2013-02-10, 14:25
Medlem
Hej, på https://btcx.se står det att de inte tillåter att order läggs på VPN & TOR, betyder det att jag inte kan skicka direkt till ett SR konto?
Citera
2013-02-10, 14:51
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeyInSpace
Hej, på https://btcx.se står det att de inte tillåter att order läggs på VPN & TOR, betyder det att jag inte kan skicka direkt till ett SR konto?
Nej.
Citera
2013-02-10, 16:29
Medlem
qrizzes avatar
Verkar vara läge och sälja sina bitcoin nu om man vill tjäna en liten slant. Är ju uppe över 140 kr/btc
Citera
2013-02-10, 16:53
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
någon idé att mina bitcoins? Jag har bara läst om bitcoins i kanske 1 dag så jag vet absolut ingenting.
Citera
2013-02-10, 16:56
Medlem
Pianists avatar
Man använder bitcoins på silkroad.
Citera
2013-02-10, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
någon idé att mina bitcoins? Jag har bara läst om bitcoins i kanske 1 dag så jag vet absolut ingenting.

Har du gratis el, och råkar sitta på en dator med ett eller flera kraftigare grafikkort, typ Radeon HD5850 eller motsvarande ur senare generationer? I sådana fall kan du göra det och tjäna någon eller några kronor per dag. Att investera i ny utrustning i dagsläget är mycket riskabelt, men om du ändå ska göra det så handlar det om specialgjord hårdvara som bara går att använda för att bryta bitcoins. Såda utrustning kostar tiotusentals kronor, men är i gengäld flera hundra gånger vassare än det bästa grafikkortet.
Citera
2013-02-10, 19:51
Medlem
Någon som vet en säker webbplats där man kan köpa bitcoins..? Har sett att någon snubbe som säljer 5 bitcoins på Tradera för 800 kr. Är de ett bra pris eller finns det billigare? Har inte helt fattat mig på exakt hur det fungerar än.. :/
Citera
2013-02-10, 19:53
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skraparigraven
Någon som vet en säker webbplats där man kan köpa bitcoins..? Har sett att någon snubbe som säljer 5 bitcoins på Tradera för 800 kr. Är de ett bra pris eller finns det billigare? Har inte helt fattat mig på exakt hur det fungerar än.. :/
Det är väl ett okej pris i dagsläget. Jag skulle inte råda dig att köpa av privatpersoner.
Citera
2013-02-10, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skraparigraven

Tack för tipset, och personen har bra omdömmen sedan tidigare så jag ska nog ta och handla där.
5 coins för 800, det är 160 styck, helt överkomligt pris tycker jag.
Citera
2013-02-10, 20:33
Medlem
finkledinkles avatar
Sjuka priser på bitcoins för tillfället

Håll i hatten för snart sjunker de så in i helvete!
Citera
2013-02-10, 20:49
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finkledinkle
Håll i hatten för snart sjunker de så in i helvete!
Sitter du på någon form av insiderinformation?
Citera
2013-02-10, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qrizze
Välj bankgiro och betala via din internetbank på swedbank.
Förlåt ifall jag verkar Helt jävla snurrig men skulle aldrig fatta att det var Såhär jävla svårt att köpa lite bitcoins.. Men jag hittar inte internetbank heller.. Har nu kollar hur många sidor som helst och antingen vill de att jag ska scanna in mitt legg, eller så kan man bara använda bankgiro osv. osv.. Fattar absolut ingenting.. :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in