2006-09-07, 15:56
Medlem
TSs avatar
Du kanske kan hitta något i den här tråden.

http://www.flashback.org/showthread.php?t=297017
Citera
2006-09-07, 16:00
Medlem
Bloodhounds avatar
Slicka på offentliga toaletter, kan jag garantera att du inte mår så bra efteråt. Även dörrhantag och tangentbort i offentliga miljöer är riktiga bakteriehärdar.

Om du är riktigt seriös så skadar du dig på allvar, typ blir påkörd av en bil eller nåt.

Edit, Ett idiotsäkert sätt är att leta upp ett bestånd av jättebjörnlokor och chilla under dom i några timmar när det är sol ute. Detta kommer framkalla symtom som är väldigt lika influensa, sitter dock inte i längre än två dar.
Citera
2006-09-07, 16:06
Medlem
spatrics avatar
Jag har hört att man får feber ifall man äter en tub med tandkräm.. Vet inte ifall det stämmer, men kanske
Citera
2006-09-07, 16:06
Medlem
Drick 4 cl bensin......vänta 20 min......du kommer att spy som en kalv och ha 39 graders feber som ett brev på posten....fråga är om det är värt det hela.
Citera
2006-09-07, 16:11
Medlem
FlyingDutchMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spatric
Jag har hört att man får feber ifall man äter en tub med tandkräm.. Vet inte ifall det stämmer, men kanske

Du driver med mig eller hur? Asså fyfan vad kul. Verkligen. Jag försöker göra allt för att inte totalt knulla upp mitt liv... Jag skall typ stanna hemifrån i 2 dagar, sen vill jag koma hem med värsta febern. DU FÖRESLÅR tandkräm?
Asså vart har du hört det?

Och BENSIN? asså det skulle ju vara direkt livsfarligt att dricka det lr hur?
Och JA, man spyr av bensin. förmodligen innan flaskan lämnat munnen...

Några seriösa, smarta människor därute?
Citera
2006-09-07, 16:13
Medlem
Äta tandkräm funkar, vet inte varför. Ger feber i några timmar. Du måste äta ganska mycket, en halv tub eller så. Det är ganska svårt att få i sig så mycket. Så gör folk i lumpen om de lata sig i nån dag.

Kräkningar kan du fejka, spring in på toa själv och kör fingrarna i halsen, sällan nån som följer med en in på dass. Det räcker med att kräkljuden hörs ut, alla känner igen dem.
Citera
2006-09-07, 16:22
Bannlyst
Tandkräm funkar.

Så, tandkräm och hundbajs då, och kanske lite ketchup för smakens skull?
Citera
2006-09-07, 16:24
Medlem
FlyingDutchMans avatar
hmm stod visst på apotekets hemsida! aha..detta skall prövas... men..vilken tandkräm är bäst? nån lumpare som vet. SRY för att jag brusade upp tidigare. det verkade så urbota dumt. men jag lär sällan dricka bensin dock
Citera
2006-09-07, 16:40
Medlem
FlyingDutchMans avatar
Läste runt lite på internet. Fick reda på att bensin med socker användes av soldater under andravärldskriget. Jag trodde ni drev med mej och min olycka, tack för att ni inte gjorde det, förlåt för att jag sa det.

Så, på ngt forum var det nån som hade testat tandkrämen Vademecum. nån som vet om den säljs i stockholmstrakten? Så om jag skulle käka en halvtub tandkräm, starkaste jag kan hitta, typ pepsodent om inte Vademecum finns, kommer jag bara att spy då? Nån här som testat detta trick och kan dela med sig av sina erfarenheter så blir jag tacksam!
Citera
2006-09-07, 16:53
Medlem
spatrics avatar
Trodde du att man skulle kunna få feber genom att avnjuta en filé mignon på någon tropisk ö eller?

Bensin vetifan om jag hade vågat prova.. Det är ju ganska uttorkande
Citera
2006-09-07, 16:57
Medlem
SinCitys avatar
Injecera koksalt/vatten filtrerat genom lite taskig bomull så du får "cotton fever", vet inte om det är så hälsosamt dock...
Citera
2006-09-07, 18:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingDutchMan
Läste runt lite på internet. Fick reda på att bensin med socker användes av soldater under andravärldskriget. Jag trodde ni drev med mej och min olycka, tack för att ni inte gjorde det, förlåt för att jag sa det.

Håller med, både bensin och tandkräm LÅTER som ett dåligt skämt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in