2017-02-20, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Verkligen? Hur mnga kompisar och lskare/lskarinnor mste man ha intyg ifrn, fr att f gadda sig p en kommersiell studio..? Vilken ensam loser som helst kan gra det, ju, fr att f en kick av att leva i sin egen cool guy-fantasi...

ja sa hejd
Citera
2017-02-20, 20:37
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallOfAdamant
ja sa hejd

Moget! Typiskt personer med gaddningar!
Citera
2017-02-21, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Moget! Typiskt personer med gaddningar!

Nej d hade jag skickat min pittbull-amstaff med nitat halsband p dig.
Citera
2017-02-22, 16:29
Bannlyst
Citat:
att ha tats r ingen garant fr ett hftigt liv men det r en bra markr fr att man kan ha haft ett(motsatsen r att sitta hemma med micromaten) hejd

Nej verkligen inte. Jag knner ngra stycken som har en drs tatueringar och samtliga har ett mycket begrnsat CV vad gller ventyr. Det r mest brdspel i enrummare med nerdragna persienner och nn r vl t.o.m. oskuld vid 30. Inte sjlvvalt heller.

Nn r rockwannabe och hnger iofs alltid p festivaler men d han r komplett inkompetent blir han aldrig mer n hangaround dr heller. Singel givetvis. Hftigt liv? Think not.

Det var fan vad du hnger upp dig p micromat frresten?
Citera
2017-02-22, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanSpaceman3
Nej verkligen inte. Jag knner ngra stycken som har en drs tatueringar och samtliga har ett mycket begrnsat CV vad gller ventyr. Det r mest brdspel i enrummare med nerdragna persienner och nn r vl t.o.m. oskuld vid 30. Inte sjlvvalt heller.

Nn r rockwannabe och hnger iofs alltid p festivaler men d han r komplett inkompetent blir han aldrig mer n hangaround dr heller. Singel givetvis. Hftigt liv? Think not.

Det var fan vad du hnger upp dig p micromat frresten?

Nu begr ni ju en urldrig syllogism. Alla idioter har tatueringar, men inte alla tatuerade r idioter.

Att nrdar och wt sitter hemma med hogwartz eller tribals-tats har vl inget att gra med personer som reser asien runt och gaddar sig billigt i indonesien?
Citera
2017-02-26, 16:58
Moderator
Briasccas avatar
Citat:
Alla idioter har tatueringar, men inte alla tatuerade r idioter.

Tatuerar man sig av traditionsskl som maori, kkfarare eller sjmn s kan jag hlla med om att man inte r en idiot. Men om ngon r 23 r idag och gr en modetrendtatuering ver kropp, hals och ansikte, s kommer den att vara generande omodern vid 40-rskrisen 2034. Och alla som ser den utflutna tatueringen kommer d att sga: "Den dr gjorde du i mitten av 2010-talet, eller hur..?" D undrar jag om man inte i alla fall kvalar in p enfaldens omrde.
Citera
2017-02-26, 17:35
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Briascca
Tatuerar man sig av traditionsskl som maori, kkfarare eller sjmn s kan jag hlla med om att man inte r en idiot. Men om ngon r 23 r idag och gr en modetrendtatuering ver kropp, hals och ansikte, s kommer den att vara generande omodern vid 40-rskrisen 2034. Och alla som ser den utflutna tatueringen kommer d att sga: "Den dr gjorde du i mitten av 2010-talet, eller hur..?" D undrar jag om man inte i alla fall kvalar in p enfaldens omrde.

Men exakt. Att man inte fattar, att det kommer att vara lika pinsamt att ha tatueringen p 40-rskalaset, som om man skulle vara tvungen att ta p sig de klder och klippa den frisyr och mla sig med det smink, som man hade nr man gick p disco som 20-ring.
Citera
2017-02-26, 18:01
Medlem
Meminisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltidxx
Det finns en anledning till att prinsessan Viktoria inte gaddat sig: Fr hon har klass, medvetenhet och tnker lngsiktigt.

S enkelt r det.
hon kanske har en dr solen aldrig skiner? -)
Citera
2017-02-26, 18:15
Medlem
Matte99ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meminisse
hon kanske har en dr solen aldrig skiner? -)

Eller s har Daniel "Kunglig hovleverantr" gaddat p picken, vem vet?
Citera
2017-02-27, 02:15
Avstngd
Erik sts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matte99se
Eller s har Daniel "Kunglig hovleverantr" gaddat p picken, vem vet?

Citera
2017-02-27, 06:54
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Jag knner folk som knappt har rd med det viktigaste i vardagen men en tatuering fr flera tusen ska dom ha. Nej det har gtt inflation att tatuera sig i Sverige.

Lyxfllan 😁
Citera
2017-03-02, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Briascca

Lr finnas finfin laserteknologi som kan ta bort tattsen d utan att bilda rr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in