2013-04-10, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Hackat, njae. Men kanske en överbelastningsattack? Varenda sida åkte ju ned ungefär samtidigt.

EXAKT! överbelastningsattack!
det var det jag ville komma fram till, jag är inte så datorinsatt, men insatt i bitcoins, det är jag.
Detta har hänt innan, dom som gjorde överbelastningsattacken blev rika..
varför inte göra om det.. ?!
Citera
2013-04-10, 21:07
Medlem
Etnad11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whockie
För mig är den värd det jag får för den när jag säljer.
Slösa inte tid på någon post i din blogg ingen kommer ta dig på allvar.

Tror inte att det behövs en post på min blogg längre.

BitCoin sköter detta alldeles utmärkt själv.

Funny thing, så fort jag började spy galla så börjar skiten falla, sorry...
Citera
2013-04-10, 21:15
Bannlyst
Är dock fortfarande jävligt skeptisk till era överbelastnings- teorier, tro mig, priset är här för o stanna! Bara att bita i skiten nu, köpte själv 0.35 btcs för 1k innan idag...

FAN
Citera
2013-04-10, 21:16
Medlem
saftad_burks avatar
Lite bittert att värdet i stort sett halverats på bara ett par timmar, men jag har så pass få (bara 1.4 st) att det inte är helt åt skogen. Är för övrigt mer eller mindre övertygad om att det kommer att stiga igen snart. Har ju varit överbelastningsattacker tidigare och det har varit samma sak då. Tror inte det är någon fara. Men tror jag gör mig av med mina så fort de blivit värda lite igen. Känns som om stater, skatteverk, banker osv börjar få nys om det här, och när de börjar sätta käppar i hjulet lär väl värdet sjunka för gott.
Citera
2013-04-10, 21:20
Medlem
http://i.imgur.com/Qr8Bw7H.jpg
Citera
2013-04-10, 21:21
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleDolanPls
Är dock fortfarande jävligt skeptisk till era överbelastnings- teorier, tro mig, priset är här för o stanna! Bara att bita i skiten nu, köpte själv 0.35 btcs för 1k innan idag...

FAN

Kan alla lägga av med "tro mig, det här är slutet", "tro mig, nu smäller det", "tro mig, det här är priset som gäller." Hur fan skulle du eller någon annan kunna veta det? Alla sa "jaha det var det, det här är slutet på bitcoin" när det smällde vid $30 också. Lägg av med era djävla domedagsprofetior. Tekniken är här för att stanna. Tro på tekniken istället för att spekulera i kortsiktiga vinster. Suck.
Citera
2013-04-10, 21:22
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlomKruka
Herre gud!!! Panikartat
Senast redigerad av Metacognition. 2013-04-10 kl. 21:24.
Citera
2013-04-10, 21:24
Medlem
qzectbumo.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlomKruka

Är ju från 8:e?
Citera
2013-04-10, 21:29
Medlem
Urbanfests avatar
Köp på er på kapiton. Det är en överbelastningsattack utan dess like. Kan man komma över bitcoins för 1000 och neråt så är det ett kap. Den kommer återgå till stabila starka nivåer under natten.
Citera
2013-04-10, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urbanfest
Köp på er på kapiton. Det är en överbelastningsattack utan dess like. Kan man komma över bitcoins för 1000 och neråt så är det ett kap. Den kommer återgå till stabila starka nivåer under natten.

När godkäns köpet på kapiton? när man klickar på knappen eller när pengarna landar på kapitons sida efter en bankdag?
Citera
2013-04-10, 21:32
Medlem
Urbanfests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssukram
När godkäns köpet på kapiton? när man klickar på knappen eller när pengarna landar på kapitons sida efter en bankdag?

Hur menar du nu?
Citera
2013-04-10, 21:33
Medlem
nakedjunkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Kan alla lägga av med "tro mig, det här är slutet", "tro mig, nu smäller det", "tro mig, det här är priset som gäller." Hur fan skulle du eller någon annan kunna veta det? Alla sa "jaha det var det, det här är slutet på bitcoin" när det smällde vid $30 också. Lägg av med era djävla domedagsprofetior. Tekniken är här för att stanna. Tro på tekniken istället för att spekulera i kortsiktiga vinster. Suck.

+1.

Fast om det inte vore för den enorma värdeökningen, som jag tror man kan tacka spekulanterna för, så hade bitcoin inte fått lika mycket uppmärksamhet i stor-media. Jag tror att den publiciteten kommer hjälpa bitcoin i längden trots att mycket av det som skrivits varit negativt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in