2021-02-28, 12:18
Medlem
Swetwunks avatar
Orkar inte gå igenom Frågor och svar som givits, men fråga mig vad ni vill så länge ni kan hålla god ton

Men för att ge svar på de första frågorna som jag sett.

Hur vanligt är det att ni går till typiska bastuklubbar och sätter på främlingar (alltså någon ni inte känt mer än några timmar)?

När jag va yngre så utforskade jag automatiskt pga min egentliga attraktion av män på t.ex bastu's osv. till 95% av gångerna som det blev napp vilket var ofta så backade jag ur av ren feghet.
När jag va utkommen for real så gick jag till en bastuklubb som var menad för bögar 1 gång för att se och uppleva det där gruppsexet som många snacka om, men det är inte så som det speglas utåt i bögporr osv. iaf inte där jag va iaf.

Hur ser ett typiskt raggningsförsök ut (med hyfsat lyckad utgång)? Jag föreställer mig att ni är rakt på och övertydliga. Ni kanske rent av bara tar snubben mellan benen och blinkar lite? Visar penis och putar med läpparna förföriskt?

När jag levde som singel så gick inte mina raggningsförsök ut i närheten av på detta vis, det sägs att det går till så men jag tror inte av egen erfarenhet att det gör det. Ögonkontakt är det första som sker, en hint av "följ med mig" med bara ögonspråk, man hittar en bra plats eller kanske till och med hamnar hemma hos personen. Så otroligt många smygbögar man stött på ute när man shoppat och haft en härligt sextur.

Hur vanligt är det att ni har gangbang?

Lika vanligt som i heterovärlden skulle jag vilja säga. Varit med om gangbang 2 ggr, det va hett, men det är också lite too much happening at once.

Jag kom på för några dagar sedan att det faktiskt borde gå för två homosexuella killar att sätta in penisarna i varandras rumpor... stämmer det ? Och om det är så att det finns några böga här, kan inte ni testa ?

Fullt möjligt, men obekvämt som fasiken, men i rätt position så kan det vara lyckat. Dock är det ju som mest vanligt att en är aktiv och en är passiv. Så detta sker nog ytterst sällan.

Brukar ni spana in killar i dusch och bastu på gym eller badhus?

Nej, inte direkt. Men kommer det någon riktigt attraktiv person som ögonen verkligen fångar så är det väl såklart att man tittar någon extra gång, who doesn't when they see an attractive person with or without clothes?. Dock inte i dagens läge, finns bara 1 för mig och det är min kille

Fråga på vad ni vill men som sagt: så länge ni kan hålla god ton och jag kommer inte svara på oseriösa tönt frågor.
Citera
2021-02-28, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr0g
Hur känns post-nut clarity’n när en kille knullat er i röven så hårt att ni kom? Jag menar alltså den där känslan av ”Vafan syssla jag precis med?” När man fått orgasm.

Jag kan förstå att bli så pass kåt att man skulle kunna knulla vad och vem som helst inklusive män. Vi är ju inte så långt från hundar när det gäller sex vi män, vi juckar ju på allt som rör sig. När man är jävligt kåt så slår det ju slint i huvudet. Jag tänker däremot att det måste kännas som en jävla våldtäkt att bli knullad, och efter orgasm inse att killen som knullar en hade tänkt fortsätta. Att ha en kuk i analen medans man ligger där och har en djup existensiell post-nut ångest. Ligger man bara där och mår extremt dåligt eller och håller tummarna att han ska bli klar så snart som möjigt eller?

Känns som en relevant fråga.

Ojoj får en känsla av att du har en undertryckt längtan av att testa både trycka in din i analen på en kille samt även testa att få en i dig. Mitt råd är att testa dig fram.

Men till frågan om hur det känns så men en bra kille som har skön kuk så är det en sann njutning som man bara ligger och avnjuter samtidigt som man ser varandra njuta. Efteråt känner man sig tillfredsställd men en skön känsla i baken. Sen får man knipa lite om han lämnat en stor sats.
Citera
2021-03-01, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vt420
Ojoj får en känsla av att du har en undertryckt längtan av att testa både trycka in din i analen på en kille samt även testa att få en i dig. Mitt råd är att testa dig fram.

Men till frågan om hur det känns så men en bra kille som har skön kuk så är det en sann njutning som man bara ligger och avnjuter samtidigt som man ser varandra njuta. Efteråt känner man sig tillfredsställd men en skön känsla i baken. Sen får man knipa lite om han lämnat en stor sats.

