Det jag inte förstått är att, är det en vanlig stor släkt som givetvis försvarar sig om någon av deras medlemmar blir hotade/skadade mm. Eller är de kriminella?
Edit: Aldrig hört tidigare att libaneser eller araber heter Khan, därför jag undrade. Vet förövrigt att ett jätte stort namn i Pakistan och bland indiska muslimer också.
Alikhan är utan tvekan en av de mäktigaste familjerna i Sverige. De har band till de flesta gängen.
Precis som det stod i artikeln, när en av familjemedlemmarna blev knivhuggen så kom Naserligans (Albanligan) ledare + flera andra representanter från olika gäng.
Men det var riktigt äckligt av Alikhan att mörda en oskyldig.
Fick de tag på den rätta sen?
Ja de finns i vännerna, de finns överallt.
Aha, Taha mm. De är tunga, men ingenting mot Alikhan. Men Aha och company är även vän med familjen.
Alikhan är värre än sina släktingar Fakhro.
Alikhan har också bra kontakt med strikta muslimer då en av familjens farsor är imam.
När jag var yngre så satt jag med en kille och hans på kusiner med detta namn på hem utanför gbg störiga jävlar mins jag. Den ene av dom satte sig och sket på golvet precis när han skulle muckka som en lite by by present åt personalen att städa upp
Senast redigerad av sickside 2011-02-04 kl. 14:15.
Nej, det säger faktiskt inte ett skit om den religionen. Men det säger kanske något om att de är extremister(jag vet inte?). Men religionen har inte ett skit med familjen att göra.
Hej!
Vad vet ni om denna familjen? Jag har hört mycket om dem.
B.la. så sköt de ihjäl en oskyldig människa en gång.
Är inte vissa av denna familjen med i vännerna? Alltså de som sköt bort X-team/Bandidos från göteborg.
Mvh
Var det inte så att många olika grupperingar hjälpte till att skjuta bort X-team/bandidos från Göteborg för några år sedan?. Rätta mig gärna om jag har fel?.
Var det inte så att många olika grupperingar hjälpte till att skjuta bort X-team/bandidos från Göteborg för några år sedan?. Rätta mig gärna om jag har fel?.
Ja en liten liten rättelse då. BMC har 2 avdelningar i Göteborg så bortskjutna är dom ju inte riktigt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!