2006-07-24, 17:09
Medlem
roccosiffredis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upof
lite olyckligt val av just den logotypen, eller?

biografi...
Haha, dagens!
Citera
2006-07-24, 18:01
Medlem
kamikaze_kids avatar
Hur vet ni att de Timbuktu? Ser bara bilderna i första aftonbladet länken, där ser man inte vem de ladda upp bevis!, ge mig bevis !!!
Citera
2006-07-24, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GammelDansken
Hahahahahahahaha, vem var det som postade "Bäste Herr Timbuktu! Jag har med bestörtning läst att ni konsumerat kokain medelst snortning! Som neger borde ni känna till att det enda rätta sättet för en färgad man att konsumera kokain är att freebasa det och röka det som crack. Med hopp om bättring i framtiden! Mvh Ond Svenne" i timbuktus gästbok?

FÖ. så är alla dessa sk popstjärnor som torskar då och då bara patetiska, just därför att de alltid rapar upp samma gamla klyshor. Peace out.

Bara njuter...
Citera
2006-07-24, 19:07
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamikaze_kid
Hur vet ni att de Timbuktu? Ser bara bilderna i första aftonbladet länken, där ser man inte vem de ladda upp bevis!, ge mig bevis !!!

De har bytt bild men du får helt enkelt lita på oss andra, det var samma bild som den på Timbuk som postats här.
Citera
2006-07-24, 19:18
Medlem
MunchenCallings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammelDansken
Hahahahahahahaha, vem var det som postade "Bäste Herr Timbuktu! Jag har med bestörtning läst att ni konsumerat kokain medelst snortning! Som neger borde ni känna till att det enda rätta sättet för en färgad man att konsumera kokain är att freebasa det och röka det som crack. Med hopp om bättring i framtiden! Mvh Ond Svenne" i timbuktus gästbok?

FÖ. så är alla dessa sk popstjärnor som torskar då och då bara patetiska, just därför att de alltid rapar upp samma gamla klyshor. Peace out.

hahahahhahah
Citera
2006-07-26, 19:01
Medlem
Mer Jason:

http://www.lundaliv.se/web/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
Citera
2006-07-29, 15:09
Medlem
Svinpälss avatar
http://www.expressen.se/index.jsp?a=643258
Expressen-krönikör förbannar sig över det onda knarket och "pundarna". "Även du min Brutus".
Citera
2006-10-06, 16:11
Medlem
Sjuttiotvås avatar
Kan meddela att han som skämdes så mycket i somras för att han åkte fast körde rätt hårt inatt. Han uppträdde i Lund på kvällen, senare på natten var han "gäst-dj" på en nation. Där ska han ha varit hög som ett hus och kört hårt till 7 i morse och stört mer än en boende i huset.
Citera
2007-04-05, 20:42
Medlem
Finns den här filmen eller dem här bilderna att se i originalformat någonstans och inte tidningarnas små thumbnails?

Ber om ursäkt om det står i tråden men har inte orkat läsa igenom hela...
Citera
2008-09-16, 00:30
Medlem
Santadunks avatar
Vad händer med Timbuktu?

Sökte och de finns ingen skvallertråd om timbuktu, bara enskilda trådar om saker som hänt med honom så de är på tiden att det skapas en om honom.

Vet ni något av intresse?

Är det sant att han ska va med i melodifestivalen 2009??!
Citera
2008-09-16, 08:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
Är det sant att han ska va med i melodifestivalen 2009??!

Tror inte att artisterna är klara än. Har för mig att sista ansökningsdag är den 23/9. Men han har kanske ansökt...
Citera
2008-09-16, 16:34
Medlem
Santadunks avatar
Jag läste det i Expressen på någon lista som var med där. Om han är med i melodifestivalen så kommer han va slut som artist, fattar inte varför han vill det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in