2021-08-31, 15:46
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Nej startgubbar blir nog samma som vid senaste samlingen, Bilal och Gigovic, frgan r vl vem som spelar som #10 istllet fr Hajal, tror inte p s stora frndringar i startelvan i vrigt.

Mest naturligt borde vl vara som du var inne p tidigare, Isak Jansson. Men det hade inte frvnat mig ifall Poya inte testar att lira med Nygren - Wlemark - Elanga istllet.
Citera
2021-08-31, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Mest naturligt borde vl vara som du var inne p tidigare, Isak Jansson. Men det hade inte frvnat mig ifall Poya inte testar att lira med Nygren - Wlemark - Elanga istllet.

Isak Jansson har vl ocks kastat in handduken nu dock, men ja kan ju bli Wlemark dr ja.
Citera
2021-09-01, 12:31
Medlem
Aimar Sher erstter Finndell.

Det r vl #9 som det inte knns klockrent med, men men

Jag hade helst sett denna startelva tror jag, kanske Sarr(eller Frling?) istllet fr Prica.

Brolin
Holm - Ousou - Tolinsson - Kahl
Hussein - Gigovic
Nygren - Wlemark - Elanga
Prica

Tycker egentligen Nygren r mer spelbegvad och besitter mer playmakerkvaliter n Wlemark men Nygren och Holms samarbete r mycket bra.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2021-09-01 kl. 12:41.
Citera
2021-09-01, 22:04
Citat:
Isak Jansson har vl ocks kastat in handduken nu dock, men ja kan ju bli Wlemark dr ja.

Missat det helt. Bosnien har iaf rkat ut fr tv Covidfall. En spelare och en ledare.
Citera
2021-09-01, 22:13
Medlem
Citat:
Dom tre r vl mer 2-vgsspelare, ngon av Kalmargubbarna eller Wlemark hade nog gjort sig bttre som #10.
Helt rtt, tnker mig mer en klassisk 4-3-3. Men ja, nu nr Finndell lmnar terbud blir det nog rimligare med 4-2-3-1 och Wlemark som 10:a.
Citera
2021-09-02, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaconBacon
Helt rtt, tnker mig mer en klassisk 4-3-3. Men ja, nu nr Finndell lmnar terbud blir det nog rimligare med 4-2-3-1 och Wlemark som 10:a.

Aldrig sett Poya kra 4-3-3, men jag frstr din tanke.

Det han anvnt sig av formationsmssigt r 3-4-3 och d 4-2-3-1. Frsta ssongen med Blvitt var det i stora delar 3-4-3... bland annat s spelade ju t ex SebO ytterforward den ssongen, sedan skolades han om till hgerback ssongen 2019, tror SebO spelat p praktiskt taget alla positioner utom mlvakt och fr det mesta gjort det ganska bra ocks.
Citera
2021-09-03, 11:52
Medlem
Efter en hrlig grdag med vinst mot Spanien s blickar Sverige U21 mot en match mot ett Montenegro som jag dessvrre inte har jttebra koll p. Men vad jag lst s ska vi ha bttre spelare p alla positioner och skulle anfallsspelet fungera lika bra som senaste matchen s ska det inte vara ngra problem att tappa pong mot Montenegro.
Citera
2021-09-03, 11:59
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idkreallyknow
Efter en hrlig grdag med vinst mot Spanien s blickar Sverige U21 mot en match mot ett Montenegro som jag dessvrre inte har jttebra koll p. Men vad jag lst s ska vi ha bttre spelare p alla positioner och skulle anfallsspelet fungera lika bra som senaste matchen s ska det inte vara ngra problem att tappa pong mot Montenegro.

Vi nr allts som bst kryss?
Citera
2021-09-03, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Vi nr allts som bst kryss?

Oj dr blev det lite fel menade sklart att vi inte ska tappa ngra pong.
Citera
2021-09-03, 18:53
Medlem
ackefoleys avatar
Sveriges match snds iaf p Cmore Fotboll ikvll. Personligen ingen kanal jag har tyvrr.
Citera
2021-09-03, 19:32
Medlem
Ska bli kul att se vad Emil Holm kan stadkomma. Synd bara att Vagic fortfarande startar tycker att Sverige har fler n en mittback som r bttre n honom. Tycker han r ganska svajig.
Citera
2021-09-03, 20:00
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ackefoley
Sveriges match snds iaf p Cmore Fotboll ikvll. Personligen ingen kanal jag har tyvrr.
Tid?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in