2011-02-10, 09:48
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -8Ball-
Ja, prisen r den vrsta nackdel. Men behver inte 1g eller mera fr en kvll, som man gr med 4-mec. Jag vger kring 90kg och kr ngot typ varandra helg, fr mig var 200mg nstan nog fr 4-5 timmar (300mg hade varit perfekt).

S fast det inte r lika bra som Mdma, och kostar lite extra, inte lika fantastisk som sparken Meph ger (men ganska skert mera hlsosamt) - r det lagligt och kan bestllas hem utan att noja.

Tills det r klassat kommer det iaf bli min nya favorit.

Mm, din recension lter ju onekligen trevlig. nskar bara de kunde skra priset till hlften, jag har lite mer missbruksambitioner n att anvnda nt varannan helg.
Citera
2011-02-10, 11:24
Medlem
-8Ball-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Mm, din recension lter ju onekligen trevlig. nskar bara de kunde skra priset till hlften, jag har lite mer missbruksambitioner n att anvnda nt varannan helg.

Haha - ambitioner r ju bra

Helt enig, tycker ocks det r dyrt, borda inte kosta lika mycket/mera n mdma.

Vore njd om det var 100kr/100mg - sen lite billigare fr 500/1000/5000mg. Men som 6-apb frsker dom pressa prisen helt vansinnigt.
Citera
2011-02-10, 11:49
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Haha - ambitioner r ju bra

Helt enig, tycker ocks det r dyrt, borda inte kosta lika mycket/mera n mdma.

Vore njd om det var 100kr/100mg - sen lite billigare fr 500/1000/5000mg. Men som 6-apb frsker dom pressa prisen helt vansinnigt.

Jo, det dr r fr mycket pengar. Med den potensen skulle man vl kunna ta 6- 700 fr ett g, men 12..njaaah.

Grymt sugen p att prova trots det. Lter ju som bra varaktighet p ruset, det r inte fel
Citera
2011-02-10, 12:29
Medlem
-8Ball-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Jo, det dr r fr mycket pengar. Med den potensen skulle man vl kunna ta 6- 700 fr ett g, men 12..njaaah.

Grymt sugen p att prova trots det. Lter ju som bra varaktighet p ruset, det r inte fel

Ska frska f till lite mera detaljer p ruset imorgon, brjade p en rapport sista gng men glmde sen bort det

Funkade bra ensam vid datorn, fr se hur det r tillsammans med andra och hg musik. Kanske frska sig att dra ut p stan, bara fr att
Citera
2011-02-10, 13:38
Medlem
PenisJuices avatar
Lter bra det

Ikvll blir det desoxypipradrol fr min del. Dr fr man mycket fr pengarna.. Men det blir ju inte alls lika kul som methy t.ex.
Citera
2011-02-14, 22:04
Medlem
AllmntOupptcks avatar
Hmm ska bli intressant att testa detta, bestllde fr ngon dag sen. Ni som testat, innehar det den underbara egenskapen som rent MDMA har, nmligen att det kan vara sjukt jvla nice att bara sitta hemma och chilla med en nra vn och prata, eller blir man energisk och mste rra p sig?
Citera
2011-02-14, 22:41
Medlem
-8Ball-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllmäntOupptäck
Hmm ska bli intressant att testa detta, bestllde fr ngon dag sen. Ni som testat, innehar det den underbara egenskapen som rent MDMA har, nmligen att det kan vara sjukt jvla nice att bara sitta hemma och chilla med en nra vn och prata, eller blir man energisk och mste rra p sig?

Efter att ha testat i helgen med 2 andra, fr jag sga att det faktisk r bst hemma. Jag drog i mig 150mg + 150mg 2 timmar senare, och fick massor med eufori (inte lika mycket som meph). Men ocks jtte mysigt, inte speedad den hr gngen heller. Musik var bra, men bst var det att prata med dom andra.

S fr nog sga, att det hr fr sig sjlv r bst hemma - men kanske det fungerar lika bra med lite amf som mdma gr.

Jag bombade den hr gngen, och unvikade p det stt den hr oroliga knnsla jag fick sista gng. Tyckte ocks det funkade lite bttre, men kanske placebo.
Citera
2011-02-14, 23:13
Medlem
AllmntOupptcks avatar
Citat:
Efter att ha testat i helgen med 2 andra, fr jag sga att det faktisk r bst hemma. Jag drog i mig 150mg + 150mg 2 timmar senare, och fick massor med eufori (inte lika mycket som meph). Men ocks jtte mysigt, inte speedad den hr gngen heller. Musik var bra, men bst var det att prata med dom andra.

S fr nog sga, att det hr fr sig sjlv r bst hemma - men kanske det fungerar lika bra med lite amf som mdma gr.

Jag bombade den hr gngen, och unvikade p det stt den hr oroliga knnsla jag fick sista gng. Tyckte ocks det funkade lite bttre, men kanske placebo.

Jvlar i helvete vad drogen r dyr om det krvs sdana mngder, har sett mnniskor som klagat p priset men detta var ju ganska extremt. Vilken av de officiella bestllde du ifrn, den som har benzofury i namnet? Fr man ocks frga om du har ngon tolerans eller r "storbyggd" och drfr behvde strre dos?
Citera
2011-02-15, 09:45
Medlem
-8Ball-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllmäntOupptäck
Jvlar i helvete vad drogen r dyr om det krvs sdana mngder, har sett mnniskor som klagat p priset men detta var ju ganska extremt. Vilken av de officiella bestllde du ifrn, den som har benzofury i namnet? Fr man ocks frga om du har ngon tolerans eller r "storbyggd" och drfr behvde strre dos?

Ja exakt den shop.

Har nog lite tolerans, har krt varje eller varandra vecka i ganska lngt tid med olika droger. r inte heller liten, vger kring 90kg med fett procent kring 15.

Kommer testa om det fungerar lika bra med amf som mdma gr, men kommer bli om ngra veckor.

Men helt enig, det r ganska dyrt just nu.
Citera
2011-02-17, 15:56
Medlem
svalde 100mg 5-apb tidigare idag och nu har jag krt ~30mg MXE IM.

jvligt nice blandning!

bra synergi, helt enkelt!

ska vl rka lite jwh-018 p detta senare ikvll.

vad tror ni om att slnga i sig en 30mg 4-aco-dmt p detta?

edit: 400 inlgg, yay! om det nu ska va bra fr ntt
Senast redigerad av chrissepisse 2011-02-17 kl. 16:17.
Citera
2011-02-18, 12:09
Medlem
narutos avatar
Fick hem 200mg 5-APB frn buckledbonzi hromdagen.

Blir nog en test i helgen, terkommer!
Citera
2011-02-18, 12:26
Medlem
-8Ball-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naruto
Fick hem 200mg 5-APB frn buckledbonzi hromdagen.

Blir nog en test i helgen, terkommer!

Kom ihg att det tar kring 1-1.5 timma fr att funka (om du bombar/lsar upp i vtska).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in