2011-11-28, 18:30
Medlem
Lste bara frsta sidan.

Ser direkt att du nmner underklassen.
Jag r sjlv missbrukare, tidigare kriminell osv.
Jag tycker det r fult, och ljligt nr "svensson" tatuerar sig, fr att visa grabbarna framfr husvagnen ver en l.

Jag har tatuerat hela mina ben, och en hel arm, lite p magen ocks.
Jag har p verarmen, en tatuering gjord i en studio. som jag gjorde p rsdagen efter att jag hamnade i koma vid en verdos.

ALLA ANDRA TATUERINGAR har jag gjort sjlv! och ser enligt mig och de andra som sett dessa riktigt bra ut, sjlvklart har jag gjort dem med maskin och jag r en duktig tatuerare. tatuerar privat, men har haft praktik i studio.

Mnga av mina tatueringar symboliserar mina sikter, har runt 10 pyramider med ett ga ver.
vilket jag har fr att jag tror p en vrldsregering.
Har ocks ngra "utomjordingar" gaddade, fr att jag har studerat och lst kring fenomenet "ancient aliens" vilket mer eller mindre r min gudstro.

fr att allt detta ska se snyggt ut, har ja byggt ut det med tribaler emellan.
har ven skrivit min sons fdelse-datum gjort hans handavtryck.
skrivit mina familjemedlemmars namn.

Inte fr att ja kommer glmma bort vad de heter, utan fr jag inte tror mig leva till 50, (pga, hjrt problem och andra dliga organ :/ ) och vill d med deras namn under min hud. fr att visa hur mycket jag lskar dem.

S vem fan r du att dmma oss tatuerade??
Citera
2011-11-28, 20:32
Medlem
0dens avatar
Vi ska vara glada att folk tatuerar sig. Tatueringar r ett stt fr vrldens avskrap att visa upp att de just r avskrap. Vi som vet lite mer och r lite bttre behver inte tatuera oss. Det hr fenomenet fungerar jtte bra. Det sparar oss mycket tid d man direkt ser vem som r smre, d avskrapet ifrga redan mrkt sig sjlv.
Citera
2011-11-28, 21:39
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0den
Vi ska vara glada att folk tatuerar sig. Tatueringar r ett stt fr vrldens avskrap att visa upp att de just r avskrap. Vi som vet lite mer och r lite bttre behver inte tatuera oss. Det hr fenomenet fungerar jtte bra. Det sparar oss mycket tid d man direkt ser vem som r smre, d avskrapet ifrga redan mrkt sig sjlv.

och dom som inte tatuerar sig vet vi att dom r sm horungar allts? s vi har avskrap p ena sidan och ckliga horungar p andra?
Citera
2011-11-28, 21:59
Medlem
KickAss-1337s avatar
Allts ni som hatar, skaffa ett liv! Att sga att ngon r mindre vrd/WT/avskum och allt vad det nu r pga. sina tatueringar r bara dumt, fr att inte sga idiotiskt och dessutom extremt frdomsfullt

En person r inte bara sina tatueringar! Hur vet du/ni hur mnniskan i frga r som person? Blir s frbannat trtt p alla som tror att de r s mycket bttre n alla andra! Det r ungefr som den patetiska WT-trenden som spridit sig som en lpeld hr, nu fr tiden r visst allt WT. Skit i att vara bitterfittor och hll kften s lever ni lngre, punkt
Citera
2011-11-29, 08:28
Medlem
Aisoposs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
Allts ni som hatar, skaffa ett liv! Att sga att ngon r mindre vrd/WT/avskum och allt vad det nu r pga. sina tatueringar r bara dumt, fr att inte sga idiotiskt och dessutom extremt frdomsfullt

En person r inte bara sina tatueringar! Hur vet du/ni hur mnniskan i frga r som person? Blir s frbannat trtt p alla som tror att de r s mycket bttre n alla andra! Det r ungefr som den patetiska WT-trenden som spridit sig som en lpeld hr, nu fr tiden r visst allt WT. Skit i att vara bitterfittor och hll kften s lever ni lngre, punkt

Bitter, visst tidvis men hlla kften tnker jag inte gra. Du ska se att det blir folk av Dig ocks nr du blir ldre och fr mogna lite.
Citera
2011-11-29, 08:30
Medlem
Aisoposs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iljusetavdindag
Vad r det egentligen som r s dligt med att vara "underklass"? Det verkar ju som om halva flashback hller p att kasta runt ord som sosse och underklass som skllsord i dagens lge... (Visst r ju socialdemokraterna ganska ckliga, men nd.)
Varifrn har den hr pltsliga ivern att verka s verklass och borgerlig och uppstdad kommit?

underklass och verklass finns inte. De som anser sig vara underklass har bara dligt sjlvfrtroende. Men en sak r sker: det finns verklass-skitstvlar ocks.
Citera
2011-11-29, 08:36
Medlem
Pimpies avatar
Jaha, s den hr trden r full av liv fortfarande. Intressant. Hur lnge tnkte ni diskutera med er sjlva hur perverst och WT tatueringar r egentligen? Ni har ju i princip bara "konstaterat" samma skit sedan sida ett. Jaja, hoppas ni r roade i alla fall.

Hr fr ni en liten present! Nmligen min tatuerade arm som hller i en l.. Nu ryser ni va?
http://imageshack.us/photo/my-images...317330747.jpg/
Citera
2011-11-29, 09:07
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aisopos
Bitter, visst tidvis men hlla kften tnker jag inte gra. Du ska se att det blir folk av Dig ocks nr du blir ldre och fr mogna lite.

Nu gr du det igen, stter dig ver ngon annan och leker vuxen och verlgsen! Ge fan i att frska f ner mig p kn fr att klappa mig p huvudet, jag r precis lika bra/kompetent/vrd/vad du nu vill som du, tatueringar eller ej!

Frsvinn ur denna trd!
Citera
2011-11-29, 09:07
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpie
Jaha, s den hr trden r full av liv fortfarande. Intressant. Hur lnge tnkte ni diskutera med er sjlva hur perverst och WT tatueringar r egentligen? Ni har ju i princip bara "konstaterat" samma skit sedan sida ett. Jaja, hoppas ni r roade i alla fall.

Hr fr ni en liten present! Nmligen min tatuerade arm som hller i en l.. Nu ryser ni va?

Bra dr Pimpie, all heder till dig!

Sorry fr dubbelpost btw
Citera
2011-11-29, 10:36
Medlem
Aisoposs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpie

Men lille pajjk. Det blir nog folk av Dig ocks ska du se. Oroa Dig inte. I Din lder genomgr man identitetskriser, det r som tur r vergende.
Citera
2011-11-29, 10:36
Medlem
Aisoposs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
Nu gr du det igen, stter dig ver ngon annan och leker vuxen och verlgsen! Ge fan i att frska f ner mig p kn fr att klappa mig p huvudet, jag r precis lika bra/kompetent/vrd/vad du nu vill som du, tatueringar eller ej!

Frsvinn ur denna trd!

Ja,ja, lille vn, det blir nog bra med det !
Citera
2011-11-29, 13:21
Medlem
Pimpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aisopos
Men lille pajjk. Det blir nog folk av Dig ocks ska du se. Oroa Dig inte. I Din lder genomgr man identitetskriser, det r som tur r vergende.

I min lder? Tatueringar har fr mig varit ett brinnande intresse i ver 10 r. Identitetskris? Skulle nog kunna kalla det fr en identitetskris om jag hade en s frgls personlighet att jag inte hade vgat tatuerat mig p grund av frdomar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in