2011-02-02, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RealBad
Det är "Pengabrodern" enligt en säker källa. Men det var mer en fyllegrej än ett sexuellt övergrepp enligt samma källa. Läs AB-texten riktigt jävla kritiskt och låt varningsklockorna ringa!!!!!!!
Vaddå mer en fyllegrej än ett sexuellt övergrepp??? Att man är full när man gör sånt här och för att man själv inte ser det som en sexuell grej (som artisten tydligen verkade göra eftersom han frågade om hon ville ha sex) innebär ju inte att det inte är sexuella övergrepp.
Citera
2011-02-02, 16:10
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ms.Take
Men det står ju i artikeln att det hände den 27 november.

Det räcker inte som bevisning, så vi befinner oss på ruta ett i det här ärendet. Fram med övertygande bevis nu, för tråden ligger högt upp på listan över Heta Ämnen - Vem är slapptasken ?
Citera
2011-02-02, 16:11
Bannlyst
[quote=Gardemon]Jag har inget emot invandrare heller utan tillhör dom som vill ha fri invandring till sverige, men ville försöka få en rekation från dig på vad som ör ok så kalla mig inte rasist !

Tanken med det jag skrev var att försöka få reda på vad du tycker är ok. att det sitter flashbackare här som aldrig får fitta och som är deras högsta önskedröm att en tjej skulle ta deras hand och stoppa ner i deras trosa så att dom för första gången får känna på en fitta visste jag och därför tog jag inte med det som exempel.

Men frågan är fortfarande hur kan man tycka att det är ok att någpn tar din hand och stoppar ner i sina kalsonger ? Eller gäller det bara att det är ok att en kille stoppar ner en tjejs hand i sina kalsonger men inte att en kille tar en annan killes hand som din t.ex och stoppar ner i sina kalsonger ?

Vi kan säga att de killen som gör det är 2 meter och 100+ kg och du är 1,50 och 60 kg, du skulle inte klara av att slå honom, skulle du inte anmäla honom utan tycka att det var ok bara ?

Om det är Moneybrother så visar det bara ännu en gång att vem som helst kan stå bakom sexbrottslighet eller ofredande.[/Q

Bitterfittan,är det du?
Citera
2011-02-02, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ms.Take
Vaddå mer en fyllegrej än ett sexuellt övergrepp??? Att man är full när man gör sånt här och för att man själv inte ser det som en sexuell grej (som artisten tydligen verkade göra eftersom han frågade om hon ville ha sex) innebär ju inte att det inte är sexuella övergrepp.

Jag lägger ingen värdering i någonting. Jag uppmanar bara till kritiskt läsande innan eventuell rättegång är genomförd. Men att stoppa ner en hand i kallingarna kräver lite extra.

1. Snubben har jättestora mjukisbyxor och snabba reflexer då han för ner kvinnans hand i kalsongerna.
2. Killen har byxorna vid knäna och tjejen märker inte detta.
3. Killen har flera par kalsonger och hävdar att han bara bar runt på små friterade räkor som hon ville att hon skulle känna på.

Och så vidare.
Citera
2011-02-02, 16:20
Medlem
Mrgangbangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StinaFia
Hur fan får man ner en "motvillig" bruds hand innanför kallingarna?

Rohypnol har jag hört...?
Citera
2011-02-02, 16:26
Medlem
shizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multifunktionell
Sen när räknas han som artist?

OnT: Jag slår till med högoddsaren Alexander Bard
Underskatta aldrig Aftonbladet!

Jag resonerar som såhär: Vilka svenska "kändisar" säger "All publicitet är bra publicitet" efter en sån här grej? Jag tror definitivt det är nåt riktigt low-life. Typ Jockiboi. Elle Magnus Hedman kanske?
Citera
2011-02-02, 16:31
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basfiol
En polare såg han efter spelningen och gick fram och tog en cigg med honom varpå han lånade "brorsans" hatt (inte sprang iväg med den utan bara satt på sig den). Detta uppskattades inte utan han bussade på sina ganska storväxta polare som hade med sig på min polare.

Och vad fan spelar det för roll? Vet du hur mycket vissa hattar kostar? Jag utgår från att det är helt okej att jag kommer fram till dig, om jag inte känner dig, och lånar din klocka eller din jacka också? Synd att din störige polare inte fick en smäll. Du har inte lärt dig att man frågar innan va? Eller är Wendins prylar allmängods bara för att han är känd?
Senast redigerad av ArturoBandini 2011-02-02 kl. 16:35.
Citera
2011-02-02, 16:32
Medlem
De som intressanta i det hela är väl att varken någon av parterna har läkt det till media vilket betyder väl att tjejen inte är kändis.
Källan kallas ju för polis källa vilket det någon utredare som snubblat över anmälan och valt ringa aftonbladet för få lite extra fickpeng.

Sen har ju AB med flit valt att inte lägga ut ålder eller någon mer info mer än var och när det hände.

Det kan inte heller vara någon super kändis eftersom som tjänstgörande rediskerare har prioriterat bort den på aftonbladet.se
Citera
2011-02-02, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RealBad
Jag lägger ingen värdering i någonting. Jag uppmanar bara till kritiskt läsande innan eventuell rättegång är genomförd. Men att stoppa ner en hand i kallingarna kräver lite extra.

1. Snubben har jättestora mjukisbyxor och snabba reflexer då han för ner kvinnans hand i kalsongerna.
2. Killen har byxorna vid knäna och tjejen märker inte detta.
3. Killen har flera par kalsonger och hävdar att han bara bar runt på små friterade räkor som hon ville att hon skulle känna på.

Och så vidare.

Jag är definitivt för kritiskt läsande, men här har vi en kille som erkände för vakterna. Vem vet, han kanske redan hade knäppt upp byxorna när han drog ett "kraftigt tag" (som det stod i artikeln) om kvinnans hand. Var de på ett uteställe är det högst troligt att inte heller kvinnan var helt nykter och det kan bli svårare att göra motstånd.

Jag fattar inte riktigt varför du ska försöker hitta på osannolika förklaringar för att få det att låta som att hon ljuger när artisten erkände på plats.
Citera
2011-02-02, 17:06
Medlem
DonVonFjants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.majistic
HAHAHA Killen har ju iaf stake! Fan va fjantigt av tjejen och hennes syster att anmäla honom bara för han är känd, typiskt WT. Vanligt viss skulle ja gissa att hon skryter om de för vännerna

Är du dum i huvudet? Bara riktigt tragiska offer kan anse att det är värt att hylla ett sexuellt ofredande. Blev du mobbad av tjejerna i skolan eller, med tanke på din bitterhet? Tough luck.
Citera
2011-02-02, 17:17
Medlem
DonVonFjants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugeSackOfNachos
Lever i en mer fri och öppen värld än du, Hade en dude(oavsett hudfärg, din potentionella rasistjävel) gjort det på mig hade jag klappat på honom, men inte anmält.
Hade en brud gjort det(om jag var singel) hade jag bara gillat det. Unless she was fat.
då hade jag farit hem och duschat och kännt mig smutsig ett tag. Men hade ändå inte anmält det.
Du måste ha me dig mormor när du går över vägen va ? hålla handen lite ? din mes..

Så du anser att misshandel är en bättre väg att gå än att gå enligt lagen och polisanmäla?

Bara för att du är för feg för att gå igenom en rättsprocess och hellre sitter hemma i duschen och skäms över att en överviktig tjej tallat på dig så innebär det inte att alla är likadana. Vi har den här lagstiftningen av ett skäl och ditt infantila sätt att förespråka skamdusch eller misshandel istället för att polisanmäla är inget annat än pinsam. Sitt du i din dusch och gråt om du vill, men tacka fan för att andra anmäler.
Citera
2011-02-02, 17:22
Medlem
LNCJ-exLRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shizzle
Underskatta aldrig Aftonbladet!

Jag resonerar som såhär: Vilka svenska "kändisar" säger "All publicitet är bra publicitet" efter en sån här grej? Jag tror definitivt det är nåt riktigt low-life. Typ Jockiboi. Elle Magnus Hedman kanske?

Är Hedman en artist? Skicka isf ngn låt eller ngt sånt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in