Frågade inte hur det känns att knulla, jag frågade om hur baksmällan känns. Du kanske inte hört begreppet post-nut-clarity förrut. Eller så är du kanske bara helt galen.

Citat:
The immediate clear mindedness or soberness an individual gains after orgasming (busting a nut).

Can be achieved via pre-bating (mastubating before a date/ encounter to reduce sexual urges.)

Also refers to the phenomena when an individual loses interest in a person after they have sex with them.

Term mostly used by men, but women have gradually began using it as well.

Frågan är hur det känns att bli knullad av en kille och sen komma till insikten att man inte är gay.
Senast redigerad av fr0g 2021-03-01 kl. 08:38.
Citera
2021-03-01, 08:31
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swetwunk
Men för att ge svar på de första frågorna som jag sett.

I en tråd som är över fyratusen inlägg är det kanske inte bäst att börja från början. De frågor du besvarade var från 2011, alltså bokstavligen tio år gamla. Däremot finns ett antal frågor här i slutet av tråden som är obesvarade.
Citera
2021-03-01, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr0g
Frågade inte hur det känns att knulla, jag frågade om hur baksmällan känns. Du kanske inte hört begreppet post-nut-clarity förrut. Eller så är du kanske bara helt galen.

Frågan är hur det känns att bli knullad av en kille och sen komma till insikten att man inte är gay.

Du får skapa en tråd och beskriva din resa från ”hetero” till gay.
Citera
2021-03-02, 15:04
Tror att det var någon som frågade för ett par sidor sen om alla bögar pratar feminint, och det är faktiskt en sak jag undrar över också (även stör mig på lite grann ska jag erkänna).

Varför måste en kille som kommer ut ur garderoben börja prata så feminint för?? Har aldrig förstått den grejen. Nu generaliserar jag grovt givetvis, alla homosexuella killar pratar inte så, men många jag har mött på olika arbetsplatser pratar exakt så där som man har fördomar om, exempelvis att de drar ut på bokstaven a i varje mening.

Är själv öppet gay men jag pratar inte så där, inte vad jag vet i alla fall. ;-) Möjligen att mitt kroppsspråk kan avslöja mig då jag inte har någon tuff framtoning. Men att börja prata så där tillgjort bara för att jag gillar snubbar, det ligger liksom inte för mig. Som jag skrev ovan så kan jag störa mig enormt på sådana killar som beter sig så här. Min högst personliga åsikt!
Citera
2021-03-03, 09:41
Medlem
Swetwunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonny.r
Varför har bögar aldrig vanliga jobb? Som t.ex. målare, murare, betongarbetare, maskinförare. Alla bögar jag pratat med jobbar alltid med något bögigt. T.ex. datorer, sjukvård, resturang, grafisk design, reklam och liknande bög-jobb. Vill ni bögar även att det ni arbetar med ska vara bögigt?

Datorer? Så det är bögigt, det var nytt

Tycker du har en väldigt tråkig stereotypisk bild av bögar.
Den första killen jag låg med va faktiskt maskinförare, och jag har också knullat med några elekriker och betongarbetare, helt öppna i sin läggning allihop.

Med din syn så kan man lika bra vända det till detta:

ALLA betongarbetare, snickare, målare, murare etc är bara tråkiga bittra gubbmagemän ser ut som, 45 men de är egentligen 30, de älskar också att dricka pils efter jobb o gnälla om sina överviktiga fruar där hemma som aldrig är nöjda.

Men så är det nog kanske inte överlag eller hur?
Citera
2021-03-03, 09:52
Medlem
Swetwunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Tror att det var någon som frågade för ett par sidor sen om alla bögar pratar feminint, och det är faktiskt en sak jag undrar över också (även stör mig på lite grann ska jag erkänna).

Varför måste en kille som kommer ut ur garderoben börja prata så feminint för?? Har aldrig förstått den grejen. Nu generaliserar jag grovt givetvis, alla homosexuella killar pratar inte så, men många jag har mött på olika arbetsplatser pratar exakt så där som man har fördomar om, exempelvis att de drar ut på bokstaven a i varje mening.

Är själv öppet gay men jag pratar inte så där, inte vad jag vet i alla fall. ;-) Möjligen att mitt kroppsspråk kan avslöja mig då jag inte har någon tuff framtoning. Men att börja prata så där tillgjort bara för att jag gillar snubbar, det ligger liksom inte för mig. Som jag skrev ovan så kan jag störa mig enormt på sådana killar som beter sig så här. Min högst personliga åsikt!

