2013-03-28, 19:39
Medlem
Sockerbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zerook
Någon som kan skriva vilket sida(om det redan är posta) eller förklara i detalj hur,om man nu kan, förvandla BTC till SEK.

https://en.bitcoin.it/wiki/Selling_bitcoins
Citera
2013-03-28, 20:36
Medlem
Nazipolizeis avatar
Tjenaa, har fastnat lite i det här gigantiska projektet aka bitcoins.
Har köpt coins på kapiton, laddat ner en "plånbok" på bitcoin sidan. Och nu då? hur för jag över pengarna till min plånka och hur gör jag för att skicka dem från plånkan till min säljare?
Citera
2013-03-28, 20:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av QueSeraSera
Finns ju en som säljer för 700 kronor där. Men är det smidigt att handla där? Och hur går ett köp till från den sidan? För jag över pengar tills hans bank och sedan så skickar han bitcoinsen till mig när pengarna kommit in?

Finns folk som du kan möta upp i din stad eller i en stad nära dig och göra kontant betalning..
Citera
2013-03-28, 21:28
Medlem
nakedjunkies avatar
Värst vad kursen började dyka nu.. Björnfälla eller den fruktade korrigeringen, vad tror ni?
Citera
2013-03-28, 22:22
Medlem
Playahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nakedjunkie
Värst vad kursen började dyka nu.. Björnfälla eller den fruktade korrigeringen, vad tror ni?

Gissar på att den lär krasha fram till måndag då alla banker har stängt över helgen, hände samma sak förra helgen så passa på att köpa på er när den ligger som lägst för det lär skjuta i höjden igen i nästa vecka!
Citera
2013-03-28, 22:29
Medlem
Nazipolizeis avatar
Nvm. Märkte att de gick att föra över direkt till Silk Road bara. Gjorde ett test på 0.2 för att se om de går igenom. Har inte hänt något på silk accountet än men tar väll lite tid kanske.
Citera
2013-03-28, 22:45
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazipolizei
Nvm. Märkte att de gick att föra över direkt till Silk Road bara. Gjorde ett test på 0.2 för att se om de går igenom. Har inte hänt något på silk accountet än men tar väll lite tid kanske.
24 timmar får du räkna med om du för över från annan sida/plånbok om jag inte missminner mig.
Citera
2013-03-28, 23:48
Medlem
Nazipolizeis avatar
drygt med så långa väntetider, speciellt nu när valutan är så instabil, gått ner nästan 50spänn bara ikväll...
Citera
2013-03-28, 23:54
Medlem
dokoalseleds avatar
Fan jag köpte bitcoins för några hundra kronor och bitcoin har stigit till dubbla värdet sen dess. SR är ju skitdyrt inrikes men det här var väl bra så får jag lite mer för pengarna förhoppningsvis.
Citera
2013-03-29, 00:12
Medlem
nakedjunkies avatar
Citat:

Om du söker efter din SR-plånboks bitcoinadress (alltså den du förde över coins till) på http://blockchain.info så kan du se hur många bekräftelser din överföring har fått. Jag har för mig att det krävs sju eller åtta för att dina coins ska synas på SR.
Citera
2013-03-29, 00:45
Medlem
Nazipolizeis avatar
ah nice tack, precis klart, tog ca 2timmar
Citera
2013-03-29, 01:56
Bannlyst
Citat:
drygt med så långa väntetider, speciellt nu när valutan är så instabil, gått ner nästan 50spänn bara ikväll...

det suger, köpte lite bitcoin igår och fått det nu någon gång när skiten börja sjunka i värde, köpte 0.15 extra om det skulle sjunka men nu har jag inte råd med det jag skulle köpa iaf, får hoppas på att det går uppåt igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in