någon som vet nått nytt om btcx? fungerar det som det ska och är det grönt att göra affärer med dom?
Gjorde ett köp igår bara för att det brukar vara snabbaste sättet. Tji fick jag och väntar fortfarande.
Inte kul i dessa tider då man kan få coinsen till allt från 300 till 900 dollar....
Synd att det ska vara så oerhört segt att bli verifierad/ få in cash på alla jävla fittsidor.
Kul att ni indirekt får erfara varför fiatvalutor suger k*k och anledningen till att bitcoin kommer ta över när ni försöker handla med fiat. Med bitcoin som standardvaluta behöver man inte vänta flera dagar på en överföring. Med bitcoin gör man överföringar på 10 min 24/7, om det så är till en bushman i Burkina Faso (ja, även bushmens har mobiltelefoner numera).
Senast redigerad av Tobbesvensson 2013-11-19 kl. 16:49.
Gjorde ett köp igår bara för att det brukar vara snabbaste sättet. Tji fick jag och väntar fortfarande.
Inte kul i dessa tider då man kan få coinsen till allt från 300 till 900 dollar....
Synd att det ska vara så oerhört segt att bli verifierad/ få in cash på alla jävla fittsidor.
ja man vill ju gärna ha dom så fort som möjligt och använda dom så fort som möjligt. men som sagt, i mejlet som dom skickade skrev dom att det kan ta upp till 48 timmar efter dom fått in pengarna. fan va segt alltså. skulle finnas enklare sett tycker man!
När jag ska gå in på bitstamp.net så kommer denna ruta upp:
"
Forbidden (403)
CSRF verification failed. Request aborted.
You are seeing this message because this HTTPS site requires a 'Referer header' to be sent by your Web browser, but none was sent. This header is required for security reasons, to ensure that your browser is not being hijacked by third parties.
If you have configured your browser to disable 'Referer' headers, please re-enable them, at least for this site, or for HTTPS connections, or for 'same-origin' requests"
Hur löser jag detta? Hittar inte "Referer headers" någonstans.
Kul att ni indirekt får erfara varför fiatvalutor suger k*k och anledningen till att bitcoin kommer ta över när ni försöker handla med fiat. Med bitcoin som standardvaluta behöver man inte vänta flera dagar på en överföring. Med bitcoin gör man överföringar på 10 min 24/7, om det så är till en bushman i Burkina Faso (ja, även bushmens har mobiltelefoner numera).
När jag ska gå in på bitstamp.net så kommer denna ruta upp:
"
Forbidden (403)
CSRF verification failed. Request aborted.
You are seeing this message because this HTTPS site requires a 'Referer header' to be sent by your Web browser, but none was sent. This header is required for security reasons, to ensure that your browser is not being hijacked by third parties.
If you have configured your browser to disable 'Referer' headers, please re-enable them, at least for this site, or for HTTPS connections, or for 'same-origin' requests"
Hur löser jag detta? Hittar inte "Referer headers" någonstans.
referer anger vilken sida som ett request kommer ifrån. För att förhindra xxs så måste du ha detta synligt. Enklast om du testar en annan webbläsare bara.
referer anger vilken sida som ett request kommer ifrån. För att förhindra xxs så måste du ha detta synligt. Enklast om du testar en annan webbläsare bara.
Tack för svaret. Redan testat firefox och internet Explorer. Ingen funkar. Kan du förklara hur man ändrar?
Jag har bara tagit några slumpmässiga varor och använt växelkursen från Bitstamp. Helt klart konkurrenskraftiga priser.
Edit: Sidan jag tog Bitcoins växelkurs från uppdaterades inte ordentligt. Jag har ändrat priserna nu och räknat med en växelkurs på 640 USD/BTC från Bitstamp. Nu ser det inte riktigt lika bra ut för BitcoinShop. Det verkar inte längre vara prisvärt att växla till sig coins för att köpa något, dock ett alternativ för de som redan har bitcoins och vill undvika att casha ut.
Senast redigerad av 2_Thumbs_Up 2013-11-19 kl. 17:59.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!