2012-04-24, 00:13
Medlem
UKCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Hur gick det? För mig kan de stora pupillrena ligga kvar säkert 14-15 timmar efter sista påfyllningen!

Håller med fullständigt. Pupillerna är stora i minst 12-13 timmar. Jag upplever också att ruset är extremt långt. Bra mycket längre än jag upplevt på någon annan drog (på gott och ont). Om jag droppar två pellets kl 18 så är jag påverkad till typ 03.00. Sista två timmarna är så klart lite av after glow-karaktär, men det är ändå så pass att jag inte skulle kunna gå och lägga mig för att allt annat känns "mycket mer intressant och roligt".

Vid 05.00-tiden inser man att det är totalt värdelöst att ha suttit och lagt pussel i tre timmar, trots att det kändes "helt rätt" innan.

Jag är iofs mest erfaren med 6-APB, men de gånger jag testade 5an har jag inte märkt någon större skillnad mellan de två.
Citera
2012-04-24, 11:35
Medlem
OriginalHunters avatar
Mina beställda grejer kom till postens utrikesterminal för sortering på lördag 21 april. Fortfarande är det statusen. Är jag rökt?
Citera
2012-04-24, 11:40
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OriginalHunter
Mina beställda grejer kom till postens utrikesterminal för sortering på lördag 21 april. Fortfarande är det statusen. Är jag rökt?
Edit: fel.
Citera
2012-04-24, 11:57
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:

Förmodligen, ja. Pisstull.
Citera
2012-04-24, 12:00
Medlem
OriginalHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Förmodligen, ja. Pisstull.

Skithåla. En rejäl jävla mängd också. Men what to do, får vänta på reship och hålla tre tummar nästa gång.
Citera
2012-04-24, 12:21
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Skithåla. En rejäl jävla mängd också. Men what to do, får vänta på reship och hålla tre tummar nästa gång.

Vet inte, men det känns som om de kommer hålla ett extra öga på utrikesförsändelser till dig framöver.

Big brother - inte bara på TV!
Citera
2012-04-24, 12:38
Medlem
OriginalHunters avatar
Nu får ni koppla på flashbackraketerna, och ge er åsikt om mitt förslag.

Som jag skrev tidigare, min ganska stora försändelse från BB verkar blitt haffad i tullen. Visst, jag kan sitta i 21 dagar och antagligen se en reship möta samma öde.

Men, jag ska till Grekland om några veckor, och blir där ett par månader. Min tanke är att be BB skicka reshipen dit, till min hoteladress.

Vad tror ni? Har en vag känsla av att ett paket mellan Spanien och Grekland bör kunna hitta rätt.
Citera
2012-04-24, 12:50
Medlem
psykadelikatessens avatar
Citat:

Citat:
Nu får ni koppla på flashbackraketerna, och ge er åsikt om mitt förslag.

Som jag skrev tidigare, min ganska stora försändelse från BB verkar blitt haffad i tullen. Visst, jag kan sitta i 21 dagar och antagligen se en reship möta samma öde.

Men, jag ska till Grekland om några veckor, och blir där ett par månader. Min tanke är att be BB skicka reshipen dit, till min hoteladress.

Vad tror ni? Har en vag känsla av att ett paket mellan Spanien och Grekland bör kunna hitta rätt.
Jag skulle vänta ett par dagar till innan jag förlorar hoppet,
det kom ju in till utrikesterminalen under helgen, och under helgen händer ju inte särskilt mycket hos posten,

förra gången jag trodde mitt paket fastnat så var jag i samma läge, fast min hamnade hos tullen på fredagen, låg där till tisdagen, sen fick jag hem grejerna

Posten är inte alltid supereffektiv

Gällande frågan om att få det skickat till Grekland istället;
Om du inte hinner få det till Sverige innan du åker så är det väl det bästa alternativet?
Citera
2012-04-24, 12:53
Medlem
OriginalHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykadelikatessen
Jag skulle vänta ett par dagar till innan jag förlorar hoppet,
det kom ju in till utrikesterminalen under helgen, och under helgen händer ju inte särskilt mycket hos posten,

förra gången jag trodde mitt paket fastnat så var jag i samma läge, fast min hamnade hos tullen på fredagen, låg där till tisdagen, sen fick jag hem grejerna

Posten är inte alltid supereffektiv

Gällande frågan om att få det skickat till Grekland istället;
Om du inte hinner få det till Sverige innan du åker så är det väl det bästa alternativet?

Okej, hoppet är det sista som överger oss pundare.

Skiter det sig trots allt, så blir det nog Grekland. Måste bara kolla upp 100% att det är lagligt där med, jag vill inte ha två håriga greksnutar som tar turer i anus på mig om det oväntat visar sig att jag försökt skaffa mig olagliga substanser!
Citera
2012-04-24, 14:52
Medlem
Citat:
Okej, hoppet är det sista som överger oss pundare.

Skiter det sig trots allt, så blir det nog Grekland. Måste bara kolla upp 100% att det är lagligt där med, jag vill inte ha två håriga greksnutar som tar turer i anus på mig om det oväntat visar sig att jag försökt skaffa mig olagliga substanser!
Det gör du rätt i,
satt själv nyligen och kollade upp dess legala status i Estland och Lettland, vill ju inte åka dit för smuggling,
var beredd på att du kanske får leta efter informationen ett tag dock,
effektivaste sättet var att först söka på ord som narkotika, klassning och dylikt, tills du hittar vilken 'förordning' det är du söker och vad det kallas på språket,
sen söker du på det och letar upp det senast uppdaterade lagdokumentet om saken.

Tog 2-3 timmar för mig att hitta det för Estland... sen upptäckte jag att det är Lettland jag ska till -.-'
Citera
2012-04-24, 14:56
Medlem
OriginalHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykadelikatessen
Det gör du rätt i,
satt själv nyligen och kollade upp dess legala status i Estland och Lettland, vill ju inte åka dit för smuggling,
var beredd på att du kanske får leta efter informationen ett tag dock,
effektivaste sättet var att först söka på ord som narkotika, klassning och dylikt, tills du hittar vilken 'förordning' det är du söker och vad det kallas på språket,
sen söker du på det och letar upp det senast uppdaterade lagdokumentet om saken.

Tog 2-3 timmar för mig att hitta det för Estland... sen upptäckte jag att det är Lettland jag ska till -.-'

Fy fan, blir ett björnjobb. Dock mailat diverse RC-sidor och frågat. Fått svaret "Ja, det är lagligt" av de flesta, men någon återförsäljare bad mig dubbelkolla.
Citera
2012-04-24, 14:58
Medlem
Citat:
Fy fan, blir ett björnjobb. Dock mailat diverse RC-sidor och frågat. Fått svaret "Ja, det är lagligt" av de flesta, men någon återförsäljare bad mig dubbelkolla.
Jag gjorde samma sak,
fick bara svaret att 'vi antar det, vi skickar dit iallafall, men du kanske borde dubbelkolla'

Kan du grekiska och kan klura ut vilken myndighet som har hand om sådana frågor så kanske det går fortare dock

lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in