eftertraktade Crew Garbage era fjollor, jäkla 08or hela bunten ta mig fan!
Citera
2013-10-09, 00:31
  #2661
Medlem
Pankreatits avatar
Sa ju att äldre kvinnor är nått för dig! Kanske inte behöver vara helt klimakterieskadade iofs..
fast du behöver få en redig örsmäll för du kollar hollywoodfruar..
Citera
2013-10-09, 00:38
  #2662
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankreatit
Sa ju att äldre kvinnor är nått för dig! Kanske inte behöver vara helt klimakterieskadade iofs..
fast du behöver få en redig örsmäll för du kollar hollywoodfruar..
Bojkotten går utmärkt ser jag...
Citera
2013-10-09, 14:56
  #2663
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Blev vansinnig innan när telefonen ringde för 4e gången på några dagar från samma nummer. Förbannade telenor och förbannade jävla bredbandsbolaget. Igår ringde dom vid 21:00!! Vem i helvete ringer kl nio på kvällen det är ju helt stört.

Skrek till brudjäveln att sluta ring mig men hon bara "Men chilla Sopis*". Jävla hora. Jag sa sluta ring 5 gånger men ändå började hon dra sitt jävla säljsnack.

har ju fan redan tackat nej tidigare gånger dom ringt och sagt att jag betalar 80 kr i månaden för mit t jävla bredband och bbb är fan så mkt dyrare än så.

Fan hatar telenor så mkt, jag måste verkligen sluta ge dom mina pengar, 3 kanske vore något. Comviq hade jag valt om dom var det sista telefonbolaget i världen och fasta telefoner försvunnit, internet kraschat och omgivningen som i Mad Max filmerna.
Citera
2013-10-09, 20:06
  #2664
Medlem
sowahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Blev vansinnig innan när telefonen ringde för 4e gången på några dagar från samma nummer. Förbannade telenor och förbannade jävla bredbandsbolaget. Igår ringde dom vid 21:00!! Vem i helvete ringer kl nio på kvällen det är ju helt stört.

Skrek till brudjäveln att sluta ring mig men hon bara "Men chilla Sopis*". Jävla hora. Jag sa sluta ring 5 gånger men ändå började hon dra sitt jävla säljsnack.

har ju fan redan tackat nej tidigare gånger dom ringt och sagt att jag betalar 80 kr i månaden för mit t jävla bredband och bbb är fan så mkt dyrare än så.

Fan hatar telenor så mkt, jag måste verkligen sluta ge dom mina pengar, 3 kanske vore något. Comviq hade jag valt om dom var det sista telefonbolaget i världen och fasta telefoner försvunnit, internet kraschat och omgivningen som i Mad Max filmerna.
Mm, skaffa 3. Har under 2 års tid blivit uppringd 2 gånger, aldrig på obekväm tid och inga påflugna jävla försäljare. Telenor har jag hört av andra att dom spam-ringer folk, bojkott!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback