2011-11-22, 09:35
Medlem
CooltRomersktNamns avatar
Just att det gr s starka trender i tatueringar gr "misstaget" s mycket vrre. Snirkliga rockabillytatueringar och storgda pinuppor m vara hftigt och frscht nu men om ngra r r det lika WT som tribals, svanktatureingar eller sm bl delfiner p sndersolade 50+ pattar..
Citera
2011-11-22, 09:46
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osexig
Fr toppen p samhllet r s rdda fr bli dmda. Hela sociala livet p toppen r en balansgng att inte sticka ut fr mycket d blir man ju nertittat p av dom "bttre mnniskorna" och hela familjen fr skmmas. Det om ngot strker ju redan trngsyntheten jag ser hr i trden av er.

Samt att det r inte en omjlighet att fylla i tatueringarna fr sedan f dom att se frschare ut. Min mammas gaddningar ser nstan lika frscha ut som mina och hon r ver 50 r.

http://2.bp.blogspot.com/_uJCHGvIp3B...ves_tattoo.jpg

Det dr r riktigt mums.

Men jag hller med en del tatueringar kan vara whitethrash, t.ex hel sleeves av tribals.

ls ditt inlgg en gng till
r det din mamma p bilden du lnkar?
r du inte lite vl mammakr som sger "mums" ang din mammas tatueringar?
skmt sido. Reagerade bara lite nr jag lste inlgget :P

Personligen r jag vldigt kluven nr det gller blck. Tror som de flesta andra att det kommer se helt jvligt ut med folk som idag r 20r kr hela sleeves med massa frg blir runt 40-50r. ven om man fyller i s blir det inte samma sak p en gammal kropp.
Citera
2011-11-22, 09:48
Medlem
pismongers avatar
Nr fr vi se de frsta ironiska tribalerna p hipstersnubbar?
Citera
2011-11-22, 09:50
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pismonger
Nr fr vi se de frsta ironiska tribalerna p hipstersnubbar?

Haha undrar det med
Citera
2011-11-22, 09:55
Medlem
redbullzs avatar
Kan inte ens rkna p tv hnder hur mnga av mina kompisar som skaffat sig tatueringar med lunarstorm-ordsprk som

#Om du inte gr inom dig s gr du utan dig
#Ensam r stark"
#Framtiden har mnga namn. Fr de svaga r den ouppnelig. Fr de rdda, r den oknd. Fr de modiga r den en chans.

En tjejkompis skulle ta
#Ingen kedja r starkare n sin svagaste lnk
men tyckte den var fr lng s hon tog bara
#den svagaste lnken"

Folk som gr enstaka tatueringar med fjortisdikter eller en cklig tribal borde ju ta och klippa sig och skaffa sig ett jobb frfan.
Citera
2011-11-22, 10:12
Medlem
soapmasters avatar
Dagens tatuerings trend br ju vara att tatuera skrift.
Citera
2011-11-22, 10:37
Bannlyst
Jag frstr inte att ni kan bli mad ver detta, om alla r s dumma och fula, d har ni ogaddade ju frdel och r jttesnygga ?

...r det fult med tatueringar, ja d r det vl det. Om det r en trend som ni ej kan frst, ja d r det antagligen en trend som ni ej kan frst.

Tycker att trdar som dessa nergraderar TS mer n de gaddade white-trash han pratar om. (i min vrld r empati och frstelse fr andra en bra egenskap)
Citera
2011-11-22, 10:53
Medlem
pelle49s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liith
Jag hoppas att tatuerings trenden stiger med ren !
Har sjlv ngra och fler blir det
Ne konappast, trender r varken konstanta eller stndigt stigande, dom frndras nert ocks. Nr vrt fretag skulle anstlla en ny sljare s var det en tjej med fina referenser och kunskaper som kallades till intervju. Nr hon kom in p kontoret s visade hon upp en vnsterarm och axel full med tatueringar. Chefen bad henne g meddetsamma - hon fick inte ens komma in p hans rum.
Han sa till oss att om ngon hr skaffade synliga tatueringar s skulle den f sparken meddetsamma.
Bra, tyckte majoriteten.
Citera
2011-11-22, 10:53
Medlem
Knoppys avatar
Jag vill varken vara unik eller sticka ut p.g.a mina tatueringar. Jag tycker de r snygga och de betyder ngot (iaf fr mig). Sen kan jag hlla med om att fler och fler tatuerar sig nufrtiden. Dock kan vl folk f gra vad de vill, orka g omkring och stra dig p allt mjligt. Btw, undrar hur mnga av vra riksdagspolitiker som har en tatuering..?
Citera
2011-11-22, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osexig
Fr toppen p samhllet r s rdda fr bli dmda.

Tror snarare att de flesta inte tycker att det r snyggt.

I 95% av fallen ser det ju inte bra ut heller.
Citera
2011-11-22, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redbullz
#Om du inte gr inom dig s gr du utan dig
#Ensam r stark"

En tjejkompis skulle ta
#Ingen kedja r starkare n sin svagaste lnk
men tyckte den var fr lng s hon tog bara
#den svagaste lnken"

Haha, det hr r humor
Citera
2011-11-22, 11:05
Medlem
towbs avatar
Knner en som blev knd... eller snarare hennes tatuering blev knd fr att den var s jvla ful. Sjlv tycker jag inte den var mycket fulare n alla andra. Tycker att det r ok att folk har ngon enstaka tatuering, kan vara ngot roligt motiv eller vad folk nu har fr sig. Men nr det brjar kladdas p bara fr att det ska kladdas s r det bara trash. En gammal klasskamrat skickade ut en ppen frga p facebook hr om dagen fr att f inspiration till en ny tatuering. Dr gr det fel, man ska komma p ngot sjlv och sen suga p det om man sen ska g och sga att det har ngon speciell mening som alla gr! Nr jag frgar Varfr gjorde du den dr tatueringen? hr jag hellre Fr att den r skoj! n att det skulle ha ngon speciell betydelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in