Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-09, 21:36
  #2665
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sowah
Mm, skaffa 3. Har under 2 års tid blivit uppringd 2 gånger, aldrig på obekväm tid och inga påflugna jävla försäljare. Telenor har jag hört av andra att dom spam-ringer folk, bojkott!
Jag vet jag måste byta, hatar verkligen fitttelenor, såna jävla judar,deras kundtjänst är den sämsta jag någonsin upplevt. Ska sluta använda mobil helt and save miii monneeyy
Citera
2013-10-09, 21:55
  #2666
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Haha alltså tjejer på gymet, särskilt unga tjejer, allvarligt. Idag var det en annan brud som liknade henne lite från igår. Men denna var lite smalare och hade rätt mkt urringning och halvfasta rätt okej stora bröst. Stod jämte mig på bandet och när ja kollade stod hon i typ 3 minuter å satte upp håret så man såg lite av hennes 18 åriga sideboob. gaaaah... men som om inte det var nog...

när hon o hennes kompis var klara så gick dom ner vid stretchmattorna. Det innebär att jag står på övervåningen och ser ner på den ytan som även är omringad av speglar. tjejerna lägger sig 1 meter från spegeln , ställer sig på alla fyra och gör kissande hunden i 10 minuter. Dvs hennes pattar speglas från 1 meters håll. Jag hade svårt att fokusera och tyckte det var så humoristiskt att jag nästan började skratta. Som det pervo jag är dock så var jag så sugen på att springa ner o helt enkelt knulla henne på mattan. Hade jag haft md mobilen hade jag tagit ett kort det såg verkligen lustigt ut. dregel..
Var en annan blond brud där med med såna jäääkla fina bröst, även hon typ 18, fuck hon hade vit bh och sen en topp som pressade ihop dom.
Nåväl! Iaf, körde på bandet idag, det gick rätt värdelöst, försökte tänka på den bortskämda winstroltanten på brädan men inte ens det kunde få mig att gå över 2 timmar.

Medeltempo 7.5 km/h
kcal 900
distans 1.4 mil

Tog en 3-4 minuters paus efter en timme. Var rätt tråkigt idag, kom dit så sent på kvällen så var klar först vid nio. Plus att 4 afrikaner störde min koncentration i mitt vanligtvis vita ariska näste.

80 kg

Drog passet idag för att jag känner att kroppen börjar bli sliten i musklerna, har ju kört rätt tunga långa pass senaste veckorna och nu behövs nog några dagars vila med kcal överskott för att kunna köra på i samma tempo igen. Heeh 22 timmars fasta nu, lol kände lite hungerkäsnlor innan passet men de försvann.

Fötterna och benen klarade sig bra idag, även höfterna faktiskt, magen kändes en hel del i efter igår. Inga problem med svanken eller axlarna direkt.

Happ missade bonde söker fru, repris kl tolv, måååååste ses!
Citera
2013-10-09, 22:04
  #2667
Medlem
solopoetry.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Blabla jag har massa heta brudar på mitt gym håhåjaja

Sluta skryt om hur heta tjejer det finns på ditt gym och njut av utsikten.
Fan...
Citera
2013-10-09, 22:23
  #2668
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solopoetry.
Sluta skryt om hur heta tjejer det finns på ditt gym och njut av utsikten.
Fan...
Nä men ser man på, välkommen!

Såå många finns det inte, men jag berättar ju inte om alla medelmåttor eller andrahandssorteringen. Det hade ju tagit upp alldeles för mycket värdefull journaltext!
Citera
2013-10-09, 23:48
  #2669
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Vaa i hela helvetes skärseldar, hur fan kan man låta bonde söker fru reprisen utgå för att visa Die Hard. Avgå någon!!
Citera
2013-10-10, 13:59
  #2670
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Happ, somnade vid 6 tiden kanske.

Vaknade nyss med en kropp som känns helt manglad. Den är orolig, ökad puls, har en slags buzz i sig som är svår att förklara, blir alltid så efter den har blivit för ansträngd. Ont i absen som fan med men det är bara lite skönt så man iaf vet att det finns muskler där under inches of fat.

Nåväl det var väl det, skriver mest för jag vill verkligen över det där 100k strecket, sen är det inte så jävla noga efter det.

http://www.youtube.com/watch?v=C1NCf...t=HL1381406331
Citera
2013-10-10, 22:59
  #2671
Medlem
Anton171s avatar
Ey har du inget att uppdatera? Har suttit och väntat nu på en uppdatering!
Citera
2013-10-10, 23:20
  #2672
Medlem
banzaibandanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Vaa i hela helvetes skärseldar, hur fan kan man låta bonde söker fru reprisen utgå för att visa Die Hard. Avgå någon!!

Nu är du på tunn is!
Die hard är en riktigt sjukt bra film (om man snackar ettan alltså).
Jag har bergis sett den 20+ ggr i min ungdom
Citera
2013-10-11, 03:01
  #2673
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anton171
Ey har du inget att uppdatera? Har suttit och väntat nu på en uppdatering!
Mmm ganska beroendeframkallande att läsa här va va va

Citat:
Ursprungligen postat av banzaibandana
Nu är du på tunn is!
Die hard är en riktigt sjukt bra film (om man snackar ettan alltså).
Jag har bergis sett den 20+ ggr i min ungdom
jag sa inte Die Hard (ettan) var dålig!

Jag sa bara att den är ju inte bättre än reprisen av avsnitt 3 av säsong 6 av bonde söker fru.

Vilodag idag. Har dock glömt äta typ. Åt 2 ciabatta med lite skinka o olja vid 20 och nu åt jag 400g revben. Fick låna Dabblo 3 av en kompis över helgen så jag har suttit i fåtöljen och lirat rätt många timmar, levlat till 12 än så länge iaf. ifall nån vill spela online kan ni ju säga till så kan vi spela! jag är wizard så en barbarian eller monk hade varit välkommet. Jag spelar på hard så jag är inte helt nuub. även om ja inte e bast!

Tihiii <3 mejla mejj

Bogar!
Citera
2013-10-11, 09:45
  #2674
Medlem
Anton171s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Mmm ganska beroendeframkallande att läsa här va va va

Tyvärr....
Citera
2013-10-11, 10:24
  #2675
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anton171
Tyvärr....
Men du kisen, nu borde sopis sova, tog en timme på Dabblo nyss för orkade inte ligga i sängen mer. Rätt svårt på hard när man är level 13 faktikst. Men det är en grind som sagt. Polarna skojade om vilken level jag hinner till på 3 dagar.. Mohaha 60 är ju högsta level.. hmm de gissade på 50+ nånting, urk fatta så många timmar av bortkastad tid det är asså helt sjjukt juee.

Men allvarligt vill nån spela online så säg till
Citera
2013-10-11, 16:24
  #2676
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Somnade 10:30 , nu är jag helt cp-trött.

Vilodag som sagt. Måste äta mer , kanske lite godis idag! Pantar jag lite flaskor kan ja köpa en påse! yeeeeaaay
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback