2006-09-07, 18:17
Moderator
Sun Rulers avatar
Sov så lite som möjligt, det minskar kroppens motståndskraft.
Citera
2006-09-07, 19:29
Medlem
IMPlicits avatar
Vad fan! Det är väl bara att du sover naken ute i skogen en natt. Det borde göra dig tillräckligt nedfrusen för att få feber.

Får du förresten in bensin i lungorna får du med största sannolikhet lunginflammation. Ger det feber?
Citera
2006-09-07, 19:37
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMPlicit
Vad fan! Det är väl bara att du sover naken ute i skogen en natt. Det borde göra dig tillräckligt nedfrusen för att få feber.

Får du förresten in bensin i lungorna får du med största sannolikhet lunginflammation. Ger det feber?

Kemisk lunginflammation är nog inte så hälsosamt. Får ett barn sådan krävs läkarvård direkt, hur vuxna klarar sig vet jag inte, men troligen är det akuten som gäller även där.
Citera
2006-09-07, 19:39
Medlem
Marulks avatar
Äter man mycket lakrits får man feber.

Annars kan du alltid föra in en värmestav i röven och be dom ta tempen där istället.
Citera
2006-09-07, 19:44
Medlem
Bloodhounds avatar
En annan intressant sak att gära är gå till järnaffären och skaffa lite zink, tex. förzinkad splik. Därefter skrapar du av zinket som du värmer på som fan med och andas in ångorna. Du kommer nu snart få zinkfrossa, ett ofarligt men förbannat obehagligt tillstånd som håller i sig i 2-3 dar. Tillståndet är jävligt likt det med influensa.

Annars rekommenderar jag att köpa muskotnötter, som du krossar och äter upp. Du kommer att må skitdåligt.
Citera
2006-09-07, 19:51
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodhound
En annan intressant sak att gära är gå till järnaffären och skaffa lite zink, tex. förzinkad splik. Därefter skrapar du av zinket som du värmer på som fan med och andas in ångorna.

Det räcker med att svetsa/värma på en galvad plåt.
Citera
2006-09-07, 19:53
Medlem
Bloodhounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Det räcker med att svetsa/värma på en galvad plåt.

Jo, men det är lättare att få tag på förzinkad splik. Vet inte hur mkt det behövdes heller så jag tyckte det smartaste var att skrapa av skiten. Menmen, svetsa en galvaniserad plåt funkar också.
Citera
2006-09-07, 20:23
Medlem
Fiamedknuffs avatar
Finns det inte kräkframkallande medel på apoteket? Har för mig att jag har hört det. För att få rejäl diarré så funkar ett stor dos laxeringsmedel bra.
Citera
2006-09-07, 20:36
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
Håller med, både bensin och tandkräm LÅTER som ett dåligt skämt.

Man kanske kan snorta skiten?

http://img304.imageshack.us/img304/5376/colgateag6.jpg
Citera
2006-09-08, 11:02
Medlem
glyos avatar
Eftersom vi hela tiden har bakterier och virus på och i oss så borde det bara vara att göra ditt immunförsvar försvagat. Jag skulle råda dig till att duscha kallt sen lägga dig med blött hår och blöt kropp i drag. Detta lär göra dig tillräckligt svag för att något ska hända
Citera
2006-09-08, 11:34
Medlem
NedMedAllts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glyo
Eftersom vi hela tiden har bakterier och virus på och i oss så borde det bara vara att göra ditt immunförsvar försvagat. Jag skulle råda dig till att duscha kallt sen lägga dig med blött hår och blöt kropp i drag. Detta lär göra dig tillräckligt svag för att något ska hända
Eller så händer enbart nackspärr.
Ett inte altför imponerande sjukdomstillstånd.
Citera
2006-09-08, 12:59
Medlem
Vaför vill du framkalla feber? Det är väl inte roligt att va så sjuk,kan du inte bara ringa jobbet och säga att du är sjuk- och sedan gå ut och hitta på något kul? Då får du ju ut något kul av dagen och slipper ligga i sängen och spy.
Men du kanske vill att folk ska tycka synd om dig?
Är du allergisk mot något tex mjölk drick mycket mjölk -då får jag åtminstone feber, ta för mycket hostmedicin -cocilana och du kommer garanterat att bli liggande i 2 dygn och kräkas- det har jag gjort av misstag vid 3 tillfällen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in