2011-02-02, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gardemon
Jag har inget emot invandrare heller utan tillhör dom som vill ha fri invandring till sverige, men ville försöka få en rekation från dig på vad som ör ok så kalla mig inte rasist !

Tanken med det jag skrev var att försöka få reda på vad du tycker är ok. att det sitter flashbackare här som aldrig får fitta och som är deras högsta önskedröm att en tjej skulle ta deras hand och stoppa ner i deras trosa så att dom för första gången får känna på en fitta visste jag och därför tog jag inte med det som exempel.

Men frågan är fortfarande hur kan man tycka att det är ok att någpn tar din hand och stoppar ner i sina kalsonger ? Eller gäller det bara att det är ok att en kille stoppar ner en tjejs hand i sina kalsonger men inte att en kille tar en annan killes hand som din t.ex och stoppar ner i sina kalsonger ?

Vi kan säga att de killen som gör det är 2 meter och 100+ kg och du är 1,50 och 60 kg, du skulle inte klara av att slå honom, skulle du inte anmäla honom utan tycka att det var ok bara ?

Om det är Moneybrother så visar det bara ännu en gång att vem som helst kan stå bakom sexbrottslighet eller ofredande.

Kallade dig inte rasist, sa bara att du var en potentionell rasist i mina ögon, men if you say so..
Vad som är ok eller inte beror helt på omständigheterna, men just detta fallet tycker jag fortfarande inte är stort nog för att "väcka åtal" så att säga, tycker det är larvigt.
Bruden lever, hon har inte gått igenom någon typ av trauma, deal with it.

Hade matat än om det var en 2 meters biff på 100+kg, att någon är stor betyder oftast bara att dom får mer ont(jo, det är sant) och att dom är sega i sina rörelser.
Gäller bara att vara snabb och smidig ffs så kan man ta ner vem man vill
Jag har sagt mitt så tycker inte riktigt vi har något mer att diskutera.

Och för sista gången : JAG TYCKER INTE DET ÄR OK! Menar bara på att det är larvigt att folk gör så stor sak av sånt här! är förövrigt inte intresserad av kändisskvaller överhuvudtaget så lämnar nu tråden.
Senast redigerad av HugeSackOfNachos 2011-02-02 kl. 14:18.
Citera
2011-02-02, 14:15
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av $Paladin$
Klappat och klart...

Även om Håkan Hellström brukade klämma krogtjejer på brösten innan blev känd, så borde han vara försiktigare nu när han ögonen på sig. Det rör sig nog om en nykändis istället.
Citera
2011-02-02, 14:31
Medlem
Erosenins avatar
Kan de va Knugen?
Senast redigerad av Erosenin 2011-02-02 kl. 14:34. Anledning: zz
Citera
2011-02-02, 14:40
Bannlyst
Fy fan vilket jävla skitställe Debaser är. Samlingsplats för allsköns vänsterfolk och annat patrask!
Har svårt att tänka mig att det kan vara Moneybrother.
Känner honom ganska väl gymmet (ja han tränar faktiskt även om man inte kan tro det) och han verkar inte vara den typen.
Man kunde iofs inte tro att DiLeva eller Papa Dee var sådana ärkesvin.

Han brukar visserligen inte hänga på Debaser men det ska bli intressant att se vem det är.

.
Citera
2011-02-02, 14:41
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clipper
Magnus Betnér?

Han är visserligen känd för att ha dålig impulskontroll, men det kan lika gärna vara idolvinnaren Jay Smith - han som fick villkorligt för narkotikabrott under tävlingens gång.
Citera
2011-02-02, 14:49
Medlem
pimpchimps avatar
Jag skulle tippa på Dulee Johnson ....igen
Citera
2011-02-02, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pimpchimp
Jag skulle tippa på Dulee Johnson ....igen

Det är INTE Dulee Johnson!
Citera
2011-02-02, 15:01
Medlem
Ingetinternets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskom
Basshunter?

Första jag tänkte på xD
Citera
2011-02-02, 15:02
Medlem
hazens avatar
sjukt oskönt gjort av den det nu var.

Men ja, debaserfolk har man ju skrattat åt sedan länge.
Citera
2011-02-02, 15:02
Bannlyst
Det är "Pengabrodern" enligt en säker källa. Men det var mer en fyllegrej än ett sexuellt övergrepp enligt samma källa. Läs AB-texten riktigt jävla kritiskt och låt varningsklockorna ringa!!!!!!!
Citera
2011-02-02, 15:31
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealBad
Det är "Pengabrodern" enligt en säker källa. Men det var mer en fyllegrej än ett sexuellt övergrepp enligt samma källa. Läs AB-texten riktigt jävla kritiskt och låt varningsklockorna ringa!!!!!!!

Enligt hans kalender på hemsidan befinner sig Moneybrother i USA sedan årsskiftet. http://www.moneybrother.net/

Men han kanske flygpendlar ?
Citera
2011-02-02, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Enligt hans kalender på hemsidan befinner sig Moneybrother i USA sedan årsskiftet. http://www.moneybrother.net/

Men han kanske flygpendlar ?
Men det står ju i artikeln att det hände den 27 november.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in