Hej! Jag har en fundering.
Jag har fått för mig att det mest handlar om oralsex och onani när det gäller homosexuella män – stämmer det? Jag lyssnar ofta på dokumentärer när jag springer, och häromdagen hörde jag en repris om äldre homosexuella män som berättade om 70- och 80-talen, under aidstiden. Det var en väldigt sympatisk person som delade med sig av hur det var att komma ut och leva då.
Det var en jätteintressant dokumentär. Men till saken: han gav intrycket att det främst handlade om onani och oralsex när de träffades – åtminstone där och då, förr. Han hade bott i bland annat Saudiarabien, där homosexualitet inte ses med blida ögon, men det verkade ändå förekomma rätt flitigt, fast på ett mer diskret sätt. Och man var tvungen att söka sig till rätt ställen.
Jag är själv heterosexuell, men har lite lättare erfarenheter från universitetstiden – då var det mer droger, dominans och rollspel än vad jag skulle kalla ”riktigt bögeri”. Men jag gillar homosexuella – de är ofta trevliga, sociala och väldigt roliga. Och som hetero är det ju alltid kul att bli uppvaktad, jag vet inte varför homosexuella gillar mig men det ger ju en boost för självförtroendet!
Oj, vad jag svamlar. Men min fråga är: brukar ni börja med analsex direkt, eller är det mest smekningar och oralsex när ni träffas? Jag har förstått att ni ofta har många partners, är promiskuösa osv, – och att sex i er värld är lika självklart som att dricka ett glas vatten. Eller?