Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-24, 01:31
  #2053
Medlem
pentaxanalytikers avatar
Hahaha! Taq dig samman nu för fan!
Köp en båt vettja! Gör någonting konstruktivt.
Något mer meningslöst än att bara runka, knarka och spela datorspel kan jag inte tänka mig!
Citera
2012-07-24, 01:47
  #2054
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pentaxanalytiker
Hahaha! Taq dig samman nu för fan!
Köp en båt vettja! Gör någonting konstruktivt.
Något mer meningslöst än att bara runka, knarka och spela datorspel kan jag inte tänka mig!
Jag vägrar sammantagning.

Funderade på hur det skulle vara att bo på en båt efter ditt inlägg om att det luktade massa saker.

Hade aldrig gått, klarar inte fukt överhuvudtaget, det känns som att det ligger en klibbig hinna över kroppen. Och unken lr möglig lukt går inte alls urk. Spindlar o djur är big no no.

Just det ja, funderade ju mest på det eftersom jag strax efter råkade slå på svt där de visade en norsk präst som seglade runt med sin båtjävle mellan öarna o predikade. Han sa det blev rätt ensamt ibland, tror han hade en väldigt sparsam familj så att säga. Fick nästan en tår i ögat när han sa att på julafton var han själv i sin båt och det fanns inte en själ ute på havet förutom han.

Nja borde väl finnas nått mer meningslöst tycker jag. Iofs spelar det ingen roll vad det har för mening då jag känner sån extrem uppgivenhet. Som ikväll tex så var jag hungrig hela kvällen men fann ingen mening att laga mat, efter timmar så tvingade jag mig dock att värma en färdigrätt. nu har jag varit hungrig flera timmar igen men ser ingen direkt poäng i att äta något.

Fan sluta fråga såna här saker, orka skriva.
Citera
2012-07-24, 07:52
  #2055
Medlem
wh0res avatar
Lite smådeppig sopis?
Citera
2012-07-24, 20:35
  #2056
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wh0re
Lite smådeppig sopis?
Smådeppig hade varit en utopi! En dröm! En saga!

lol nåväl idag har ja iaf ätit bja, vatten,färdigjätt,cola,cola,cola,öl,öl,baconchips! ,öl,ölkorv den starkaste som finns just nu enligt förpackningen,öl, öl...to be continued.fuck hatar punkter. för er som är retards innebär det att jag raderade ca 25 punkter. obs radera innebär ta bort i lättare ord.
Citera
2012-07-24, 21:35
  #2057
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Fan manblir rätt trött i benen efter bara någon timme i corvetten. märkligt nog så blir man lika trött i båda benen trots det är automat, iofs så låtsasbromsar o gasar jag väl en del med vänstern. värken känns i baksidan av låren och lite lugnare i vaderna o smalbenen.

omg tomas ledin du är bäst
Citera
2012-07-24, 21:37
  #2058
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
med sitt underbara leende

du ska veta att jag saknar dig
Citera
2012-07-24, 21:44
  #2059
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
omg han spelar munsopel med!"!!!! jag ärkärrrr
Citera
2012-07-25, 15:08
  #2060
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
hmm öl säger ni..
Citera
2012-07-25, 15:09
  #2061
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
hmm har jag precis monterat grillen säger ni
Citera
2012-07-25, 15:16
  #2062
Medlem
pentaxanalytikers avatar
Vad som helst bara du slutar lyssna på Tomas Ledin.
Ska du lyssna på svensk ældre musik føreslår jag Pugh Roghefeldts Bolla och rulla eller Mikael Ramels Till dig.
Kvalite framfør bajs. Gløm aldrig det!
Citera
2012-07-25, 15:21
  #2063
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pentaxanalytiker
Vad som helst bara du slutar lyssna på Tomas Ledin.
Ska du lyssna på svensk ældre musik føreslår jag Pugh Roghefeldts Bolla och rulla eller Mikael Ramels Till dig.
Kvalite framfør bajs. Gløm aldrig det!
Utan ledin hade inte svensk sommar funnits. Minns fortfarande den gången på eftermiddagen en solig sommardag ute hos en polares strandhus, mass nya människor o brudar. jag ställer mig en bit ifrån o tar av mig alla kläderna så ingen hinner märka nått eftersom alla sitter på bryggan. sen lägger jag glasögonen på klädhögen, tar fart och springer med dasen fladdrandes förbi alla snopna festdeltagare utmed hela bryggan och springhoppar i vattnet. ett true pripps moment.

Just nu lyssnar jag på cranberries dock. tyvärr känner jag inte till de artisterna du nämnde.. lever dom fortfarande lr har dom dött av ålderdom?
Citera
2012-07-25, 16:49
  #2064
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
hmm vin säger ni
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback