Flashback bygger pepparkakshus!
2011-02-02, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugeSackOfNachos
Lever i en mer fri och öppen värld än du, Hade en dude(oavsett hudfärg, din potentionella rasistjävel) gjort det på mig hade jag klappat på honom, men inte anmält.
Hade en brud gjort det(om jag var singel) hade jag bara gillat det. Unless she was fat.
då hade jag farit hem och duschat och kännt mig smutsig ett tag. Men hade ändå inte anmält det.
Du måste ha me dig mormor när du går över vägen va ? hålla handen lite ? din mes..

Jag har inget emot invandrare heller utan tillhör dom som vill ha fri invandring till sverige, men ville försöka få en rekation från dig på vad som ör ok så kalla mig inte rasist !

Tanken med det jag skrev var att försöka få reda på vad du tycker är ok. att det sitter flashbackare här som aldrig får fitta och som är deras högsta önskedröm att en tjej skulle ta deras hand och stoppa ner i deras trosa så att dom för första gången får känna på en fitta visste jag och därför tog jag inte med det som exempel.

Men frågan är fortfarande hur kan man tycka att det är ok att någpn tar din hand och stoppar ner i sina kalsonger ? Eller gäller det bara att det är ok att en kille stoppar ner en tjejs hand i sina kalsonger men inte att en kille tar en annan killes hand som din t.ex och stoppar ner i sina kalsonger ?

Vi kan säga att de killen som gör det är 2 meter och 100+ kg och du är 1,50 och 60 kg, du skulle inte klara av att slå honom, skulle du inte anmäla honom utan tycka att det var ok bara ?

Om det är Moneybrother så visar det bara ännu en gång att vem som helst kan stå bakom sexbrottslighet eller ofredande.
Senast redigerad av Gardemon 2011-02-02 kl. 11:47.
Citera
2011-02-02, 11:42
Medlem
InspiredWireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basfiol
Penga-brorsan kan jag intyga är ingen helylle kille, spelade i en halvstor stad i Sverige för någon sommar sen. En polare såg han efter spelningen och gick fram och tog en cigg med honom varpå han lånade "brorsans" hatt (inte sprang iväg med den utan bara satt på sig den). Detta uppskattades inte utan han bussade på sina ganska storväxta polare som hade med sig på min polare.

Han är helylle så länge man inte tar hans hatt eller inte vill ha hans hand i sina pantalonger.
Citera
2011-02-02, 12:00
Medlem
pederastens avatar
cissi wallin skrev ju i en krönika om hur timo räisänen gjorde ganska precis så där på henne på nåt uteställe.

kanske ett vanligt beteende från honom? känns dessutom som debban är ett passande ställe för honom
Citera
2011-02-02, 12:11
Medlem
AngelDevils avatar
Skulle inte förvåna mig om det är moneybrother. Träffade honom ute en kväll i malmö. Han var full och dryg. Dock är det väl ingen än som verkligen vet? Vill ju inte att oskyldiga ska utmålas här bara för det slängs ut en massa random namn av haters
Citera
2011-02-02, 12:13
Medlem
TheMouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InspiredWired
Han är helylle så länge man inte tar hans hatt eller inte vill ha hans hand i sina pantalonger.

Hahaha, made me laugh
Citera
2011-02-02, 12:14
Avstängd
paperfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av $Paladin$
Klappat och klart...

Trodde han hade sambo sedan en tid tillbaka??? Känns ju inte helt normalt beteende att göra sådana grejjer då?

Ang. om han är trevlig eller inte så tkr jag han verkar vara ganska självupptagen faktiskt.
Citera
2011-02-02, 12:38
Medlem
Snurrens avatar
Någon som kände den anklagade refererade till honom som "A" och det stämmer ju om det är Moneybrother som ju heter Anders.... Detta skrevs innan Moneybrother nämndes.
Citera
2011-02-02, 12:41
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midlifecrises
Ja, jag har svårt att läsa ett inlägg med över tio stavfel. Hakar upp mig lite på orden.
Vilken tur för dig att en av hans meningar innehöll 50 ord prick så att man inte fick en enda naturlig paus. Då går det snabbare att läsa:-D
Citera
2011-02-02, 13:05
Medlem
rosannah1s avatar
Det är INTE Moneybrother.
Citera
2011-02-02, 13:07
Medlem
UAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosannah1
Då antar jag att du vet vem det handlar om? Ut med språket.
Citera
2011-02-02, 13:52
Medlem
gMeisters avatar
Citat:

Bryt spänningen, ut med språket.

OT: Vem fan är Moneybrother?
Citera
2011-02-02, 14:04
Medlem
andhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gMeister
OT: Vem fan är Moneybrother?

http://www.youtube.com/watch?v=QsBXkZH97Ps

Citat:
Kan du inte backa upp ditt påstående med något då?
Senast redigerad av andh 2011-02-02 kl. 14:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in