2006-07-21, 11:22
Medlem
leonsedovs avatar
Googles cache vet inget heller. Någon som orkar gräva i webbarkivet eller i sin egen cache?
Citera
2006-07-21, 11:25
Medlem
pentrys avatar
Citat:
Vad är din inställning till att använda kokain?
- Det är djävligt dåligt och folk ska inte hålla på med det.

Kommer du själv att fortsätta ta kokain?
- Det kommer jag aldrig mer att göra. Det kan jag säga till dig direkt.

Har respekt för Timbaktus artisteri, men att mesa till ett sådant svar är ju fruktansvärt fånigt. Är han rädd att inte bli folkkär? Det är alldeles för lite sex, drugs & rock and roll numera......
Citera
2006-07-21, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scanface
Men det var väl en snubbe med mobilkameran. Tycker det låter som en "setup" faktiskt.

Ett riktigt vidrigt beteende. Hoppas den snubben åker på rejält med däng för detta.
Citera
2006-07-21, 11:34
Medlem
Heaven/Hells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leonsedov
Googles cache vet inget heller. Någon som orkar gräva i webbarkivet eller i sin egen cache?
Originalbilden postade jag i #38, Dagens artikel är för ny för att finnas med i Webbarkivet
Citera
2006-07-21, 11:38
Medlem
leonsedovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heaven/Hell
Originalbilden postade jag i #38, Dagens artikel är för ny för att finnas med i Webbarkivet

Ah, okej. Skit också. Jaja, får hoppas på att någon har en cache så att vi kan göra en fin med-och-utan-blurr-bild.
Citera
2006-07-21, 11:40
Medlem
Din Morsas avatar
Tycker det är lite dråpligt att Timbak som är så "proletär" och skall "krossa kapitalet" och allt sånt går och tar en så borgerlig brat-drog som kokaiiin [/lidingödialekt]

Han borde ju för sin image skull ta polskt ful-tjack eller åtminstone brunt heroin för att matcha rökat?

Förresten, så varför tror ni att han drog linan från dasslocket och inte från handfatet? Nådde han inte upp månne?
Citera
2006-07-21, 11:43
Medlem
Wittgensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din Morsa
Tycker det är lite dråpligt att Timbak som är så "proletär" och skall "krossa kapitalet" och allt sånt går och tar en så borgerlig brat-drog som kokaiiin [/lidingödialekt]

Fast kokaiiin har ju blivit var mans drog nu...
Citera
2006-07-21, 11:45
Medlem
Maeglins avatar
Hej på er era medelsvenssonspåverkade små sötnosar. Jag har fruktansvärda nyheter så klicka försiktigt på spoilern och se till så att ni sitter ned medans ni gör så;

Jag väntar nu med spänning på att någon sur ung person från Danderyd ska be mig bifoga källa på det här.
Citera
Medlem
Mesharrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scanface
Men det var väl en snubbe med mobilkameran. Tycker det låter som en "setup" faktiskt.
Aha
Citera
Medlem
WSEs avatar
Tråkmåns som ber om ursäkt. Knark är najs
Citera
2006-07-21, 11:57
Medlem
Scanfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WSE