Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty
Varfr dricka 100mg nr du kunde dra en 100-200 lina ist och knna mer effekt?
Eller r det s potent att det rcker med lite? Vilka droger skulle du kunna sga liknar denna?
6apb vs Meph
6apb vs metyhlone
6apb vs 4 mec
6-apb fungerade likasom Methylone bst oralt. Frskte sjlv att ta en 6-apb pellet nasalt, och fick ingen effekt alls, om det r exakt det samma med 5-apb kan jag inte sga tills jag har testat igen om 2 veckor.
Ruset skulle jag sga liknar Methylone mest, det r soft och kar p lngsamt utan att sl hrt som Meph. Det tar kring 1timma eller lite mera fr att brja, ocks nr jag inte hade kkat ngot p 5-6 timmar.
Methylone gav mig dog hg puls, och gick inte att sova p flera timmar. Det hr hade nstan en opiat effekt i slutet, och jag knde mig hrligt seg. Jag hade lite spnningar i kken, men lngt ifrn hur mycket det knns p m1 eller meph.
Kan inte sga hur det r vs. 4-mec, eftersom jag inte har knd av ngon speciell effekt nr jag testade.
Citat:
Ursprungligen postat av shrimper
detta lter sjukt intressant mste jag sga, finns bara i UK n s lnge va?
Lste om 5-apb p bluelight, och dom flesta har kpt frn UK. Gr skert att kpa frn andra lnder, men tyckte sjlv det kndes mest skert att kpa frn en shop jag knde i frvgen.
Citat:
Ursprungligen postat av Holy-Judgment
Var det ngon speed i ruset? Du sger att du fick hallisar?
Hur jmfr du det mot riktigt tjack tex?
Ingen speed alls, ingen hg puls eller knslan att jag mste rra p mig. Om jag ska jmfra med ngot mste det vara mdma, som p samma stt r jtte soft och lugnt. Men ska inte sga om det r samma mngd eufori, eftersom jag bara har tagit mdma 1 gng.
Fick sm hallisar p andra dosering, inget stort men lite kul eftersom jag aldrig har ftt det frre. Mitt tcken s lite ut som ett ansiktet p en delfin, och brjade rra lite p sig p ngot stt. Nr jag kollade p tv i slutet, var det ocks som mina hgtalare kom nrmare och ljuden brjade att hacka p ngot konstigt stt.