Jag är också en av de bögar som inte börjat visa en extra feminin sida, dock har jag haft några vänner som faktiskt gör exakt det.
Innnan de va ute ur garderoben så va de inte speciellt feminina, men så fort de klev ut så ska allt vara femfem, och de bytte tonläge i rösten osv.

Detta är en sterotypisk syn som faktriskt är en 90% ig fakta.
Tråkigt, men jag tror att det till stor del att göra med grupptryck.
Citera
2021-03-03, 10:00
Medlem
Swetwunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
I en tråd som är över fyratusen inlägg är det kanske inte bäst att börja från början. De frågor du besvarade var från 2011, alltså bokstavligen tio år gamla. Däremot finns ett antal frågor här i slutet av tråden som är obesvarade.

Ah, så sant, det gjorde jag. Tyckte tråden va intressant, men:
Du har ju lagtmärke till att jag svarade på frågor som va från 2011, då borde du där också lagt märke till mitt svar om att jag inte orkade gå igenom de massviss med frågor som fanna, så frågorna jag svarade på va de första och om någon är nyfiken så är det bara till o fråga på vad man vill veta.

Med det sagt: Jag förstår inte riktigt vart du ville komma med ditt påpekande som jag obviously redan visste om . Puss & Sånt
Citera
2021-03-03, 18:03
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swetwunk
Med det sagt: Jag förstår inte riktigt vart du ville komma med ditt påpekande som jag obviously redan visste om . Puss & Sånt

Hade du bara gjort ett misstag spelar det ingen roll. Om du däremot visste om att du svarade på tio år gamla frågor så är du bara korkad.
Citera
2021-03-04, 00:09
Medlem
Thraxxs avatar
Är nyfiken av mig och vill ha svar av några bögar här.

Finns det någon här som är hetero men ville prova på av ren nyfikenhet eller någon annan fantasi hur det var att ha sex med en kille, och hur isåfall var det?

Är det sant att bögar får ligga oftare än heterosexuella?

När ni blir penetrerande i röven är det sant att killen som får ta emot kan få en orgasm av den andras killes kuk i analen utan att röra sin egen kuk?
Senast redigerad av Thraxx 2021-03-04 kl. 00:10. Anledning: Tillägg
Citera
2021-03-04, 01:32
Medlem
Swetwunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Är det sant att bögar får ligga oftare än heterosexuella?
Det skulle jag nog vilja påstå med tanke på att ribban för att ha sex med en annan bög är betydligt lägre än hos dom flesta tjejer. Som bög och singel kan man hitta ett ligg på ett par minuter med till exempel Grindr, förutsatt att man bor i en tätort med en relativt stor befolkning.

Konversationen kan ofta gå:
1: Tja, kåt?
2: Tja, yes. Är du aktiv eller passiv?
1: Varför välja? ;-)
Här skickar nummer två sin location och sen knullas det.

Ett försök på en liknande konversation från en heterosexuell man till en kvinna leder väl oftast till:
En käftsmäll i ord om hur dålig kvinnosyn man har och att man är ett jävla snusk?
Att man blir blockerad av kvinnan?

Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
När ni blir penetrerande i röven är det sant att killen som får ta emot kan få en orgasm av den andras killes kuk i analen utan att röra sin egen kuk?

Ja, det är fullt möjligt.

Så kallade anala orgasmer, alltså helt enkelt den njutning man känner när man blir knullad/dildad/fingrad i röven är för många mycket skönare än "utlösningsorgasmen". Anala orgasmer påminner om "vanliga" orgasmer då det ger en sexuell njutning som känns i hela kroppen och ger samma typ av eufori som upplevs vid utlösning, men man kan få de om och om igen i flera timmar, även efter att man haft utlösning.

Det är också fullt möjligt att få utlösning utan att ta på sin egen kuk, detta kallas ofta för prostataorgasm. Vissa får detta enklare än andra men det som är helt säkert är att man måste njuta av att ta emot analt för att kunna få det. Att få denna typ av utlösning går inte ens att jämföra med en vanlig runk, blow job, knull etc. En prostataorgasm är mycket mer intensiv då den kombineras med anala orgasmer, den varar också mycket längre, ibland upp till 20 sekunder.

Alla kan säkert lära sig att uppskatta och få uppleva detta, ofta är det bara mentala hinder som står i vägen. Även om hårt är gött måste man ta det i lagom tempo, någon form av uppvärmning är för dom flesta ett måste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in