2013-01-30, 21:06
Medlem
Cbreezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amoamo
Samma här. gjorde en insättning på 4300 kr på mitt bankkonto. jag va tvungen att legitimera mig, samt att dom inte har kommit ännu... vafan, skulle aldrig testat på kapiton, skulle sålt mina coins till behövande genom att dom för över till mitt bankkonto istället som jag gjorde innan kapiton! struligare har jag aldrig varit med om..

Var också tvungen att legitimera mig, sen dess har INGENTING hänt. Har även mailat ett par gånger också. Jag ska ha mina pengar!
Citera
2013-01-30, 23:02
Medlem
Jag väntar också på mina pengar från Kapiton.

Rekommenderar starkt att hålla er undan från den sidan om ni har tänkt sälja btc.
Citera
2013-01-31, 10:37
Medlem
floOris0nfajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2L8
Du registrerar dig på en sida som handlar med bitcoins, exempelvis www.kapiton.se
Sen gör du en överföring från ditt bankkonto till ditt konto hos kapiton. När pengarna kommit in är du redo att handla bitcoins.
Hur handlar man?
Citera
2013-01-31, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av floOris0nfajja
Hur handlar man?
https://kapiton.se/trade
Och sen skriver du in vilken mängd bitcoins du vill köpa. I kolumnen "Pris" kan du skriva in ett lägre bud men då kan det ta ett längre tag att få köpt bitcoins. Men eftersom en del verkar ha lite problem med kapiton på sistone så rekommenderar jag att undvika den sidan ett tag. Finns ju fler bitcoinsmarkets.
Citera
2013-01-31, 12:09
Medlem
floOris0nfajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2L8
https://kapiton.se/trade
Och sen skriver du in vilken mängd bitcoins du vill köpa. I kolumnen "Pris" kan du skriva in ett lägre bud men då kan det ta ett längre tag att få köpt bitcoins. Men eftersom en del verkar ha lite problem med kapiton på sistone så rekommenderar jag att undvika den sidan ett tag. Finns ju fler bitcoinsmarkets.
oki tack
Citera
2013-01-31, 12:46
Medlem
Säkert uttjatad fråga, men jag får inte in i min skalle så jag är säker på hur mycket man ska betala!
Finns det någon sida(någorlunda officiell) där man bara skriver in hur många euro man är ute efter att konverta till btc?
Det ändras iom att valutan går upp/ner varje dag så som jag förstått det?
Senast redigerad av twowheels 2013-01-31 kl. 12:54.
Citera
2013-01-31, 14:02
Medlem
80-talists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twowheels
Säkert uttjatad fråga, men jag får inte in i min skalle så jag är säker på hur mycket man ska betala!
Finns det någon sida(någorlunda officiell) där man bara skriver in hur många euro man är ute efter att konverta till btc?
Det ändras iom att valutan går upp/ner varje dag så som jag förstått det?

Kolla in http://preev.com/
Citera
2013-01-31, 18:54
Medlem
Kapiton är åt helvete, över 150 SEK för en Bitcoin.
Citera
2013-01-31, 19:07
Medlem
HippieKrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Kapiton är åt helvete, över 150 SEK för en Bitcoin.

Igår tog de 130, precis som bitcoin-24 gör just nu

Mycket irriterande valuta. Växlade in pengar igår men under detta enda dygn har valutan stigit i värde så pass mycket att jag antigen måste göra en ny insättning eller avvakta. Båda alternativen tar så in i helvetes mycket tid. Det är inte sådant här jag har lust att hålla på med
Senast redigerad av HippieKram 2013-01-31 kl. 19:08. Anledning: Stavning
Citera
2013-01-31, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HippieKram
Igår tog de 130, precis som bitcoin-24 gör just nu

Mycket irriterande valuta. Växlade in pengar igår men under detta enda dygn har valutan stigit i värde så pass mycket att jag antigen måste göra en ny insättning eller avvakta. Båda alternativen tar så in i helvetes mycket tid. Det är inte sådant här jag har lust att hålla på med

Förstår dig. Kapiton kommer förlora kunder så det bara stänker om det, om folk bara vågar sig på Bitcoin-24 med flera.
Citera
2013-01-31, 20:27
Medlem
Sockerbits avatar
För dom som inte vet, priset på BitCoin håller på att explodera. Förmodligen kommer det krasha hårt vilken dag som helst nu och sedan långsamt återhämta sig. Kapiton har alltid överpris på bitcoin btw, det är en bra sida om du vill ha så lite krångel som möjligt men prismässigt har den alltid varit skit.

http://bitcoincharts.com/markets/
Citera
2013-01-31, 20:33
Medlem
80-talists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerbit
För dom som inte vet, priset på BitCoin håller på att explodera. Förmodligen kommer det krasha hårt vilken dag som helst nu och sedan långsamt återhämta sig. Kapiton har alltid överpris på bitcoin btw, det är en bra sida om du vill ha så lite krångel som möjligt men prismässigt har den alltid varit skit.

http://bitcoincharts.com/markets/

Mina coins har ökat ganska mycket i värde på senaste tiden. Funderar på vad jag ska göra, om jag ska handla upp dom (på SR, och få mycket mer för pengarna än tidigare tänkt) eller avvakta. Vad skulle du rekommendera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in