2026-08-13, 02:25
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meyor
Okej så du är bög? Vad får dig att tro att du och dina vänner skulle vara mer relevant än en man med fru och barn?
Löjligt att du inte kan svara på frågor istället för att försöka gå på nån konstig form av Personangrepp.

Om du inte gillar att bli behandlad som efterbliven bete dig inte som en?

Jag tror inte att jag eller andra homos jag känner är mer relevanta än mina heterovänner så vette fan vart du fick det ifrån?
Citera
2026-08-13, 02:30
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
En bögvän säger att det är oartigt att gå på festivalen utan ett uppsmörjt anus. Är det riktigt?

Comme il faut är väl att ett uppsmörjt anus är nåt som händer innan analsex så du kan glatt vänta med det tills det blir åka av. Tvätta ur sig däremot är mer relevant och nåt du kan göra innan om du väntar finfrämmat i farstun.

Så bra med fibrer i dieten, och kanske en vända med en douche sen kan tjejen eller killen du vill bjuda till trångt sex komma hem till dig
Citera
2026-08-14, 17:46
Medlem
zebra121s avatar
Är analsex till 99 procent förekommande bland bögar eller förekommer endast oralt och hångel i relationer samt vid tillfälliga kontakter?
Citera
2026-08-18, 11:54
Medlem
KaffeFnasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Är analsex till 99 procent förekommande bland bögar eller förekommer endast oralt och hångel i relationer samt vid tillfälliga kontakter?

Är väldigt individuellt, väldigt sällan att jag vid en första träff har analsex, men det förekommer om kemin är rätt och det leder dit.

Finns de som identifierar sig some "side", vilket innebär att man inte har analsex utan bara oral/handjob.
Citera
2026-08-18, 11:58
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaffeFnask
Är väldigt individuellt, väldigt sällan att jag vid en första träff har analsex, men det förekommer om kemin är rätt och det leder dit.

Finns de som identifierar sig some "side", vilket innebär att man inte har analsex utan bara oral/handjob.

Aha okej, där ser man. Intressant.
Citera
2026-08-31, 00:37
Avslutad
Blir ni bottombögar sexuellt upphetsade av tanken på att ha en kvinnokropp och bli påsatt av en heterosexuell man?
Citera
2026-08-31, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cute.as.duck
Blir ni bottombögar sexuellt upphetsade av tanken på att ha en kvinnokropp och bli påsatt av en heterosexuell man?

Nä jag gillar min FB-dase och att vara man, men skönt att bli fylld av kuk. Samt att ibland fylla en man med kuk.

Heteromän är sugna som det är.
Citera
2026-09-08, 09:54
Medlem
Negerhanens avatar
Jag har en fråga till så kallade "tops": hur är det att knulla ett hårigt mansarsle och varför går ni i gång på det?
Citera
2026-09-12, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Jag har en fråga till så kallade "tops": hur är det att knulla ett hårigt mansarsle och varför går ni i gång på det?

Enklast är att du provar det med tre olika män och sen beskriver du hur du upplevde du detta.
Citera
2026-09-17, 22:52
Medlem
Hej! Jag har en fundering.

Jag har fått för mig att det mest handlar om oralsex och onani när det gäller homosexuella män – stämmer det? Jag lyssnar ofta på dokumentärer när jag springer, och häromdagen hörde jag en repris om äldre homosexuella män som berättade om 70- och 80-talen, under aidstiden. Det var en väldigt sympatisk person som delade med sig av hur det var att komma ut och leva då.

Det var en jätteintressant dokumentär. Men till saken: han gav intrycket att det främst handlade om onani och oralsex när de träffades – åtminstone där och då, förr. Han hade bott i bland annat Saudiarabien, där homosexualitet inte ses med blida ögon, men det verkade ändå förekomma rätt flitigt, fast på ett mer diskret sätt. Och man var tvungen att söka sig till rätt ställen.

Jag är själv heterosexuell, men har lite lättare erfarenheter från universitetstiden – då var det mer droger, dominans och rollspel än vad jag skulle kalla ”riktigt bögeri”. Men jag gillar homosexuella – de är ofta trevliga, sociala och väldigt roliga. Och som hetero är det ju alltid kul att bli uppvaktad, jag vet inte varför homosexuella gillar mig men det ger ju en boost för självförtroendet!

Oj, vad jag svamlar. Men min fråga är: brukar ni börja med analsex direkt, eller är det mest smekningar och oralsex när ni träffas? Jag har förstått att ni ofta har många partners, är promiskuösa osv, – och att sex i er värld är lika självklart som att dricka ett glas vatten. Eller?
Citera
2026-09-18, 07:47
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.B
Oj, vad jag svamlar. Men min fråga är: brukar ni börja med analsex direkt, eller är det mest smekningar och oralsex när ni träffas? Jag har förstått att ni ofta har många partners, är promiskuösa osv, – och att sex i er värld är lika självklart som att dricka ett glas vatten. Eller?

Är nog fel karl att fråga egentligen, monogam i ett snart 20årigt förhållande och var ju inte världens mest aktiva dejtare när det begav sig, men svarar så du får nåt svar.

Det finns nog en del snubbar som går direkt till analsex om dom träffar nån. Men på det stora hela är det nog andra delar av menyn som händer först.
Det är ju mer invecklat än säg hetero-vaginalt och kräver mer av dom som är med. Inte bara i nån form av trygghet/tillit utan också förberedelser för den som ska bli på-chokad för att undvika "missöden". Det finns ju en jävla massa fiber-kosttillskott som riktar sig till män som knullar män och jag misstänker att "bögigt noggrann med hygienen" inte kom sig av att homos brann för herrperfym och olika former av duschtvålar utan på grund av litet noggrannare krav.

Men hoppas andra svarar för jag kan vara helt ute och virra.
Citera
2026-09-18, 23:34
Medlem
flugornass avatar
Det är nästan så jag bli lite avundsjuk på er män som är bisexuella ni har ju större möjlighet till sex än oss heterosexuella, själv avskyr jag en penis som ejakulerar i mitt ansikte, varför görs det i all porrfilm ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in