Har aldrig använt Safello så kan inte svara på det tyvärr.
Ser också att jag skrev fel i mitt förra inlägg. Det är givetvis säljaren av bitcoin som trycker på release så fort pengarna överförts via swish och inte tvärtom
Senast redigerad av zickan 2015-07-12 kl. 19:12.
För helvete helt plötsligt var mina wallets borta... ja, det var väl tur man fick lära sig hur man fick de tillbaka med bitcoinsen kvar. Någon som vet varför de bara kan försvinna? Hade inte gjort några förändringar alls.
Senast redigerad av eisapeitte 2015-07-13 kl. 01:52.
En sak ja undrar över är vart man lämpligast bör sälja sina btc och få pengarna på sitt konto snabbast?
Jag har alltid köpt mina btc från Safello(via bankgirot) o då har det ju liksom ändå tagit någon dag elr två tills jag erhåller mina btc. Blir det snabbare med swish? Tar det lika lång tid att sälja sina btc o få pengarna på kontot? Om värdet på btc stiger o man vill hinna sälja lite så måste man ju kunna sälja omedelbart o få det dem är värda just då o inte behöva vänta en hel dag(o värdet hunnit ändrats)?
På tex bitstamp tar du ju ut USD. Det vill säga det spelar ju ingen roll om bitcoinkursen ändras medan du tar ut pengar, det är ju USD du äger när du sålt dina BTC.
Transaktionen hoppade igång igen och håller på att bekräftas nu.
Är det normalt att en transaktion som man skickade för flera timmar sedan inte blivit bekräftad ännu? Btc är skickade men har inte kommit in på den nya adressen.
Det är inte normalt men det hände för ett tag sedan att nätverket blev spammat med mikrotransaktioner. Kanske samma idag? Jag väntar också på att en transaktion ska bli bekräftad.
Vad jag har läst så råkade Litecoin ut för detta under tidigt stadie och fixade detta genom att just höja transaktionsavgift. Kan vara detta som triggat bla LTC-pumpen senaste dagarna?
Så vi har mycket att tacka för den personen.. vi som har Litecoins fortfarande.. :-) ..Vilket man har om man är en äkta paranoid cryptocyberpunk som tror att att NSA äger bitcoin
Så vi har mycket att tacka för den personen.. vi som har Litecoins fortfarande.. :-) ..Vilket man har om man är en äkta paranoid cryptocyberpunk som tror att att NSA äger bitcoin
Vi dom är lite mer cyberpunk förstår att kryptokonspirationer är för komplexa och utstuderade för att begripa, alltså vill NSA att vi ska tro att de äger bitcoin så att vi istället köper litecoin som de äger.