Citat:
Ursprungligen postat av Gardemon
Jag har inget emot invandrare heller utan tillhör dom som vill ha fri invandring till sverige, men ville försöka få en rekation från dig på vad som ör ok så kalla mig inte rasist !
Tanken med det jag skrev var att försöka få reda på vad du tycker är ok. att det sitter flashbackare här som aldrig får fitta och som är deras högsta önskedröm att en tjej skulle ta deras hand och stoppa ner i deras trosa så att dom för första gången får känna på en fitta visste jag och därför tog jag inte med det som exempel.
Men frågan är fortfarande hur kan man tycka att det är ok att någpn tar din hand och stoppar ner i sina kalsonger ? Eller gäller det bara att det är ok att en kille stoppar ner en tjejs hand i sina kalsonger men inte att en kille tar en annan killes hand som din t.ex och stoppar ner i sina kalsonger ?
Vi kan säga att de killen som gör det är 2 meter och 100+ kg och du är 1,50 och 60 kg, du skulle inte klara av att slå honom, skulle du inte anmäla honom utan tycka att det var ok bara ?
Om det är Moneybrother så visar det bara ännu en gång att vem som helst kan stå bakom sexbrottslighet eller ofredande.
Kallade dig inte rasist, sa bara att du var en potentionell rasist i mina ögon, men if you say so..
Vad som är ok eller inte beror helt på omständigheterna, men just detta fallet tycker jag fortfarande inte är stort nog för att "väcka åtal" så att säga, tycker det är larvigt.
Bruden lever, hon har inte gått igenom någon typ av trauma, deal with it.
Hade matat än om det var en 2 meters biff på 100+kg, att någon är stor betyder oftast bara att dom får mer ont(jo, det är sant) och att dom är sega i sina rörelser.
Gäller bara att vara snabb och smidig ffs så kan man ta ner vem man vill
Jag har sagt mitt så tycker inte riktigt vi har något mer att diskutera.
Och för sista gången : JAG TYCKER INTE DET ÄR OK! Menar bara på att det är larvigt att folk gör så stor sak av sånt här! är förövrigt inte intresserad av kändisskvaller överhuvudtaget så lämnar nu tråden.