Citat:
Ursprungligen postat av
dinmammaforever
Har registrerat konto på fybse.se men är trög, hur går jag vidare nu för att få mina bitcoins? Och när jag väl fått bitcoinsen och vill skicka de till en annan adress (typ till konto på ex silkroad eller liknande), hur gör jag då?
Tack på förhand!

Har du löst det?
Annars så sätter du först in pengar till fybse via din bank eller liknande. Sen går du in på handla, sen lägger du in din order. Tex om du har satt in 2000:- så tar du 2000 och delar med den kursen du vill köpa till(med en minräknare). Du får bestämma själv, men då är det ju inte säkert att du får köpa. I skrivade stund ligger kursen på 2930. Så 2000/2930= 0,68259385665529. Detta är antalet bitcoins du får 2000:- till den motsvarande kursen. Sen så skriver du in antal btc i rutan och trycker på köp. Och så fort det ligger en säljade order som matchar din köporder så köper du bitcoins.
Sen om du ska sätta över btc till dig eller någon annan så går du in på "uttag" och går längst ner och skriver in adressen och antal btc du vill skicka. Sen får du mail för att bekräfta order och efter ett tag så kommer btc till den adressen. Tar väl mellan 5-60 min enligt mina erfarenheter.
MEN om du inte har skickat in pengar till fybse från ditt konto så tycker jag du ska kolla in andra sidor. tex bitstamp. Där ligger kursen oftast lite lägre ofta mellan 100-300:- men sen tillkommer det nog lite andra avgifter o så, men tror att det lönar sig att köpa från andra sidor än fybse.