2013-05-23, 01:25
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Skulle det vara ett svensk gäng istället så hade de skitit på sig. Så nej, alla är inte lika. Tror inte somalierna backar.

Negrer kan inte slåss. Inte heller araber. De bara låtsas, precis som svensken. Ta med en Ryss i fighten och då jävlar.
Citera
2013-05-23, 03:30
Medlem
[quote=xtroverto]Skulle det vara ett svensk gäng istället så hade de skitit på sig. Så nej, alla är inte lika. Tror inte somalierna backar.[/QUOTE

Dra inte svennar över en kam... Tror du själv att det verkar vara just en viss herre som folk är beredda att backa som backade upp svensken? glöm och dröm det handlar om helt andra saker och något "krig" kommer det aldrig att bli...
Citera
2013-05-24, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FromHell
AK är sunni, dom ogillar wahbism. Sluta säga att en somali hjälpte en svensk för så var det inte. Det som hände var att en somali tjuvade svenskens mobil när den låg på marken. När dom andra påpekade detta så började bråket där 2-3 somalier fick åka ambulans.

Alikhan är SHIA din jävla clown! De stödjer Hizbollah men inte sunniter i FSA eller resten av sunni-världen.
Citera
2013-05-24, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samiska
Dra inte svennar över en kam... Tror du själv att det verkar vara just en viss herre som folk är beredda att backa som backade upp svensken? glöm och dröm det handlar om helt andra saker och något "krig" kommer det aldrig att bli...
Vad det än kommer bli så backar inte somalierna. De har som jag sa varit inblandade i stora bråk med andra stora släkter, och de vek inte ner sig. De ger upp när de inte kan andras mer, då ger de sig. Men så länge de kan andas kommer de kämpa. Jag måste säga att somalier är väldigt speciella, de är ofta inte stora, smala och spensligt byggda. Men de slåss ta mig fan som få.

Sedan finns det mycket som kanske inte är så positivt med somalier, som svårt för integration, etc, men just den biten att de håller ihop och slåss mot den som slåss mot dem, det är något som är sant.
Citera
2013-05-25, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
de är ofta inte stora, smala och spensligt byggda. Men de slåss ta mig fan som få.

men just den biten att de håller ihop och slåss mot den som slåss mot dem, det är något som är sant.
De farliga med dom är som du säger att de håller ihop tight och inte ger sig men de kan ju inte slåss bra som t ex som tränat lite kampsport kan men de är nog beredda att använda påkar, knivar mm vilket gör dom farliga. Tror dock inte Ali-Khan är rädda för somalierna
Citera
2013-05-25, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
De farliga med dom är som du säger att de håller ihop tight och inte ger sig men de kan ju inte slåss bra som t ex som tränat lite kampsport kan men de är nog beredda att använda påkar, knivar mm vilket gör dom farliga. Tror dock inte Ali-Khan är rädda för somalierna
De som har tränat kampsport har teknikerna och den typen av erfarenhet, dessa har ett hjärta som en oxe, trots sina gängliga kropp. De slåss som djur gör, där allt är tillåtet.

Klart att inte AK är rädda, men det är inte somalierna heller.
Citera
2013-05-26, 10:13
Medlem
Om jag ska gissa på en "segrare" här så blir det ändå Khan. De är kriminella, slagits förut och säkert tränat kampsport någon gång, kan ordna fram vapen etc. Somalier som ligger och slötuggar khat hela dagarna kommer får det tufft tror jag
Citera
2013-05-26, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Om jag ska gissa på en "segrare" här så blir det ändå Khan. De är kriminella, slagits förut och säkert tränat kampsport någon gång, kan ordna fram vapen etc. Somalier som ligger och slötuggar khat hela dagarna kommer får det tufft tror jag
Som om majoriteten av AK har tränat kampsport

EDIT: Sedan kan det ju vara bra att veta att khat är som tjack, så de blir knappast slöa av det.
Senast redigerad av xtroverto 2013-05-26 kl. 11:07.
Citera
2013-05-27, 12:42
Medlem
masterior26s avatar
vet nån vilka det är från släkten som bråkar med somalierna i hammarkullen? kan tänka mig att det är dom yngre alikhan som bor i hammarkullen för dom bråkar ju med alla och rånar folk på mobiler. men självklart har dom ett står porblem med många somalier i hammarkulle så klommer ju vänner till familjen och släktingar hjälpa till och jag känner en del av dom och dom backar inte för någon. Det är ju bara att se när A i angered slog ner en xteam medlem med en teleskopbaton,
Citera
2013-05-27, 14:12
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
vet nån vilka det är från släkten som bråkar med somalierna i hammarkullen? kan tänka mig att det är dom yngre alikhan som bor i hammarkullen för dom bråkar ju med alla och rånar folk på mobiler. men självklart har dom ett står porblem med många somalier i hammarkulle så klommer ju vänner till familjen och släktingar hjälpa till och jag känner en del av dom och dom backar inte för någon. Det är ju bara att se när A i angered slog ner en xteam medlem med en teleskopbaton,

och efter det så ringde bandidos upp alikhan och bad om ursäkt och det visar ju vilken respekt alikhan har bland göteborgs gäng, så det är inte vem som helst som skulle våga ge sig på dom.
Citera
2013-05-27, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
och efter det så ringde bandidos upp alikhan och bad om ursäkt och det visar ju vilken respekt alikhan har bland göteborgs gäng, så det är inte vem som helst som skulle våga ge sig på dom.

Dra hela historien om du e snäll.

Du glömde att X killen slog av batongen i skallen på honom framför hans mamma som fick se allt
dåligt gjort av X killen som tog det framför familjen. Men X killen åkte i backen efter blå slagen.
Det var därför Bandidos bad om ursäkt och X killen fick skit så gick det till min unge man.
Citera
2013-05-27, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Dra hela historien om du e snäll.

Du glömde att X killen slog av batongen i skallen på honom framför hans mamma som fick se allt
dåligt gjort av X killen som tog det framför familjen. Men X killen åkte i backen efter blå slagen.
Det var därför Bandidos bad om ursäkt och X killen fick skit så gick det till min unge man.
Du skriver lite rörigt så jag förstår inte mycket men det är kanske meningen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in